Jump to content

Offtopic = ontopic

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volges mij is 'pas uit' geen ABN hej! tis tog 'pas op' en 'kijk uit'? Mjah.. khep er allemaal ook geen verstand van hoor :): Om het even bij de wok te houden... Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan.. Kzal es een keer vragen wanneer wij gaan wokken :D:

pas uit is idd contaminatie van pas op en kijkt uit, want het ken wel s voorkomen dat je

kijk op kan al himml nie, want das deel van t werkwoord opkijken, namelijk:

ik kijk op
hij/zij kijkt op
wij kijken op

ik/hij/zij keek op
wij keken op

we hebben opgekeken

naja k merk net dat opkijken dr nie in voorkomt, dus weet nie of dit nou wel bij dit werkwoord hoort, magoed, je kan dan moeilijkheden krijgen met betekenis, en da moeten we nie hebben, dus vink pas uit wel mooi eik :)

maar als k dit amml hoor moet k eik ook maar x gaan wokken, maja, t schijnt dat me ouders arm zijn, tenminste, da zijn ze als ik geld van ze moet hebben dan he, soort van oost-indisch arm weetjewel, maar das best irri op zich, want k wil gwoon me achterstallige zakgeld hebben, tenminste, k denk dat t achterstallig is, kweenie cker, maar anders krijg k nog best een boel geld van ze, maar nee, zijn dus arm, stelletje mafkezen, d

[quote name='Letzlo' date='Jul 9 2004, 11:59 PM'] bietje smoesjes bedenken om mijn fictieve achterstallige zakgeld niet te hoeven betalen, nou, ik vind t niet kunnen gwoon, maja, wat doe je dr tegen [/quote]
Zorgen dat ze het via de bank > automatisch overmaken, dan gaat het gelijkmatig en heb jij altijd je geld :D:

(8) Ze lacht de wereld uit en danst haar twijfels weg... verliefd kijkt ze je aan.. maar als je meer wilt zal ze gaan! Vrij zijn! ze wil alleen maar vrij zijn! Vrij zijn! Onbezorgt en vrij zijn! Liefde.. liefde komt ooit.. als ze niet meer vrij wil zijn..... (8)

Mooi :)

@ 007: ja das een goed plan, hek ook welis voorgesteld enzo, maar ze vergeten altijd in te stellen, en naja, voor me achterstallige zakgeld ist dan nu al te laat denk :):

@ loof: ze zijn nie onzinnig :o hoogstes niet zinnig.. maar hoe k dr aan kom? k moet gwoon veel kwijt denk k :): en mini vroeg me laatst naar een lange uitleg over wrom we leven... dus ga k maar is aan beginnen binnekort :):

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...