Jump to content

ruzie maken op een chat en op msn wat vinden jullie daarvan


apen2
 Share

hoevaak heb je wel een gescholden op msn of een chatbox  

4 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

nou ik vind echt erg zielig als je gat schelden op msn en chatbox dat doe je eigelijk niet maar soms gebeurt dat en dan komen de vreselijkste woorden nar buiten
vooral kanker dat vind ik erg als je daarmee gaat schelden en vooral als je bijvoorbeeld je je kanker moeder gat schelden dat is toch heel erg laag als je daarmee gat schelden want die hebben er niks mee te maken en als je mensen erbij gaat halen dat is ook lag want het betekent dat je niet in je eentje kan aflossen en die ruzies worden steeds groter en gegeven nement ga je bedreigen dat is wel heel erg dat doe je niet maar dan ook nog bedreigen met de dood en met een mes bijvoorbeeld dat doe je niet want het betekent dat je zielig bent en al die dingen en daarna word het zo'n grote ruzie dat is gewoon niet leuk en vooral die mensen die bedreigt worden die kunnen niet meer slappen en die mensen die hun bedreigen kunnen volgens mij ook niet slapen als je dat wel kan dan ben je niet gezond bezig
maar als je jullie effe een mening achterlaat lijkt me dat leuk om te weten
Link to comment
Share on other sites

Ik heb een null-vote gedaan aangezien ik gewoon nooit ruzie op MSN heb, of in ieder geval de enige persoon waar ik weleens een woorden wisseling mee heb gehad heb ik alweer tijden niet gesproken. En op andere chats kom ik eigenlijk niet, en actie betekend reactie. Dus begint iemand te schelden hoef je niks te zeggen, geef jij een reactie kijk dan niet raar op dat je een reactie op jouw actie krijg...

Eigenlijk iedereen die scheld lult maar een beperkt aantal woorden die er meestal niet mee van doen hebben. Dus familie uitschelden of over je uiterlijk beginnen is erg voor de hand liggend. Ze willen je uitdagen en ga je daar op in, tjah dat is het weer actie reactie, en helaas zijn sommige mensen eenmaal zo beperkt in geest dat ze niks beters weten...
Link to comment
Share on other sites

Move > Meten is weten
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Toch nog 75% (3) die vaker dan 20x ruzie heeft! Nou zeg, daar heb ik MSN niet voor :s
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...