Jump to content

Ontbijt jij 's morgens?


PC-fre@k
 Share

's Morgens ontbijten  

18 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ja de tijd is btw afhankelijk van hoe laat ik mn nest uit rolt en dat is weer afhankelijk van hoe laat ik al dan niet ergens moet zijn
maar verder wel lekker ontbijten, ontbijten, lekker, lekker ontbijten, lekker
Link to comment
Share on other sites

Ja, ik ontbijt hoor, brood met iets dr op, een dikke plak ontbijtkoek drbij, n glaasje melk en nog wat fruit ook, maar hoe laat? nou maandags zo rond n uur of 10/11, dinsdag rond 9uur, woensdag ergens tussen 8 en 11, donderdags uur of 8/9 en vrijdag weer ergens tussen 8 en 11, zaterdag en zondag wil ik het ontbijt nog wel eens voorbij slapen..
Link to comment
Share on other sites

Welke flapdrol kiest dr dan NVT bij vraag 2 als dat heel niet kan :s Nagoed..
Ik eet de laatste tijd niet meer 's morgens. Ik neem vaak een kop koffie en dan neem ik een suikerkoek en flesje drinken mee wat ik dan later die dag nuttig. De lunch sla ik trouwens ook vaak over, soms een broodje of een bezoekje aan IKEA :p
Link to comment
Share on other sites

dat was ik, had je maar een overige optie toe moeten voegen of iets van verschillend ofzo, flapdrol
Link to comment
Share on other sites

Delen met andere flapdrollen :p Tjah, wat doen de meeste mensen met een onderzoekje? Lijkt me vrij logisch.

@ Gudde, het ging om een soort gemiddelde en dan een gemiddelde kiezen was altijd beter dan een optie te kiezen die totaal NVT is :p Maargoed, volgende keer maak ik de poll wel op een andere manier. Bijv geen nvt's ;)
Link to comment
Share on other sites

Ik eet s'ochtends omdat het moet van mijn moeder anders denkt ze dat ik halverwege de dag instort
Link to comment
Share on other sites

Ik ontbijt iedere ochtend.... Gewoon een boterham met hagelslag of met vlokken...... en dan de korstjes gaan naar de hond..:p en ook nog een beker melk erbij... En in t weekend meestal een iets uitgebreider ontbijt, op zaterdag een bolletje en een beker melk en op zondag iets van croissants ofzoooo... das ook lekker..(A)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...