Jump to content

Digitale scheidsrechter


PC-fre@k
 Share

In de sport zouden ze eigenlijk een leidende "digitale scheids" moeten gebruiken.  

3 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Niet dat ik echt zo'n sportgek ben maar als ik dan even wat sport zie valt het me op dat er heel vaak fouten worden gemaakt door de scheidsrechters. En dan denk ik elke keer weer, waarom laten ze dat niet digitaal bepalen dan!? Binnen een paar tellen weet je nauwkeurig vanuit verschillende hoeken of iets in of uit is en of iemand geraakt werd...

Ik heb weleens gehoord dat het soms al zo is dat er een scheids is die digitaal meekijkt maar veel heb ik er nog niet van gemerkt. nog steeds worden er stomme fouten gemaakt die zelfs gewoon op de TV te zien zijn...

Wat vind jij?
Link to comment
Share on other sites

Je ziet het vandaag ook maar weer bij FC Utrecht - AFC Ajax (overigens lekker 2-3 :p) grote blunder van de scheids, waardoor Utrecht weer terug in de wedstrijd komt (penalty)
Link to comment
Share on other sites

Precies de wedstrijd waarna ik dit topic maakte :p die 2-3 is dan ook wel verdient!
Link to comment
Share on other sites

onverdiend man!

mgoed
wel een goed punt
doe t net als bij tennis
mag zovaak om digitale hulp vragen als je wilt, maar als je het 2x fout hebt, dan mag t niet meer
Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, aan de ene kant zou ik het wel oke vinden maar de vraag is dan: kan je het zo maken dat het de wedstrijd niet belemerd of onnodig stil legd? Verder is het ook de vraag hoe ze het allemaal gaan doen want het is makkelijker gezegd dan gedaan..
Link to comment
Share on other sites

Is het veel moeite om de commentator het recht te geven om te bepalen of iets in of uit is? (even heel zwart wit gezien) Eigenlijk is het niet veel meer dan dat, en dan maar te bedenken dat het niet commentaror zn werk is om even snel te kijken of iets wel of niet zo uit, proffesioneel zou dat dus ook snel kunnen vanuit verschillende hoeken.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...