Letzlo Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 mjah met dit weer zijn de meiden buiten meestal wat interessanter dan binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Zeker als ze 't doen om hier en daar wat bruiner te worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 zo nieuw voorbandje nieuwe remblokkies nieuwe olie k ken weer rije Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 internet doet kut! en kan k ook nie op msn drdoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 Wat zeur je dan Wel van dat internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 21, 2004 Author Report Share Posted April 21, 2004 was weze voetballen in de scapino, wou een zo'n 'medewerkster' ons dr uit kicken Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 Sow, kdenk dak de gemeente es ga bellen... Vet geluidsoverlast hierow!!! Zit je rustig je PO AKAA te maken, gaat je bovenbuuv' Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 21, 2004 Author Report Share Posted April 21, 2004 och.. dan heb je nog nooit hierzow een PO proberen te maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvr. Lamp Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 [quote]Vet geluidsoverlast hierow!!![/quote] Schand!! Ondanks dat ik er geen last van heb, bel ik wel even!! Die jeugd van tegenwoordig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
^ ArNaUtO ^ Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 14 Dingen, die een vrouw NOOIT zal zeggen. 01: Zou onze relatie vanaf nu ook wat "fysieker" kunnen worden? 02: Het gaat me vervelen, om alleen maar vrienden te zijn. 03: Harige billen zijn enorm sexy..... 04: Deze diamant is veel te groot. 05: Ik stop dat ding alleen in mijn mond, als ik ook mag doorslikken. 06: Ziet mijn kont er in deze kleding niet te klein uit? 07: Ik vergiste me.....je had WEER gelijk.... 08: Dat ziet er zwaar uit! Zal ik het dragen? 09: Chocolade? brr..... 10: Als ik dit veel te korte truitje draag op die veel te strakke broek met gaten op de billen, geef ik misschien de verkeerde boodschap af, dus laat ik maar wat netters aandoen. 11: Mijn moeder wilde langskomen, maar ik heb een smoes verzonnen hoor. 12: Als je wilt, dat ik een biertje kom brengen, kun je ook gewoon een boer laten. dat hoor ik wel vanuit de keuken. 13: Een man hoort niet af te wassen. Bemoei jij je nu maar met de videorecorder. 14: Het spijt me... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
^ ArNaUtO ^ Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 ach d8 laat ik ook is een partij onzin eruit gooie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 Daar is deze topic ook voor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
^ ArNaUtO ^ Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 haha daarom Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 21, 2004 Author Report Share Posted April 21, 2004 ow khoor net dat Marlboro racisten merk is is wel beetje ver gezocht hoor.... Niet veel mensen vinden het. Tis ook best ver gezocht. Zet het pakje ondersteboven. Lees de R als J en de M als W, dan krijg je het word jew. En van orobl maak je orobol. dat klink weer als horrible Dan staat er dus horrible jew = afschuwlijke jood. check ff de 3e, daar ken je het zien: [img]http://www.puchforum.nl/users/Anton/dus.jpg[/img] en er zouden ook 3 K's op staan(rode vlakken) van KKK dus zelf vinkt maar ver gezocht hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 (edited) @arnout: Alleen offet zo'n onzin is, daar heb ik m'n twijfels over. Edited April 21, 2004 by Negno Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 @ hip: jaaah hoor, ze verzinnen ook steeds wat nieuws ej zometeen maken ze zelfs van 'poep' een of ander rascistisch woord. (ooooh, het is bruin!!! ) Ikke ben zeer anti-rascisme, dus. Niet dat iemand daar om vroeg, maar kheb gwoon zin om et ff te melden. Het volgende boejende punt is dat ik nu heel hard ga slapen, kben donders moe, maja akaa moet ook af... AKAA ZUIGT HEEEEEEEL ERG ZWAAAR!!! Heeej! Ik hoor mad world @ 538! *juich* Goed, voor zover mijn boejende toevoeging. Enneh, lang leve de Gruijter!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 't is niet vroeg meer en 'k heb dus 'k ga zow maffen. Morge weer vanalles te doen *zucht* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 trusten JH! en krop, zullen we onze PO natkunde een x afmaken? k gloof dat vermeulen ze iig v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 hey lars en krop, 'k weet ook niet of wij 'm voor de vakantie afkrijgen en 'k weet ook niet of vm 'm voor de vakantie wil. Dus dat zou ik dan eerst maar ff vrage ofzow. (en dan gaan wij wel mee, zijn we met meer en issie misschien wel wat soepeler ) Suc6 ermee. Ent is ondertussen wel wat later geworden dan ik had gepland maar da boeit nix 'k ben morge tog zow moe als 'n hond ent probleem is dak nie uit kan slapen; moet om 7 uur weer wakker worden werken dus 'k ga nu maar echt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 ow radoforce, wij moete ook ff ons profielwerkstuk make Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 @ negno: vermeulen zei gloof k ooit dat ie ze in de vakantie wilde nakijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 Ow, eheheh dan moeten wij nog wel ff doorwerken denk ik. Maar we gaan vandaag de hele middag er aan werken, dus misschien lukt 't wel. We zien wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 maar vermeulen doet op zich nie zo moeilijk meestal, dus komt goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 Daarom Vm is wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now