Jump to content

Offtopic = ontopic

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een hekel aan Elmo :( ow en t woord Hate vink aanstootgevend :( en Amy van Evanescence vink nie "gwoon Amy, dus dan mag t!", want bij mij wast "gwoon een meisje" bij wie "gwoon een schaar" te zien was, met "gwoon wat ketchup drbij", dus who cares..

die van mij nu gaat eik ook te ver, wekt zomaar seksuele suggestie, dus "Adult content" en das alleen voor 18+, mar heb dr nog nix over gehoord...

als k als ava een naakte gozer had onder t slagroom mocht t wel...

njah goed, kvond me ava dus himml nie zo erg en t is amml veelste subjectief om een oordeel over te vellen :)

ik ga nog ff een nieuwe avatar zoeken...

ja zo'n stervend dragon ball z menneke vink maar nix hey :no:

mjah, die van mij is naakt en sjort aan z'n leuter, ook no nix over gehoord..

nou k merk wel dat de meesten er eik niks van vinden van de avatar met tong
oftewel k zet m mooi weer trug, als alleen astrid de avatar 'beargumenteerd' (inhoudelijk een zeer slecht argument btw, goed) niet vindt kunnen is dat 1/842  (ong dan) van het forum
dus waar hebbe we t over :)

@ Gudde > jouw ava is smakeloos, en provocerend. Je had hem al eens eerder weet ik nog wel, maar als jij je er gelukkig bij voelt.........

@ Krop > Die ava met 'afgeknipte tong' (daar leek het wel erg veel op) was ook smakeloos ( :) )
Volgens mij reageer je in een topic, omdat je wilt dat jouw mening door anderen wordt gelezen, en die ava nodigde uit om maar snel door te scrollen, zodat je die ava niet ziet > tevens zie je de reactie vandiegene ook niet, en mis je het effect dat je wilt hebben door je reactie....

@ Letzlo > leuke ava heb je nu :d Edited by 7

als je nou goed naar die afbeelding had gekeken, had je gezien dat dr totaal geen sprake was van afgeknipte tong, alleen de suggestie werd gewekt...

en Gudde's avatar is een getekend poppetje, kom op zeg, als je daardoor geprovoceerd wordt.. :s en smakeloos, mjah, vink tog t verkeerde woord, da mannetje vindt dat nou eenmaal leuk, zijn smaak, dus nix smakeloos...

en over da scrollen... lama hangen ff :)

Edit: ow en deze avatar gaat binnenkort ook weer weg denk hor... alleen ff opgezet omdat iemand m zo leuk vond Edited by Letzlo

@007: de post waar ik vraag om de inhoudelijk beargumenteerde reacties heb ik gepost toen de "afgeknipte tong" verwijderd is door iemand anders dan mij

ik hiermee aantonen dat niemand eigenlijk goed weet waarom ze die avatar eigenlijk maar niks vinden. en als ze m niks vinden dat het daar ook bij blijft. verder zal het die mensen een zorg zijn. daarom is het dus niet nodig dat zulke avatar's verboden worden. Punt :)
en daar wil ik lekker mn gelijk in proberen te halen dus.... :)

Ff kort @ Krop, je mag dr best proberen je gelijk in te halen. Maar de desbetreffende ava waar het eik amml mee begon wil ik niet meer op dit board zien. Probeer dus je gelijk maar te halen met iets anders en dan zien we dan wel weer :)

En zeg nou niet dat ik het niet gezegd heb...

dan zeg k dat je het wel gezegd heb :)
maar kvind t onzin dat die ava niet mag van jou, je zegt hiervoor dat het is omdat anderen het als onprettig ervaren. Nou kheb alleen Astrid zich zien uitspreken daarover. En ik vind dus gewoon dat zulke ava's gewoon moeten kunnen. punt

Kweet echt niet uit mn hoofd wie er amml op tegen waren. Maar echt niet astrid alleen. En who cares wie hem nu wel of niet wil, al willen ze hem nu opeens amml wel, hij blijft weg.

Ga het maar aan vechten op een andere manier dan die. En ik denk niet dat ik jou eik op de disclaimer hoef te wijzen :) (Regel 1 bijv ;))

kheb die disclaimer nog nooit doorgelezen, kga er vanuit datk van mezelf wel weet wat verantwoord is om te posten en wat niet en al dat soort regeltjes, heb k geen disclaimer voor nodig (anderen mensen op dit forum wel heb k vaak t idee, maar dat terzijde :))

mgoed, dan flans k toch lekker mn eigen avatar inmekaar :)

riemen met de roeien die je hebt (andersom gloofk naja boeje :))

AKSIE!!! :)

[quote name='7' date='Oct 23 2004, 11:34 PM']@ Gudde > jouw ava is smakeloos, en provocerend. Je had hem al eens eerder weet ik nog wel, maar als jij je er gelukkig bij voelt.........
[right][snapback]46222[/snapback][/right]
[/quote]

nouw t spijt me vreselijk, maark begon hier met n sixpack avatar en die is van de week pas gesneuveld, deze hebk hier iig nooit eerder gehad :):

Ik heb geen zin om me hierin te verdiepen, maar ik wil wel zeggen dat ik Lars z'n reply's snel doorlas omdat ik geen zin had in die avatar. En behalve ik en Astrid waren er wel meer zulke mensen.

Vraag: Waarom zou je zo'n avatar nemen op een forum (waarbij je juist wilt dat mensen je mening lezen en niet snel doorscrollen)? Edited by * Mlies *

njah, kvond die avatar gwoon zelf koewl, en totaal niet schokkend ofzo, want t was duidelijk te zien dat t nep is en dan nog, tis maar een plaatje.. wist ik veel dat mensen zo schrokken en half over hun nek gingen van da ding *-) k had m al een x veel eerder, toen hek m na paar seconden weggehaald, later weer gedaan, lang laten staan, wel wa klachten gehad maar nie bepaald doorgehad dat mensen me reply's snel doorscrollden eik, ging drvanuit dat je na paar weken tog wel inziet dat t z