Mrieke Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 Oke, gelukkig Zijn ze dan allemaal weg vanwege die nieuwe regeling? Ik moet echt s blijven opletten hiero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 [quote name='Letzlo' date='Oct 22 2004, 03:05 PM']ho rustig eens even kvind koewl dat ieder1 zo solidair is met mekaar, geeft wel aan dat PC-freakZ.com een hechte gemeenschap is mar we moeten nie hebben dat we conflicten daarmee krijgen... Astrid heeft vaker gevraagd of k m wilde weghalen want ze vond hem eng, misschien wel begrijpelijk, en dat heb ik nu gedaan, niet per se omdat Ronald me dr toe dwong, maar btje als persoonlijke "gunst" (weet ff geen ander woord ) tegenover Astrid.. dit was niet bepaald de bdoeling zeg mar [right][snapback]45997[/snapback][/right] [/quote] ook prima t gaat mij om t principe van het recht op een eigen keuze van avatar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 ja als k jullie was zou k net zo hard meedoen, daar nie van, mar nou ben ik de aanleiding van de hele rel, en ga k me nog schuldig voelen ook dat nou niemand meer zn ava kan laten zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 22, 2004 Author Report Share Posted October 22, 2004 [quote name='Letzlo' date='Oct 22 2004, 03:05 PM']ho rustig eens even kvind koewl dat ieder1 zo solidair is met mekaar, geeft wel aan dat PC-freakZ.com een hechte gemeenschap is mar we moeten nie hebben dat we conflicten daarmee krijgen... Astrid heeft vaker gevraagd of k m wilde weghalen want ze vond hem eng, misschien wel begrijpelijk, en dat heb ik nu gedaan, niet per se omdat Ronald me dr toe dwong, maar btje als persoonlijke "gunst" (weet ff geen ander woord ) tegenover Astrid.. dit was niet bepaald de bdoeling zeg mar [right][snapback]45997[/snapback][/right] [/quote] al die gothic heksen/engelgevallen die zij heeft/had op msn en pc-freakz, die zijn pas eng... wat kan ze dan over jou avatar zeiken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 De ava's zijn der weer.. @ Gudde & Krop: Kga jullie mooi de lol niet gunnen om te vragen of je em weg wilt halen! Lkkr puh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 kvind die van jou ook eng HiP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 [quote name='HiP' date='Oct 22 2004, 03:53 PM'][quote name='Letzlo' date='Oct 22 2004, 03:05 PM']ho rustig eens even kvind koewl dat ieder1 zo solidair is met mekaar, geeft wel aan dat PC-freakZ.com een hechte gemeenschap is mar we moeten nie hebben dat we conflicten daarmee krijgen... Astrid heeft vaker gevraagd of k m wilde weghalen want ze vond hem eng, misschien wel begrijpelijk, en dat heb ik nu gedaan, niet per se omdat Ronald me dr toe dwong, maar btje als persoonlijke "gunst" (weet ff geen ander woord ) tegenover Astrid.. dit was niet bepaald de bdoeling zeg mar [right][snapback]45997[/snapback][/right] [/quote] al die gothic heksen/engelgevallen die zij heeft/had op msn en pc-freakz, die zijn pas eng... wat kan ze dan over jou avatar zeiken? [right][snapback]46010[/snapback][/right] [/quote] Wacht even? Gaat dit over mij? Ehm.. Ik heb nou ong. zo'n anderhalve maand die Ronald is lief dinges, en daarvoor.. Tja.. Echt eng waren ze niet hoor, maar als je erges problemen mee hebt moet je het gwoon zeggen, net als ik deed, en dan kan de gene die die ava heeft zelf beslissen wat hij ermee doet. En dat is precies wat er gebeurt is, ik vroeg Lars oftie em weg wilde halen, dat hebben trouwens meer mensen gevraagd, en hij heeft em dus gwoon zelf weggehaald.. Dus ksnap het gezeik niet hmml.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 [quote name='PC-fre@k' date='Oct 21 2004, 08:28 PM']LARS!!! wtf !!! Khad je het nog zo gezegd, die ava is nie leuk, en je zou hem weghalen nog voordat asje terug was!! Foei! Gaat nu verder met sims, haalt straks ava weg ast nog nie gebeurd is.. [right][snapback]45920[/snapback][/right] [/quote] [quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 09:35 AM']Je krijgt wel een applausje van me hoor Ben ik toch zomaar de reden dattie der af gaat [right][snapback]45949[/snapback][/right] [/quote] [quote name='PC-fre@k' date='Oct 22 2004, 09:55 AM']Was um geraden oowk ja! Khad gewoon zn hele avatar functie geblockt ofzo?? [right][snapback]45955[/snapback][/right] [/quote] [quote name='PC-fre@k' date='Oct 22 2004, 01:58 PM']Zo denk ik dr nie over, dr zijn heel veel mensen die dr problemen mee hebben, en dan moeten we dr wat aan doen. En ik zei tegen Lars dat ie hem nog ff een dagje mocht doen dan (omdat hij hem had terug gezet) en met toeval kwam Astrid de dag drop ook pas terug. Oftewel, doen we gewoon NIET die avatar komt nie meer terug. [right][snapback]45986[/snapback][/right] [/quote] [quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 03:57 PM']ksnap het gezeik niet hmml.. [right][snapback]46015[/snapback][/right] [/quote] daarom dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 En omdat jullie (Krop en Gudde) het niet ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 (edited) Plankton is weg! Edited October 22, 2004 by Keezy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 Alles is weg momenteel.. Als je em toch wil moet je em ffies in je handtekening zetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 [quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 04:03 PM']En omdat jullie (Krop en Gudde) het niet ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 Het is niet waar dat het niet is toegestaan, Er is gevraagd of Lars zijn avatar weg wilde halen, dat had hij in eerste instantie gedaan, toen kwam hij (eergisteren?) terug, toen heeft Ronald gevraagd of Lars hem weg wilde halen, omdat hij wist dat er meerdere mensen waren die zich er aan ergerden, Lars ging akkoord, maar was het iets later vergeten, vandaar de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 als het niet verboden is waarom mag k m dan niet plaatsen........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 OMdat die ene die in dit topic vaker te voorschijn is gekomen niet toegestaan is vanaf het moment dat ik het zei. Dus zonder regel in de disclaimer ofzo. Die wil ik gewoon niet meer terug zien (niet alleen om het feit ofdat iemand hem wel of niet leuk vind, maar mede door wat er allemaal omhene draait), klaar. Verder gaat de discussie verder in dat topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 ow ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 uhm als is niet is toegestaan dan is het toch gewoon verboden? zie ik geen verschil in hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 22, 2004 Report Share Posted October 22, 2004 (edited) ach k ben iig doelloos naja mnu, k staat ergens voor. lijkt me beter dan om ineens om te slaan Edited October 22, 2004 by Krop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 22, 2004 Author Report Share Posted October 22, 2004 [quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 22 2004, 03:57 PM']maar als je erges problemen mee hebt moet je het gwoon zeggen, net als ik deed, en dan kan de gene die die ava heeft zelf beslissen wat hij ermee doet. [/quote] ow ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 (edited) Jah sgoed joh .. Neej! niet doen! Jah potverdorie! Heb je dan een blaadje of moetk het op je voorhoofd schrijve?! Edited October 23, 2004 by Loof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 goed mensen......: Degene die problemen hebbe met 'de' avatar willen die ff het volgende doen. 1. Waarom heb je er problemen mee? 2. Wat is het probleem? 3. Wat doe je als de avatar gewoon had blijven staan? ajb zinnige reacties, want anders plaats k m gewoon weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 1 + 2: Kvond et gwoon een luguber ding 3: Dan had k weer aan Lars gvraagd oftie em weg wilde halen, dat werkte de 1e x ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 23, 2004 Author Report Share Posted October 23, 2004 sorry hoor, maar bietj oppervlakkig vin je nie? die dinge van kim enzo zijn minstens zo luguberdinges mjah, daar gaat ik nou tog ook nie meer over zeike.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 Die van Kim en Mireille was toch gewoon Amy van Evanescence? Je mag der dan lelijk vinden, luguber is ze niet! Mgoed.. Dit is mijn mening derover.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted October 23, 2004 Report Share Posted October 23, 2004 Die van Kim en Mireille was idd Amy.. en die was niet zo luguber vink idd.. Er word geen tong afgehakt iig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts