Jump to content

Breedbeeld


HiP
 Share

Recommended Posts

De oude TV was overleden.. nu hebben we dus een andere

Uiteraard is het nu een breedbeeld geworden (met embilight, pixelplus2 en al die shit)


Maar nu is het zo dat als ik de laptop er op aansluit om te gamen (of divx wil kijken) dat het beeld uitgerekt wordt. Bij GTA is het dan erg leuk dat er in de game de optie 'wide screen' zit, en je dus breder zicht hebt en er niets vervormd wordt.

Maar nu is mijn vraag of er niet gewoon software is om het uitgangssignaal aan te passen (tegenwoordig zie je namelijk ook veel breedbeeld monitoren)?

[img]http://hip.breezer-sletje.nl/beeld1.jpg[/img]
[img]http://hip.breezer-sletje.nl/beeld2.jpg[/img] Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Bij mij regelt de software (enkel ATI drivers) die ik bij mijn laptop kreeg dit, bovendien zal ik daar niet snel problemen mee hebben aangezien mijn laptop ook breedbeeld is.

Verder ben ik niet op de hoogte van "breedbeeld software"
Link to comment
Share on other sites

zou idd ff op de site van je grafische kaart kijken naar nieuwe drivers of iets in de richting. En dan kan je in vast ergens 16:9 of Widescreen aanvinken lijkt me. En anders kan je de TV misschien wel op 4:3 zetten...?
Link to comment
Share on other sites

als je alles wilt benutten krijg je hem breedbeeld omdat je tv dit ook is. Als je hem anders wilt hebben moet je de tv idd op 4:3 zetten of je een ander formaat dat je de boven en onderkant niet meer ziet.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Auto-breedbeeld heet dat bij mij geloof ik. Word het beeld ingezoomt als het ware als hij toch 4:3 is...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...