Jump to content

Offtopic = ontopic

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wanneer je maar wil Lars, als het maar een beetje ruim voor het einde van het jaar is. Roth en ik moeten de PO ook nog zo goed als helemaal maken en alsie deze week nie afkomt, dan gewoon volgende week :p Dus neem je tijd en als 't toch eerder moest, ben je niet als enigste de lul :P:

en idd k ken tog wel wa lije voor natuurkunde
maar das geen goeie studiehouding dus zegk: snel afmake dat ding
trouwes voor les wb1 woesndag hfst 4 AF!!!
anders boze evert

Dat wb1 zuigt echt; 'k zit pas bij de tweede paragraaf. Mgoed; 'k haal 't nog wel in. we krijgen 't toch pas volgend jaar terug en het nieuwe hfst krijgen we nog wel deze periode dus 'k ga gwoon met die aan de gang.

kheb lekker een lekke band
voorband van me fiets en voorband van me scooter > dus da wordt lopend nar school :)

Ai :| das zwaar zuig man! Suc6 ermee.

Mijn voorrem (van m'n scoot) was afgelopen weekend trouwens verrot, das ook niet alles. :p

Heeft me wel nogges 44 EURO gekost!  wtf 't moet ook niet duurder worden zeg.

k rij al meer dan een maand zonder voorrem en da gaat best hor :)
maar nou k er toch een nieuw bandje om laat legge laat k er denk maar mteen nieuwe remblokkies inzette, want das mteen in 1x gebeurd dan h

Nou dat hoef ik niet te proberen, want m'n achterrem doet 't amper meer. Eerdat ik daar mee stil sta :p Duzz 'k ben blij dat m'n voorrem 't weer doet :)

ik heb een fiets, en die heb mooi remmen :): en doen t ook nog!

alleen zit me stuur los... en zit knik int frame... en jasbeschermer is himml opgengescheurd... en int voorwiel zit slag... en k gloof dat weer paar spaken los zitten...

maar voorderest doet ie t best! :):

naja, me versnellingen willen nie meer zo lekker eik, en me spatbord zit scheef...

maar dr is min of meer op te fietsen :)

@JH: mn achterrem dee ut eerst ook idd nie, maar toen hek zo'n schroeffie aangedraait en nou doet ie ut weer

naja soms blijft tie wel s hange (die rem dan) en dan komt ie zowat himml nie meer vooruit maja btje wiebelen op de scoot en dan gaat ie weer :):

@krop: das het probleem bij m'n achterrem: 'k kan 'm niet meer verder aandraaien, want de remschoen is versleten en als je die moet vervangen, moet je gelijk een nieuwe velg kopen :s Maar 't kan ook verholpen worden door ergens een paar ringetjes erbij te doen, maar da moek nog een keer doen.

ja da weetk nie k kom nooit int atrium en zker niet met dit weer > zitk lekker buite :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...