Jump to content

HLC Gala 2006 - Ben jij erbij?


PC-fre@k
 Share

Heerenlanden College Gala 2006  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

HLC Gala 2006

Vorig jaar was PCZ er ook bij en was het echt een gaaf feestje. Dit jaar is PCZ er weer bij en word het feest alleen maar beter. Dit keer op donderdag 1 juni in de Rodenburg, van 21:30 t/m 03:00. Kaartjes te koop op school voor 7 euro.

Het promo topic volgt nog maar om hier alvast de discussie op gang te brengen eens een flinke poll. Mensen die niet gaan, vertel dan maar eens waarom niet h
Link to comment
Share on other sites

Nou dat was nog de vraag Mark, ik moet mn laptop meenemen en mn cam dus in eerste instantie zou ik met de trein gaan (ik weet echt niet hoever het van het station is btw) en dan terug iemand regelen voor Cborg en anders een taxi of zo... Maar dat hoor ik allemaal een beetje op het laatste moment denk ik. Woensdag hoop ik :p
Link to comment
Share on other sites

5 tot 10 minuutjes lopen vanaf het station..
Ik ga maandag iig eventjes m'n pantalon ophalen bij de Barsoi en dan nog een kaartje bij de receptie opt HLC en ja hoor, dan ben ik dr klaar voor!
Link to comment
Share on other sites

Lopen is dan nog wel te doen vanaf het station. Ik denk dat het toch wel een stukje verder is op de fiets vanuit culemborg (met een tas op de rug ook nog) en niet te vergeten, ook weer terug. Overigens zoals jullie al wel van mij gewend zijn zal ik niet in pak komen, tenslotte moet er wel verschil zijn tussen de bezoekers en de fotograaf h
Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk ga ik naar het Gala :D: , wie gaat er nu niet?

Wat ik trouwens mis bij vervoer, is het busje wat rijdt tussen leerdam en de rodenburg. Ik heb m'n pak trouwens al gepast, en het past super :P: , ik moet alleen nog een strikje zien te vinden. Iemand een idee? :unsure:
Link to comment
Share on other sites

@ronald:

ga je via geldermalsen met de trein?

de 1e trein gaat om 7 over 6, beetje jammer dat het om 3 uur afgelopen is dan, kun je 3 uur wachten :p

mjah, tis vanaf cborg wel 10km fietsen ja Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Kaartverkoop is zelfs nog aan de deur, maar dan wel
Link to comment
Share on other sites

Lijkt me wel mir, gudde, mark en ik zijn sowieso allemaal geen HLCers meer :)

@ Mark

Kaartverkoop is t/m donderdag op school voor
Link to comment
Share on other sites

pik mij op onderweg dan :):

Zojuist eventjes n setje kaartjes gehaald..
Link to comment
Share on other sites

Ja, serieus Kees!
Ik zoek ook nog vervoer eigenlijk :) :$
Als jij toch al sowieso met de auto gaat.... :$ :)
Link to comment
Share on other sites

hmm.. ik drink liever :):
Link to comment
Share on other sites

Rijbewijs is handig, maark vind dat Gudde daar wel een punt heeft (A)
Link to comment
Share on other sites

Gudde heb jij zelf de kaartjes gehaald? en zo ja kreeg je ze gemakkelijk mee? :o

Man ik moest zeggen hoe ik heette, in welke klas ik zat.. ze moesten weten voor wie het andere kaartje was (een vriendin die ziek was :p ) niet dus :) maar goed, anders kreegk ze mooi neit mee :o
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...