PC-freakZ.com - Forum: wel te te roken - PC-freakZ.com - Forum

Jump to content

• (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

wel te te roken

#21 User is offline   *Mini-Caro* 

• PC-Z Elite
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Member

Posted 29 August 2006 - 07:36 AM

Nou, beter met 'n sigaret in je hand dan met 'n joint of 'n zakje pillen als 't aan mij ligt, maar het is maanden geleden dat 'k echt uit ben geweest eik, dus ik heb dat probleem nooit zo.
0

#22 User is offline   Gudde 

• Addebeboeboe!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Group: Super MOD

Posted 29 August 2006 - 01:14 PM

Lekkere dikke sigaar! Heerlijk!

"You're a good friend of Fidel Castro, right?"
"He must have two women at home rolling his cigars."

Status!
DSB Member Addebeboeboe groet jullie Posted Image
0

#23 User is offline   PC-fre@k 

• Founder & President
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Admin

Posted 06 September 2006 - 09:31 AM

Beter dan.. Is wel een terechte opmerking ja, er blijft altijd wel een beter dan.. Maar waar je ligt je grens van wat jij slecht vind? Beter niet dan wel, beter roken dan blowen, beter blowen dan spuiten.. En zo hetzelfde met drinken eigenlijk. Ben het dr wel mee eens, alleen die grens ligt bij iedereen ergens anders. Sigaren maken is btw nog best wel een werk volgends mij..
Shake that ass!
0

#24 User is offline   MagicOPromotion 

• PC-Z Beginneling
  • Pip
  • Group: Member

Posted 30 May 2009 - 12:20 AM

ik ook Ok dit is een echt verhaal en hetgebeurde paar weken geleden. We reden op de fiets naar schoolgym, en toen we in de kleedkamer aan kwamen lag er een mobiel. Wij kijken bij die fotos zodat we konden zien van wie het was. Dus we zagen bij een foto staan ik en gebruik maar ff geen echte namen Dus toen d88 wij ha dan kunnen we zien van wie die was. Dus toen we op de foto klikte kregen we naakt fotos van hun te zien dus wij lagen helemaal in een deuk Ook gewoon hele smerige fotos Mjaa die 2 zitten bij mij in 3 havo, dus is echt zo grappig, elke keer als we ze zien lopen worden we helemaal misselijk , T waren zulke gore fotos

Mjaa anyway

Heb je wel eens een zwerver geld gegeven?
0

#25 User is offline   PC-fre@k 

• Founder & President
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Admin

Posted 02 June 2009 - 08:29 PM

Ik heb eens een zwerver eten gegeven toen hij zei dat hij honger had en dus geld nodig had om eten te kopen...
Bij het aanbieden van een broodje kaas wist hij niet hoe snel hij weg moest komen, jaja, geld voor eten...
Shake that ass!
0

#26 User is offline   Remco's 

• PC-Z Member
  • PipPip
  • View blog
  • View gallery
  • Group: Moderator

Posted 10 August 2009 - 11:12 PM

nou rook nou al weer ruim 2 jaar, en de laatste jaar rook ik omdat ik het lekker vind, neemt mijn stress af en tijdsverdrijf.
Voor tijdsverdrijf vind ik het wel slecht maar de andere 2 redenen ja, ik vind ze goed voor mezelf.
Ben wel van plan om te gaan stoppen. alleen ga geen datum in plannen. maar gewoon op een dag zeggen nu ga ik stoppen.
Greatz

Remco's
0

Share this topic:

• (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users