Jump to content

De verkiezingen in november 2006


Remco's
 Share


Recommended Posts

Heey allemaal,

ik had niks te doen dus ik dacht ik ga de verkiezingslijst opzoeken
ik heb er gelijk maar een poll van gemaakt, zit de partij waar jij op wilt stemmen niet tussen? kies dan even voor anders.. en laat een berichtje achter met de partij waar jij op wilt stemmen en misschien ook waarom je er op wilt stemmen
Link to comment
Share on other sites

k ga denk ik puur tactisch CDA stemmen, zodat zij dan de grootste worden en dus de voorhand hebben tijdens onderhandelingen en wat dan resulteert in Balkenende IV met de VVD.

Maar daar zal waarschijnlijk nog een derde partij voor nodig zijn. En dat moet dan ChristenNnie of E Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

VVD!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mijn Stemwijzer top 3:
1. VVD
2. Fortuyn
3.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
[url="http://www.stemonderwijs.nl/"]http://www.stemonderwijs.nl/[/url] nog een stemwijzer..
Link to comment
Share on other sites

[quote]StemOnderwijs.nl is een productie van de Landelijke Studenten Vakbond[/quote]
Link to comment
Share on other sites

kut gemeente trouwens, hebben ze mn stempas in leerdam bezorgd..
Link to comment
Share on other sites

alleen loopt het cda uit op de pvda volgens de huidige peilingen dus bos is de klos en kan het wel vergeten met zn rare linkse praatjes..
Link to comment
Share on other sites

Sta al lang ingeschreven in Utrecht, maar blijkbaar drukken ze die dingen al een maand voordat ze ze versturen..
Mag wel elders stemmen, maar dan moetk dat eerst weer gaan regelen opt gemeentehuis, machtig m'n ouders wel..
Link to comment
Share on other sites

die stemwijzer komt voor ieder weldenkende student op de pvda uit, ook niet erg slim om je mening alleen van onderwijs af te laten hangen..
Link to comment
Share on other sites

Ik ga CDA stemmen denk ik, of iig dat gaat iemand voor me doen want ik ben altijd weg man.. SP en PVDA vind ik echt kut partijen, wat me opvalt is dat vooral mensen met aparte gedachtes er op stemmen (gister te zien op tv - ned 1 geloof ik). PVDA heeft sowieso al afgedaan bij mij, zie al die zeikerds op tv man, ze hebben totaal niks te lulle. Zoals kieskompas dat noemt Onbekwaam en Onbetrouwbaar! Maargoed, ter info. Zoveel tijd steek ik nou ook weer niet in dat onderzoeken, uiteindelijk maakt het geen reet uit..
Link to comment
Share on other sites

Hah, daar komt het wel op neer ja. :p
Ut val mij iig op dat onder die stemmers veel rare gasten zitten, niet dat ik alle 8 miljoen stemmers af ben geweest, maar gewoon wat ik zo op tv e.d. zie.

Ook valt het me op dat veel jongeren stemmen wat hun ouders ook stemmen, al dan niet doordat ze verplicht worden of het met de paplepel is ingegoten. Bijv die SPer die ik op tv zag laatst (leek btw sprekend op jou, niet alleen hetzelfde uiterlijk en kleding enzo, ze zelfs precies de zelfde schoenen! LMAO) die deed precies wat dr ouders ook deden, en haar broer ging ook op de SP stemmen want hij was trots op zijn zus haar bijdrage voor de SP.

Maargoed, stemmen is alweer bijna over dus hoeven we al dat geneuzel ook niet maar aan te zien en te horen. Die idioten lopen overal in Utrecht, ze debateren zelfs in ruimten op m'n werk :o En op school hielden ze ook al een peiling.. Fuck of met die meuk, lekkere verspilling al dat papier en die reclame (D66 flyers en bergen reclame op het station en PVDA met al hun reclames in metro/spits)

Nog 3 uur en 16 minuten :)
Link to comment
Share on other sites

Wat een enorme (en enge) overwinning van SP.
Ik vraag me af hoeveel mensen ECHT de punten van SP weten en ook steunen. En of ze het maoistische karakter ook wel kennen.
PvdA is niet echt slim bezig geweest. Toch wel een momentje van victorie toen Bos bijna stond te huilen in de Escape.

Geweldig voor het CDA! Zoals Balkenende zei: 'We gingen voor goud en we hebben goud!' En zo is het maar net.

De kiezer heeft JA gezegd tegen Balkenende en ik vind het nogal kinderachtig dat links het tegendeel beweert. Bos zei bijvoorbeeld dat de kiezer nee gezegd heeft tegen het huidige beleid. De coalitie had samen bijna 10 zetels verloren. Hij vergeet echter dat zijn PARTIJ alleen al 10 zetels heeft verloren.

Ik denk dat we over een paar maanden weer gaan stemmen. Persoonlijk denk ik dat de coalitie CDA VVD en PvdA nog wel kans maakt, hoewel Bos dan erg veel gezichtsverlies lijdt.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...