Jump to content

je niet aan te melden bij Hyves


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Ik word echt ziek van die kl*te mailtjes om je bij van alles en nog wat aan te melden, je verjaardag op te geven of weet ik veel wat... Sorry mensen die mij dit gestuurd hebben, maar ik vind het echt belachelijk. Ik krijg zo'n beetje 3x per week een mailtje van die meuk en dan krijg je ook nog 2x de vraag of je het echt niet wilt! Jemig, als ik daar lid van wil worden dan kies ik daar zeker zelf wel voor? Als je mijn geboortedatum wilt weten mag je me dat gewoon vragen en al ben je dan eigenaar van zo'n site maak dan een f*cking knop waarmee ik mijzelf kan blacklisten! Mensen die daar lid worden schijnen hun hele msnlijst tegelijk te kunnen importeren ofzo want het is echt massa mail... Hoe ik het zie? SPAM!
[i]
* Hyves is overigens een voorbeeld, er zijn zat andere SPAM providers.[/i]
Link to comment
Share on other sites

Hyves vindk dan 1 van de weinige die niet zo erg is :):
Link to comment
Share on other sites

Oh, dat valt mij denk ik nu al niet meer op... Krijg er zoveel dat ik na een tijdje niet meer bij hou hoeveel ik er van welke "spam provider" krijg, maar blijven er een boel. Grote nadeel vind ik van Hyves dat ik dus geen "BLOCK ME" knop zie ofzo...

edit:

Zuzu.nl, net weer 3 mails van gehad.. Edited by PC-fre@k
Link to comment
Share on other sites

daarbij kon je aanklikken dat je het niet meer wou.. werkt hoor :):
Link to comment
Share on other sites

Sommige hebben links idd, maar ik heb zo'n idee dat het gekoppeld staat aan de username die het aanvraagt. Ik heb bij sommige mezelf al meerdere keren afgemeld namelijk... Edited by PC-fre@k
Link to comment
Share on other sites

Na, ik vind het zelf niet zo enorm probleem. Ik trek er wel een keertje een dag voor uit om alle mailtjes te verwijderen.

@ de mensen die graag mijn mobiele telefoonnummer en/of geboortedatum willen weten. Vraag het maar gerust. :): Als je heel veel geluk heb kan je ook nog mijn huistelefoon krijgen. Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

Als ze het me gewoon vragen vind ik het ook geen probleem, maar zoveel mails zit ik niet op te wachten.. Kreeg er nu net weer een paar, o.a."mijn uitnodiging vervalt bijna!" Nou en! Rot op :p

Tijd voor een update voor spamassasin, hopelijk blockt ie die shit ook ;)
Link to comment
Share on other sites

je kan via je hyves, iedereen uit je hotmail/msn toevoegen..
Link to comment
Share on other sites

Weer 2 stuks - van nieuwe mensen - (dat was nog geen 5 uur later...)
Link to comment
Share on other sites

Idd, of je bent eigenaar van een paar domeinen en krijgt ook alle oude adressen van mensen binnen... Tijd om te bouncen (6)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
het is erg jammer dat de mensen die ons allemaal aanmelden dit niet in zien... Hier zou de overheid eens wat aan moeten doen ipv illegale software en zo aanpakken. Ik denk toch dat het in de spam wereld om miljoenen gaat :o Maarja, of ze dit wel aan kunnen pakken is ook weer iets.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
Je geloof het nooit!!

[quote name='Hyves']Hi!

Ik heb je op onze zwarte lijst gezet dus vanaf nu ontvang je geen e-mails met uitnodigingen van Hyvers meer!

Groetjes,

Eveline

Ps. Aangezien ik niet de hele week op Hyves HQ ben, kan het even duren voor je antwoord terug krijgt.

Mail: [email=eveline@hyves.nl]eveline@hyves.nl[/email]

Check mijn Hyves profiel op [url="http://evie.hyves.nl/"]http://evie.hyves.nl[/url]

Hyves
Herengracht 252
1016 BV Amsterdam

Meer vragen? Kijk onder HELP (rechtsboven op je hyvesprofiel) of ga naar de helpdesk.hyves.nl[/quote]

Nu maar hopen dat dat ook zo blijft..

---

Trouwens, dit is eveline:
[img]http://modulo5.rendered.startpda.net/27700001-27750000/27742987_500_500_CgFT.jpeg[/img]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Van haar hyves profiel (A)

Je gaat me niet menen dat je haar kent h
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...