Jump to content

Vreemd gaan


Remco's
 Share

  

14 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hier heb je nog is een interesante poll, ik ben zelf 1x vreemd gegaan heel veel spijt van gehad, en een ex van me heeft me behoorlijk hart genaait om het zo maar te zeggen want ze had met mij 2 maanden en 3 maanden later kreeg ik te horen dat ze 1 jaar met een gozer had

en natuurlijk aub even een berichtje plaatsen als je voor anders.. hebt gekozen Edited by Remco's
Link to comment
Share on other sites

Of het je wat doet kan je pas over oordelen als het zover is h
Link to comment
Share on other sites

Dr moet wel een verdomd goede reden zijn om vreemd te gaan :s Voor mij zou het ook einde verhaal zijn: Fuck you bitch! :p
Link to comment
Share on other sites

"gekozen voor anders.."
ligt eraan .
als de relatie toch al niet denderend is zou ik hem gelijk stoppen maar als je iemand helemaal geweldig vind en die gaat opeens vreemd is het echt wel moeilijk er dan gelijk een einde aan te maken . !
als diegene bijvoorbeeld doordat hij/zij erg dronken was vreemd is gegaan en diegene er echt super veel spijt van heeft ofzo is het denk ik echt wel moeilijk er een punt achter te zetten .
Link to comment
Share on other sites

Ja, maar is dat puur uit zelfbescherming omdat je toch liever verdriet hebt over dat hij/zij is vreemdgegaan maar nog wel 'van jou' is en je liever geen verdriet heeft over t vreemdgaangebeuren EN over het feit dat je hem/haar nu ook nog eens kwijt bent of is dat echt omdat je zo gek op hem/haar bent?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mvr. Lamp' post='80996' date='Sep 24 2006, 05:15 PM']
"gekozen voor anders.."
ligt eraan .
als de relatie toch al niet denderend is zou ik hem gelijk stoppen maar als je iemand helemaal geweldig vind en die gaat opeens vreemd is het echt wel moeilijk er dan gelijk een einde aan te maken . !
als diegene bijvoorbeeld doordat hij/zij erg dronken was vreemd is gegaan en diegene er echt super veel spijt van heeft ofzo is het denk ik echt wel moeilijk er een punt achter te zetten .
[/quote]

Denk inderdaad dat het dan erg moeilijk is om er een punt achter te zetten.. Maar het vertrouwen is dan toch wel behoorlijk weg en ik denk dat je dan vooral de eer aan jezelf moet houden en ermee moet stoppen.. hoe geweldig je hem / haar ook vind.. Maar nu hebk makkelijk praten... alsk bedonderd word op dit moment weetk niet of ik ook zo verstandig zal reageren ;)
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat het vooral aan vertrouwen ligt. Als de situatie zo is dat jij je kan verplaatsen in de ander en snapt wat en waarom hij/zij dat gedaan heeft, dan kan er weer vertrouwen teruggroeien denk ik, maar als het vertrouwen echt weg is dan denk ik niet dat het nog zin heeft om je relatie proberen te behouden. Tzal altijd pijn doen als het uitgaat, maar als je je vriend/vriendin niet vertrouwt dan is de basis van je relatie weg. Tuurlijk doet 't uitmaken meer pijn dan hem/haar vergeven, maar soms moet je naar je verstand luisteren, en soms naar je hart :)
Link to comment
Share on other sites

Ik kan me zou gauw even geen situatie bedenken waarvan ik zoiets heb, ja dan zou ik ook vreemdgegaan.. Volgends mij is er geen goed excuus voor. Enig excuus is als je iemand goed zat bent miss, maar dan nog vind dat ik je je partner beter kan vertellen hoe je over hem of haar denkt alvorens het gewoon maar uit te maken/vreemd te gaan. En ik ben ook van overtuigd dat je partner het uiteindelijk zeker wel zal waarderen te weten waar hij aan toe is dan dat hij/zij moet horen dat je vreemd bent gegaan.. Dan zal het ook een stuk minder pijn doen want je weet waarom het gebeurd, dus dat zou je misschien kunnen zien als een geldige reden tot vreemdgaan. Tjah wat dat betreft ben ik toch wel iemand die liever alles weet dan het zelf bij elkaar te moeten sprokkelen of achteraf te denken, ah dat was het dus... Dan kan je nog zoveel geven om iemand, vreemdgaan is niet echt iets om af te wegen tegen je liefde voor iemand. Ik denk dat in dat geval de liefde van de ander voor jou lang niet zo groot is geweest.
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Sommige vinden het volgens mij ook gewoon spannend, ze doen het er gewoon om heb ik het idee. En ja als er vraag naar is dan is er ook wel een markt voor. Ik vind ook wel dat als je genoeg tijd in een relatie moet stoppen, dan weet je sneller waar de knelpunten zitten en hoeft er misschien niet vreemd gegaan te worden. Lost natuurlijk niet alles op, misschien moet je elkaar gewoon op tijd vertellen hoe je je voelt.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...