Jump to content

Offtopic = ontopic

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[quote name='Letzlo' date='Oct 22 2004, 03:05 PM']ho rustig eens even

kvind koewl dat ieder1 zo solidair is met mekaar, geeft wel aan dat PC-freakZ.com een hechte gemeenschap is :) mar we moeten nie hebben dat we conflicten daarmee krijgen... Astrid heeft vaker gevraagd of k m wilde weghalen want ze vond hem eng, misschien wel begrijpelijk, en dat heb ik nu gedaan, niet per se omdat Ronald me dr toe dwong, maar btje als persoonlijke "gunst" (weet ff geen ander woord :s) tegenover Astrid..

dit was niet bepaald de bdoeling zeg mar :)
[right][snapback]45997[/snapback][/right]
[/quote]

ook prima

t gaat mij om t principe van het recht op een eigen keuze van avatar :)

[quote name='Letzlo' date='Oct 22 2004, 03:05 PM']ho rustig eens even

kvind koewl dat ieder1 zo solidair is met mekaar, geeft wel aan dat PC-freakZ.com een hechte gemeenschap is :) mar we moeten nie hebben dat we conflicten daarmee krijgen... Astrid heeft vaker gevraagd of k m wilde weghalen want ze vond hem eng, misschien wel begrijpelijk, en dat heb ik nu gedaan, niet per se omdat Ronald me dr toe dwong, maar btje als persoonlijke "gunst" (weet ff geen ander woord :s) tegenover Astrid..

[/quote]

al die gothic heksen/engelgevallen die zij heeft/had op msn en pc-freakz, die zijn pas eng... wat kan ze dan over jou avatar zeiken? :S:

[quote name='HiP' date='Oct 22 2004, 03:53 PM'][quote name='Letzlo' date='Oct 22 2004, 03:05 PM']ho rustig eens even

[/quote]

al die gothic heksen/engelgevallen die zij heeft/had op msn en pc-freakz, die zijn pas eng... wat kan ze dan over jou avatar zeiken? :S:
[right][snapback]46010[/snapback][/right]
[/quote]

Wacht even? Gaat dit over mij?
Ehm.. Ik heb nou ong. zo'n anderhalve maand die Ronald is lief dinges, en daarvoor.. Tja.. Echt eng waren ze niet hoor, maar als je erges problemen mee hebt moet je het gwoon zeggen, net als ik deed, en dan kan de gene die die ava heeft zelf beslissen wat hij ermee doet. En dat is precies wat er gebeurt is, ik vroeg Lars oftie em weg wilde halen, dat hebben trouwens meer mensen gevraagd, en hij heeft em dus gwoon zelf weggehaald.. Dus ksnap het gezeik niet hmml..

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 21 2004, 08:28 PM']LARS!!! wtf !!! Khad je het nog zo gezegd, die ava is nie leuk, en je zou hem weghalen nog voordat asje terug was!!

Foei!

Gaat nu verder met sims, haalt straks ava weg ast nog nie gebeurd is..
[right][snapback]45920[/snapback][/right]
[/quote]

[quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 09:35 AM']Je krijgt wel een applausje van me hoor :)
Ben ik toch zomaar de reden dattie der af gaat :D: :lol:
[right][snapback]45949[/snapback][/right]
[/quote]

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 22 2004, 09:55 AM']Was um geraden oowk ja! Khad gewoon zn hele avatar functie geblockt ofzo?? 8-)
[right][snapback]45955[/snapback][/right]
[/quote]

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 22 2004, 01:58 PM']Zo denk ik dr nie over, dr zijn heel veel mensen die dr problemen mee hebben, en dan moeten we dr wat aan doen. En ik zei tegen Lars dat ie hem nog ff een dagje mocht doen dan (omdat hij hem had terug gezet) en met toeval kwam Astrid de dag drop ook pas terug.

Oftewel, doen we gewoon NIET die avatar komt nie meer terug.
[right][snapback]45986[/snapback][/right]
[/quote]

[quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 03:57 PM']ksnap het gezeik niet hmml..
[right][snapback]46015[/snapback][/right]
[/quote]

daarom dus :)

[quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 04:03 PM']En omdat jullie (Krop en Gudde) het niet ok

Het is niet waar dat het niet is toegestaan, Er is gevraagd of Lars zijn avatar weg wilde halen, dat had hij in eerste instantie gedaan, toen kwam hij (eergisteren?) terug, toen heeft Ronald gevraagd of Lars hem weg wilde halen, omdat hij wist dat er meerdere mensen waren die zich er aan ergerden, Lars ging akkoord, maar was het iets later vergeten, vandaar de

OMdat die ene die in dit topic vaker te voorschijn is gekomen niet toegestaan is vanaf het moment dat ik het zei. Dus zonder regel in de disclaimer ofzo. Die wil ik gewoon niet meer terug zien (niet alleen om het feit ofdat iemand hem wel of niet leuk vind, maar mede door wat er allemaal omhene draait), klaar. Verder gaat de discussie verder in dat topic :)

uhm als is niet is toegestaan dan is het toch gewoon verboden? :huh:
zie ik geen verschil in hoor

ach k ben iig doelloos :)

naja mnu, k staat ergens voor. lijkt me beter dan om ineens om te slaan :): Edited by Krop

[quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 03:57 PM']maar als je erges problemen mee hebt moet je het gwoon zeggen, net als ik deed, en dan kan de gene die die ava heeft zelf beslissen wat hij ermee doet. [/quote]

ow ok :):

goed mensen......:

Degene die problemen hebbe met 'de' avatar willen die ff het volgende doen.
1. Waarom heb je er problemen mee?
2. Wat is het probleem?
3. Wat doe je als de avatar gewoon had blijven staan?

ajb zinnige reacties, want anders plaats k m gewoon weer :)