Jump to content

Tomtom ontploft


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[quote name='Tweakers.net: Goldwing1973 (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1150834)']Vanmiddag was ik bij de car-audio-hifi zaak om daar een nieuwe versterker in te laten bouwen en om een "motor-geluid-toon" uit het geluid van de tom-tom te krijgen.
De tomtom zit aangesloten op de aux ingang van de autoradio (dit werkte prima je hoorde alleen motorgeluid door de muziek van de tomtom heen)
Nadat de versterker ingebouwd was dachten we (de monteur en ik) laten we eens luisteren hoe de nieuwe versterker klink.
Na het omdraaien van het contactsleutel was er een doffe knal, vonkenregen en een dikke zwarte rookwolk uit de tomtom.
De vonkenregen was ongeveer 30 cm hoog en de monteur en ik waren daarnaa driftig bezig om de vonken van onze kleren weg te slaan.

Na inspectie van de tomtom 910 was duidelijk te zien dat de "explosie" ongeveer 1cm rechts van de aan/uit knop bovenop geweest is.
De tomtom zit gelukkig nog in garantie (ongeveer 3-4 maanden oud) maar zoals jullie begrijpen ben ik me wel rot geschrokken.
Is dit een incidenteel geval of heeft iemand dit verhaal vaker gehoord???? [/quote]

SHIT HAPPENDS 0__0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...