Jump to content

foto copyrights


HiP
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat je Of je copyright moet verplaatsen, of je fotografen betere instructies moet geven, want ik zie allemaal foto's als [b][url="http://photo-shoot.pc-freakz.com/pics/079/pc-freakzcom_ps079.146.jpg"]dit[/url][/b]

Zonde van de foto's, vind ik (als er iemand met z'n hele hoofd achter de copyright verdwijnt ;) )
Link to comment
Share on other sites

Hier is eerder over gesproken. Ik heb net even gekeken, 12 van de 218 foto's hebben hier last van (van laatste swoerd) en dat is inclusief de rare foto's met 5 man dr op...

Het zou idd beter zijn als de foto's op een betere hoogte worden gemaakt, daarnaast zal ik kijken of het verbeterd als ik het logo een aantal pixels verklein. Maar, ik vind het niet zo'n groot probleem aangezien het om 12 foto's gaat op de 218. Logischer zou dan zijn deze foto's als verloren te beschouwen. Hier ben ik op tegen, je zal ook gemerkt hebben dan deels mislukte foto's online komen. Dus ook foto's waarbij de personen niet gecentreerd op de foto staan. Hierdoor onstaat dus het probleem wat jij naar voren brengt.
Link to comment
Share on other sites

Toch knap lullig als je eindelijk een keer met iemand op de foto staat, en dan komt er een copyright voor je hoofd :p

Mjah mocht een keer mij betreffen en ik heb er problemen mee, dan vraag ik je via pb wel de foto zonder/aangepaste copyright aan :p
Link to comment
Share on other sites

Ik bedoel te zeggen dat het nog lulliger is als ik je foto helemaal niet online zet. Sowieso hoor ik jou alleen maar klagen dat je altijd bagger op de foto staat dus dat is nog kleiner dan de kans 12 op 218...

Maar je punt is duidelijk en zou idd leuk zijn als die 12 er steeds minder worden (zonder foto's niet online te zetten).
Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk Mark.. Toevallig allemaal h
Link to comment
Share on other sites

Eerst komende keer dat ik zelf in Swoerd ben kan btw wel ffies duren, maar dat geeft niet ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ik heb bij de shoot die straks online zal komen nieuwe copyrights gebruikt. Deze zijn een stukje kleiner dan de andere, ik hoop dat dit je (jullie) probleem deels oplost.
Link to comment
Share on other sites

Ok dan, fijn dat te horen. Ik hoop dat het ook voor andere mensen geldt :) (en dan heb ik het niet over je laatste zin :p)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...