Jump to content

Vroeg bejaard


ayelt
 Share

Recommended Posts

Keezy's 'handtekening'
[color="#666666"]
Men spreekt tegenwoordig van de TMF generatie. Met mijn zeventienjarige leeftijd hoor ik dus daar bij.
Maar ik wil helemaal niet gelinkt worden met TMF.
Ten eerste zul je op mijn pc geen R&B en Rap/Hiphop aantreffen.
Ik verbel 20 euro op een jaar. Dus een belachelijke vraag stellen aan Dr. Love lukt ook al niet.
Ik heb werkelijk geen idee wie er op nummer 1 staat.
Ik TyP Ni3t r@Ar en in mijn MSN naam staan geen 6 hartjes en kusjes.
Ik hou van begin jaren 90 muziek.
Tegenwoordig zijn de clips zo gewaagd dat 12 jarige meisjes verkracht worden door 13 jarige gangsters.
En ik heb een schijthekel aan die * * * kikker![/color]

Wtf, ik zie m net voor het eerst gewoon. Koddig is ie in ieder geval. Volgens mij wordt het hoog tijd dat jij de rest van je tijd door gaat brengen met wat bejaarden in een verzorgingstehuis ofzo (alternatieven zijn welkom). Lekker beppen over de goede tijd van toen. En natuurlijk over hoe vreselijk de jeugd van tegenwoordig wel niet is.

Maar keezy,

-Geef mij eens 2 redenen waarom er ook maar een iemand op de hele aardbol zou zijn die jouw kop linkt aan een fopneger/Br3eZ@h jong (Of wat je ook bedoelt met zo'n TMF iemand)?

-Waarom zouden wij ge Edited by ayelt
Link to comment
Share on other sites

Helemaal met ayelt eens :):
Link to comment
Share on other sites

tijdens de beginjaren van tmf was die zender nog niet verbreezert (geen dank voor het uitvinden een nieuw woord :p) Waren de programma's veel meer muziekgericht en gevarieerder qua muziekstijl.
Link to comment
Share on other sites

En ik heb trouwens nooit gedacht dat iemand zo fel op mijn handtekening zou reageren. Dat sommige mensen zich voelen aangesproken. :s Sinds waneer nemen we allemaal Kees serieus? :) Gelukkig heb ik het Ayelt, niet zo slecht. Ik geniet met volle teugen van mijn in jouw ogen saai leventje. :beer:
Link to comment
Share on other sites

Kees verweer je eens.. je maakt er een grapje van, geef eens serieus antwoord..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' post='79799' date='Feb 12 2006, 09:36 PM']
tijdens de beginjaren van tmf was die zender nog niet verbreezert (geen dank voor het uitvinden een nieuw woord :p) Waren de programma's veel meer muziekgericht en gevarieerder qua muziekstijl.
[/quote]

Hee dank je he.

Ik ben het met Ayelt eens. Je bent 18, dat betekent niet dat men je niet meer tot 'jeugd' rekent hoor. Met je 18e ben je heus niet ineens een volwassene geworden. Als in pats boem.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Jansuh' post='79827' date='Feb 13 2006, 05:40 PM']
[quote name='Krop' post='79799' date='Feb 12 2006, 09:36 PM']
(geen dank voor ...)
[/quote]
Hee dank je he.
[/quote]
typ ik Spaans oid?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Jansuh' post='79827' date='Feb 13 2006, 05:40 PM']
Ik ben het met Ayelt eens. Je bent 18, dat betekent niet dat men je niet meer tot 'jeugd' rekent hoor. Met je 18e ben je heus niet ineens een volwassene geworden. Als in pats boem.
[/quote]

Hm... en daar ben ik t dus ook weer mee eens... heeel veel mensen die 18 zijn geworden voelen zich zomaar van de een op de andere dag 'volwassen', 'goed', 'beter dan mensen van 16 of 17'.... beetje vaag dat dat zomaar opeens gebeurt hooor.. volgens mij is t gewoon een proces en als je 18 bent vind ik dat je nog steeds bij de 'tmf-generatie' hooort....
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' post='79798' date='Feb 12 2006, 09:04 PM']
O wacht. Ik kan hem wegdonderen, want hij is out dated. Ik ben nu toch 18 (h) Bedankt voor de tip!
[/quote]

Graag gedaan man. :):

[quote name='Keezy' post='79803' date='Feb 12 2006, 10:04 PM']
Gelukkig heb ik het Ayelt, niet zo slecht. Ik geniet met volle teugen van mijn in jouw ogen saai leventje. :beer:
[/quote]

Gelukkig maar, het leek er allemaal nog wel zo dramatisch uit te zien toen ik zag hoe ernstig je blik op de tegenwoordige tijd was ;-)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='elinuh' post='79834' date='Feb 13 2006, 07:17 PM']
heeel veel mensen die 18 zijn geworden voelen zich zomaar van de een op de andere dag 'volwassen', 'goed', 'beter dan mensen van 16 of 17'.... beetje vaag dat dat zomaar opeens gebeurt hooor.. volgens mij is t gewoon een proces en als je 18 bent vind ik dat je nog steeds bij de 'tmf-generatie' hooort....
[/quote]

Jij heb het door! Het is een proces. En processen hoeven niet pers
Link to comment
Share on other sites

en doel je nu op jezelf?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='ayelt' post='79858' date='Feb 14 2006, 08:36 PM']
Waarom kan ik mijn eerste post niet editen? Khad m liever zien verdwijnen vanavond. Genoeg gezeken lijkt me.

Kees blijft natuurlijk wel Meerkerks-Broeker en hoogbouwer
[/quote]

Njah, ik kan hem locken. :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
toch jammer dat zoiets zomaar even gesloten word.. ben ik het niet zo mee eens eigenlijk, maargoed. Posts/topics of de inhoud ervan verwijderen (lees ook dermate aanpassen dat de inhoud sterk veranderd) nadat er op gereageerd is is niet toegestaan. Vandaar een automatische timer die voorkomt dat je het daarna nog aan kan passen.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...