Jump to content

Gemeenteraadsverkiezingen 2006


Gudde
 Share

Recommended Posts

Vandaag kan er weer volop gestemd worden voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2006.

Waar stem jij op en waarom?
Of waar zou je op stemmen al mocht je stemmen?
Link to comment
Share on other sites

Ik stem nergens op, kheb me dr niet in verdiept eerlijk gezegd en als ik dr niks van weet waarom zou ik dan gaan stemmen...
Link to comment
Share on other sites

PvdA, heel simpel waarom, niet verdiept in alle standpunten, maar las laatst in de krant dat zij de enige zijn die een beetje een mooi plan hebben met het oude stationsgebouw..
Link to comment
Share on other sites

Ja, ik heb gestemd, Ik heb een beetje globaal de verkiezingpunten bekeken en ik kwam uit bij de VVD die het meest bij mij aansloot. Ik verwacht eigenlijk niet al te veel verschuivingen in de lo[b]k[/b]ale politiek. Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

@ Kees: lo[b]k[/b]ale politiek

Ik heb Gemeentebelangen gestemd.
Waarom? Omdat ik tijdens 't snuffelen in die foldertjes me het meest kon vinden in die punten. De andere partijen waar ik op kon stemmen (PvdA, SGP, CU, VVD & CDA) hadden ook allemaal wel een aantal leuke idee
Link to comment
Share on other sites

Ow en de PvdA is hier in Leerdam ook tegen het vervroegd slopen van de seniorenwoningen in Oost, da vink ook n goed punt :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' post='80194' date='Mar 7 2006, 06:10 PM']
@ Ronald: Je heb nog iets minder dan 3 uur. Ga gewoon. Misschien heeft Culemborg wel zo'n (gemanipuleerde) stemwijzer online staan. Of stem anders op je gevoel. Doen zo veel mensen :). Of richt je, net als Gudde, op een bepaald punt wat jij wel belangrijk vind en stem op de partij die wat jou betreft daar het beste meer voorheeft...
[/quote]

Die 3 uurtjes was ik druk met de bekabeling hier int huis. Niet te min heb ik mijn vader gemachtigd te stemmen namens mij. Mijn ouders vertelde me dat
Link to comment
Share on other sites

Veranderd maar weinig daar in de Zederik.. valt me wel op dat de CDA nog best goed doet..

[img]http://img88.imageshack.us/img88/1755/verkiezingenleerdam8ai.jpg[/img]

Dat zijn toch grotere verschillen, vooral bij de PvdA en Leerdam 2000.
Waar ik me ook over verbaas.. de SGP is gewoon de 3e partij..
Link to comment
Share on other sites

Schoonrewoerd zit toch ook bij gemeente Leerdam, misschien dat daar veel SGP-broeders zitten.
Link to comment
Share on other sites

ja daar zullen voor het grootste gedeelte wel de CU en SGP stemmen vandaan komen idd..

de niet-stemmers kan je trouwens ook zo een plekje geven..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...