HiP Posted October 23, 2004 Author Report Share Posted October 23, 2004 tong afgehakt... je ziet 2 druppels kurry en een schaar bij een tong... en check die av's van kim nou es op msn dan, ben benieuwd wat je daar dan van vindt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 Dat vink idd ook ver gaan... maar hier gaat het niet over MSN maar over de Avatars opt forum.. en die van lars was gwoon t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 ik heb een hekel aan Elmo ow en t woord Hate vink aanstootgevend en Amy van Evanescence vink nie "gwoon Amy, dus dan mag t!", want bij mij wast "gwoon een meisje" bij wie "gwoon een schaar" te zien was, met "gwoon wat ketchup drbij", dus who cares.. die van mij nu gaat eik ook te ver, wekt zomaar seksuele suggestie, dus "Adult content" en das alleen voor 18+, mar heb dr nog nix over gehoord... als k als ava een naakte gozer had onder t slagroom mocht t wel... njah goed, kvond me ava dus himml nie zo erg en t is amml veelste subjectief om een oordeel over te vellen ik ga nog ff een nieuwe avatar zoeken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 ja zo'n stervend dragon ball z menneke vink maar nix hey mjah, die van mij is naakt en sjort aan z'n leuter, ook no nix over gehoord.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 Jah.. mjah... nou jah Snap je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 nou k merk wel dat de meesten er eik niks van vinden van de avatar met tong oftewel k zet m mooi weer trug, als alleen astrid de avatar 'beargumenteerd' (inhoudelijk een zeer slecht argument btw, goed) niet vindt kunnen is dat 1/842 (ong dan) van het forum dus waar hebbe we t over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 (edited) @ Gudde jouw ava is smakeloos, en provocerend. Je had hem al eens eerder weet ik nog wel, maar als jij je er gelukkig bij voelt......... @ Krop Die ava met 'afgeknipte tong' (daar leek het wel erg veel op) was ook smakeloos ( ) Volgens mij reageer je in een topic, omdat je wilt dat jouw mening door anderen wordt gelezen, en die ava nodigde uit om maar snel door te scrollen, zodat je die ava niet ziet tevens zie je de reactie vandiegene ook niet, en mis je het effect dat je wilt hebben door je reactie.... @ Letzlo leuke ava heb je nu Edited October 23, 2004 by 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 (edited) als je nou goed naar die afbeelding had gekeken, had je gezien dat dr totaal geen sprake was van afgeknipte tong, alleen de suggestie werd gewekt... en Gudde's avatar is een getekend poppetje, kom op zeg, als je daardoor geprovoceerd wordt.. en smakeloos, mjah, vink tog t verkeerde woord, da mannetje vindt dat nou eenmaal leuk, zijn smaak, dus nix smakeloos... en over da scrollen... lama hangen ff Edit: ow en deze avatar gaat binnenkort ook weer weg denk hor... alleen ff opgezet omdat iemand m zo leuk vond Edited October 23, 2004 by Letzlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 @007: de post waar ik vraag om de inhoudelijk beargumenteerde reacties heb ik gepost toen de "afgeknipte tong" verwijderd is door iemand anders dan mij ik hiermee aantonen dat niemand eigenlijk goed weet waarom ze die avatar eigenlijk maar niks vinden. en als ze m niks vinden dat het daar ook bij blijft. verder zal het die mensen een zorg zijn. daarom is het dus niet nodig dat zulke avatar's verboden worden. Punt en daar wil ik lekker mn gelijk in proberen te halen dus.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 Ff kort @ Krop, je mag dr best proberen je gelijk in te halen. Maar de desbetreffende ava waar het eik amml mee begon wil ik niet meer op dit board zien. Probeer dus je gelijk maar te halen met iets anders en dan zien we dan wel weer En zeg nou niet dat ik het niet gezegd heb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 dan zeg k dat je het wel gezegd heb maar kvind t onzin dat die ava niet mag van jou, je zegt hiervoor dat het is omdat anderen het als onprettig ervaren. Nou kheb alleen Astrid zich zien uitspreken daarover. En ik vind dus gewoon dat zulke ava's gewoon moeten kunnen. punt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 Kweet echt niet uit mn hoofd wie er amml op tegen waren. Maar echt niet astrid alleen. En who cares wie hem nu wel of niet wil, al willen ze hem nu opeens amml wel, hij blijft weg. Ga het maar aan vechten op een andere manier dan die. En ik denk niet dat ik jou eik op de disclaimer hoef te wijzen (Regel 1 bijv ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 kheb die disclaimer nog nooit doorgelezen, kga er vanuit datk van mezelf wel weet wat verantwoord is om te posten en wat niet en al dat soort regeltjes, heb k geen disclaimer voor nodig (anderen mensen op dit forum wel heb k vaak t idee, maar dat terzijde ) mgoed, dan flans k toch lekker mn eigen avatar inmekaar riemen met de roeien die je hebt (andersom gloofk naja boeje ) AKSIE!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted October 24, 2004 Report Share Posted October 24, 2004 [quote name='7' date='Oct 23 2004, 11:34 PM']@ Gudde jouw ava is smakeloos, en provocerend. Je had hem al eens eerder weet ik nog wel, maar als jij je er gelukkig bij voelt......... [right][snapback]46222[/snapback][/right] [/quote] nouw t spijt me vreselijk, maark begon hier met n sixpack avatar en die is van de week pas gesneuveld, deze hebk hier iig nooit eerder gehad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 24, 2004 Author Report Share Posted October 24, 2004 tgaat himl nergens meer over... lekker die ava houwe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted October 24, 2004 Report Share Posted October 24, 2004 (edited) Ik heb geen zin om me hierin te verdiepen, maar ik wil wel zeggen dat ik Lars z'n reply's snel doorlas omdat ik geen zin had in die avatar. En behalve ik en Astrid waren er wel meer zulke mensen. Vraag: Waarom zou je zo'n avatar nemen op een forum (waarbij je juist wilt dat mensen je mening lezen en niet snel doorscrollen)? Edited October 24, 2004 by * Mlies * Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 24, 2004 Report Share Posted October 24, 2004 njah, kvond die avatar gwoon zelf koewl, en totaal niet schokkend ofzo, want t was duidelijk te zien dat t nep is en dan nog, tis maar een plaatje.. wist ik veel dat mensen zo schrokken en half over hun nek gingen van da ding k had m al een x veel eerder, toen hek m na paar seconden weggehaald, later weer gedaan, lang laten staan, wel wa klachten gehad maar nie bepaald doorgehad dat mensen me reply's snel doorscrollden eik, ging drvanuit dat je na paar weken tog wel inziet dat t z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted October 24, 2004 Report Share Posted October 24, 2004 heheh yeah right kdenk dat het wel een moeilijk punt blijft, waar de een van over zijn nek gaat vind de ander leuk... verschil in mening en smaak dus. En over smaak valt niet te twisten. Maar ik denk dat je je wel voor kan stellen dat jouw ex-avatar wat schokkender was dan die van krop nu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 24, 2004 Report Share Posted October 24, 2004 ja kan t me wel voorstellen, mar t idee is tog tzelfde zeg mar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 [font="Courier"]Het idee is misschien wel hetzelfd emaar ik vond die van jou er realistischer uitzien.. [/font] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 Krop!! Je bent een dwarse aap met je avatar al moet ik zeggen dak dr nu wel aan gewend ben aan die avatar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 daarom en ach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 En ach? ... Nou? Nou? Nou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 ja niks ach gewoon ach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 denk steeds dat da mijn post is, mar da is krop magoed, kvind m mooi en ga slapen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts