Jump to content

Norton Ghost


*Mini-Caro*
 Share

Recommended Posts

Ronald,

Bijna een jaar geleden is onze pc voor 't laatst geformatteerd en daarbij heb je een ghostbestand van de nieuwe installatie gemaakt. Inmiddels is de pc weer zo traag als dikke stront dus ik wil graag de ghost terugzetten. Nou heb 'k ff een vraagje:

Set how you want the restore to be performed. Your options are:

- Verify image file before restore
Determines whether a backup image file is valid or corrupt before restoring it.

- Check for file system errors
Check the restored drive for errors after restoring the backup image file.

- Resize drive to fill unallocated space
Automatically expand the drive to occupy the destination drive's remaining unallocated space.

- Set drive active (for booting OS)
Makes the restored drive the active partition (the drive the computer boots from).

- Partition type
Select one of the following:
Primary partition: To restore as a primary partition
Logical partition: To restore as a logical partition inside an extended partition

- Drive letter
Select a drive letter you want assigned to the partition from the Drive letter drop-down list.

Welke van de volgende opties moet ik hebben?

In ieder geval vast bedankt :)

Astrid
Link to comment
Share on other sites

Hah, dit is best komisch mensen :lol:

k weet niet waar je die ghost vandaan hebt.. Ik herken de opties iig niet, maar misschien dat het je gaat lukken met "Primary partition: To restore as a primary partition", kies wel het juiste image bestand..

Ik gebruik namelijk nooit die manier die jij hierboven beschrijft, die ghost staat er alleen op om ghostexplorer te gebruiken voor jullie oude image. De ervaringen die ik heb met Ghost in windows zijn niet zo best. Maargoed, veel plezier dr mee.

BTW, nu ik je toch spreek [color="#999999"](na 3 maanden - hoe heet dat spreekwoord ook weer? Naja, komt dr iig op neer dat mensen je alleen weten te vinden wanneer ze je kunnen gebruiken)[/color] feliciteer je moeder meteen nog even van mij :)
Link to comment
Share on other sites

Toch wel weer leuk dat je meer op mijn laatste zin reageert dan op de info die ik je geef.. Als jij iets zegt tegen mij op MSN en ik ga offline, dan had ik het wel gezien zodra ik weer online kwam niet dan :s Nou, ik heb niks gezien... Boeit me verder ook niet, je hebt jezelf al bewezen. Computer vragen hier wel of niet posten, maakt eik niet zoveel uit. Maar dat je mij hier persoonlijk aanspreekt is misschien wat anders. (I) Ik denk dat ik het weet! Je bent mijn email adres vergeten :d Maar wat in dit geval dus het probleem is is dat ik het met een eigen gemaakte CD heb gemaakt (ghost image) en niet met de windows geinstalleerde software. Ik ben ook niet in de positie om hem makkelijk te kunnen herstellen met mijn software, en gelukkig is dat niet mijn probleem maar de jouwe. Helaas voor je ouders (want die zijn er de dupe van als jij die pc "zo traag als dikke stront" maakt) maar ik kan je hier nu niet verder mee helpen. Wat ik wel kan zeggen is dat de images gemaakt zijn met Ghost 8.2 CE en je ze moet herstellen via flop of cdrom. En anders, ik kan hem ook fixen als iemand hem ff bij mij neergooit en ff 2 tellen blijft wachten (caro, maarten, oid) kunnen ze hem meteen weer meenemen. Of als jij pleite bent ik even 5 tellen langskom (mocht ik in de buurt zijn). Meer kan ik niet voor je doen, pech dus in dat geval.
Link to comment
Share on other sites

Euhm, ja waarom jouw schuld. Is denk ik een beetje standaard beredenering, als ik jouw ouders vergelijk met de mijne dan is het iig niet hun schuld. En als ik dan bedenk dat jij het enige kind ben dat 24/7 toegang heeft tot die pc dan krijg je van mij vanzelf
Link to comment
Share on other sites

Hah, ik installeer bijna elke week 2 machines, tuurlijk kan ik het niet beoordelen :2LongOnline:
Echt waar, een pc met een 4 rijen breed startmenu kan nog gewoon snel zijn, maargoed ik heb dr geen verstand van, jij kent de situatie. :sleazy:

Maare, mooi dat het probleem is opgelost, weet je voortaan ook weer hoe dat moet :spoton: (en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had gedacht dat het je ooit zou lukken - zie je maar weer, ken ik je wat dat betreft niet goed genoeg om je te kunnen beoordelen)
Link to comment
Share on other sites

Misschien een idee voor jullie om elkaar buiten dit forum aan te vallen? Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

Achja, problem zijn dr om opgelost te worden maar ik liet idd ook de vraag al vallen of mijn emailadres is zoek geraakt ofzo (aangezien dit topic aan mij gericht word) :) Maargoed, probleem schijnt opgelost te zijn dus doel bereikt.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...