Jump to content

Auto gekocht :D


The Doctor
 Share

Recommended Posts

Nou, toen was ik eindelijk 18 en kon ik gaan autorijlessen.

nu halverwege heb ik ook een auto gekocht :D:
[attachment=1520:attachment]
[attachment=1521:attachment]
[attachment=1522:attachment]

een mini cooper uit 1986.
opties:
- Cooperpakket
- K&N Filter
- RC40 Sportuitlaat
- 12'' GB Minilite velgen
- veel Chromen onderdelen

er moet wel wat aan gedaan worden, maar dat komt allemaal wel goed.
nu maar wachten totdat het 6 juli is, dan kan ik eindelijk ermee rijden... Edited by The Doctor
Link to comment
Share on other sites

Cool bakkie robb! Suc6 6 juni (Y)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
haha, nee een turbo gaat nietmeer passen onder de motorkap :p, ik heb nog wel plannen voor een project, maar geen ruimte om uit te voeren.

ik kan namelijk voor 500 euries een mini van kopen zonder motorblok, maar dat maakt niet uit want mijn plan is om achterin de laadbak eeen V8 te leggen met achterwielaandrijving. maar zoals gezegt, dat is een leuk plan, alleen de kosten worden wat hoog en ik heb geen ruimte :) het staat dus nog in de ijskast.

maar ik kan nog wel lekker in deze mini rijden :)

ik heb trouwens nog wel een geblokte vlag op het dak gemaakt :)

foto:
[img]http://213.132.171.44/~partypimp/prog/gallery2/d/2291-1/Pimp%20My%20Ride.JPG[/img] Edited by The Doctor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
[quote name='The Doctor' post='80823' date='Jun 13 2006, 10:38 AM']ik kan namelijk voor 500 euries een mini van kopen zonder motorblok, maar dat maakt niet uit want mijn plan is om achterin de laadbak eeen V8 te leggen met achterwielaandrijving. maar zoals gezegt, dat is een leuk plan, alleen de kosten worden wat hoog en ik heb geen ruimte :) het staat dus nog in de ijskast.
[/quote]
Hoeveel grindtegels wil je in de voorkant neerleggen dan, om te voorkomen dat hij niet gaat steigeren?

Mjah, je mag het hier wel neerzetten hoor, wil wel handje meehelpen dan, kheb alleen geen takel ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...