Jump to content

{Voetbal} wat vind jij van de play-offs?


Remco's
 Share

Recommended Posts

Heey allemaal,

Zoals jullie weten zit het seizoen er al weer bijna op,
nog 3 speelrondes en dan is het gedaan.

Zoals bekent is zijn daarna de play-offs.
Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie van deze play-offs voor champions league. uefa cup en voor de nacompetitie? Vind je dit beter? Of heb je liever gewoon de nummer 1, 2 en 3 champions league, 4 en 5 uefa cup en 16 en 17 spele nacompetitie?
Link to comment
Share on other sites

nouw nummer 1, 2 en 3 champions league vindk n prima idee :): helaas heeft nederland maar 1 ticket, dus je plannetje gaat niet door..
maar k wil eerst wel eventjes zien wat er amml gebeurd met die play-offs..
Link to comment
Share on other sites

Ja sorry mijn fout, maar er zijn 2 tickets trouwens, 1 voor de nr 1, en 1 voor de play-offs

Klik [url="http://files.datawire.nl/uploads/images/8r_3tCevGa--sF7It3S-bQ/ronde_31_tussenstand.pdf"]hier[/url] voor het schema van de play-offs na speelronde 31
Link to comment
Share on other sites

ja je zegt het zelf al, 1 van de 2 is voor de voorrondes..

maar die top 5 wisselt nog wel, moet nog maar zien dat ajax er aan mee mag doen..
Link to comment
Share on other sites

als ajax bij de beste 5 blijft is Utreg verzekert dan europa :p

maar ik moet zeggen door die play-offs zijn ploegen wel gemotiveerd om beter te spelen om bij de beste 9 te komen of zelfs bij de beste 5 Edited by Remco's
Link to comment
Share on other sites

ik ga zondag bij FC-Utrecht - Willem II kijken, Utrecht heeft op papier de slechtste tegenstander van de 3

( FC- Utrecht - Willem II , RKC - Ajax en FC-Twente - Groningen)

Dus FC-Utrecht maakt nog kans op een plekkie bij de beste 5 misschien wel op plek 4!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...