Jump to content

Examens 2006!!


riesbaat
 Share

Recommended Posts

Hoe gaan de examens bij jullie tot nu toe..voor degene die examens hebben natuurlijk -_- .

Bij mij gaat het wel redelijk :): . Tot nu toe 1 onvoldoende al, maar daar was ik al vanuit gegaan (Wiskunde B 1,2). Nederlands ging wel redelijk, wel een voldoende waarschijnlijk. En voor scheikunde heb ik een 7 op mijn eindlijst.
Alleen morgen nog tekenen..dat wordt een ramp :wacko: , maar een 3.5 moet wel te halen zijn. Dan sta ik nog een voldoende. :D:
Link to comment
Share on other sites

uhh ja.. k'heb al men Praktijk examens al gehad, waarschijnlijk allemaal voldoende afgerond :): maar je moet je ook wel schamen wil je zakken voor de examens: tafels en stoelen schoonmaken, en knutselen :p

verder alleen nog maar Bio gehad, die was serieus zwaar kut! en kmag hopen dak daar een voldoende voor heb!

morgen nog nederlands en dan nog wiskunde en engels!
Link to comment
Share on other sites

Kom ook weer es kieken op pc-freakz...

Examens! :wacko: K ben zo afhankelijk van de normeringen! biologie / nederlands / tekenen best slecht gemaakt!! Economie hoopk dak beetje goed heb gemaakt.. hij ging wel lkkr maar toen k aant nakijke was ging het nie zo goed! :sadsmiley02: oftewel de her is in zicht!!.. k ben onwijs afhankelijk van die kut normeringeN!! Leer j daar j eigen hemaal verrot voor!!
Link to comment
Share on other sites

Ik ben dik onderuit gegaan op Wiskunde.. dus ik knijp um best! :o

Engels en nederlands ging goed! dus ik hoop dat ik daarvoor in zo verre een goed cijfer heb dat ik het met wiskunde kan compenseren.. maar dan moet ik wel veel geluk hebben, want waarschijnlijk is wiskunde ver onder een 4 :(:
Link to comment
Share on other sites

Ik ben benieuwd of mijn vriendin geslaagd is
nederlands en engels heeft ze wel gered
alleen wiskunde en economie zijn twijfels

Gister lekker examens feest van haar gehad ja ja nu al haha maar dat doen ze elk jaar op die school soort van feest om te vieren dat iedereen het overleeft heeft
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kees wacht in spanning :):

Maar aan allen die geslaagd zijn proficiat! Aan allen die niet geslaagd zijn, ook proficiat!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' post='80833' date='Jun 15 2006, 12:28 PM']
Op dit moment:

[img]http://img99.imageshack.us/img99/1042/12he4.jpg[/img]
[/quote]

Kezus!!!! zie ik daar mirc ipv van examenbundels? :P:

'k vind 't trouwens ook wel eng veel op m'n avatar lijken :p Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...