Jump to content

Offtopic = ontopic

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[quote name='Letzlo' date='Nov 13 2004, 12:31 AM']kutmsn, sta je op afwezig, ga je gamen, sluit je af, staan dr 8 gespreksvensters met verontwaardige mensen en sta je gwoon op online :s kank morgen weer wa uit legge... pff, stom ding.. en nou zijn dr altijd mensen die t nie geloven enzo... lastig amml :):
[right][snapback]49048[/snapback][/right]
[/quote]

Das irri hea? Bij mij heeftie nou weer kuren dat als k em afgemeld heb hij me na 10 min. weer aanmeld.. Amml mensies praten.. Dik klote.. :s

je ken msn ook gewoon afsluite :)

maja dan hou k altijd weer n schijt Azureus over :(
dikke shit is t :)
mja ff w88 tot pa zn m'tricht film klaar het, ken de pc geformatteerd worden :)

[quote name='Letzlo' date='Nov 12 2004, 11:31 PM']kutmsn, sta je op afwezig, ga je gamen, sluit je af, staan dr 8 gespreksvensters met verontwaardige mensen en sta je gwoon op online :s kank morgen weer wa uit legge... pff, stom ding.. en nou zijn dr altijd mensen die t nie geloven enzo... lastig amml :):
[right][snapback]49048[/snapback][/right]
[/quote]

Kgloof je wel hoor Lars :): Kwou gwoon ffies tege je aan ijle :)

oki, gelukkig :) mar nou zijn dr nog 7 mensen die tegen me begonnen :p als k tijd heb ister altijd niemand, en benk ff weg, ist meteen druk, vaag hor :):

kheb ook welis offline weergeven geprobeerd, sta je op gegeven moment ook op online... zelfs toen k x afgemeld was ging ie zichzelf aanmelden.. mjah zit nix anders op dan m himml af te sluiten volgende x als k ffies wegga :s of in me naam zette dat k weg ben, da helpt ook :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...