Jump to content

Oud & Nieuw


Jansuh
 Share

Recommended Posts

ik ga thuis hangen met mn papa en mama op de bank... 't lijkt me veeeeel gezelliger om daarna nog weg te gaan (bijvoorbeeld naar vrienden oid), maar denk niet dat dat er nog in zit...(nadeel van in Gameren wonen en in Leerdam op school zitten.....)

En ooooohjaaaah... nog eeen vraag he, gaan jullie liever naar een dik vet feest of blijf je liever gezellig met een groep vrienden ergens hangen?
Link to comment
Share on other sites

met vrienden naar een dik vet feest :d

vant jaar smiddags eerst doorzakken met vrienden dan savonds @ hier of @ asperen hangen en drna feesten.
locatie is nog een vraagteken.
in principe is swoerd prima, als je met een leuke groep gaat dan. maar een hoop vind zich te oud daarvoor. niet geheel onterecht overigens. maar ik weet ook dat er ergens een heel dik vet feest is (letterlijk! :):) dus dat kan ook nog.
en er is ook nog feest in asperen,lexmond,meerkerk,brandwijk,meteren
keuze genoeg. :D:
Link to comment
Share on other sites

ik ben uitgenodigt door een hele goede vriend van me.. paar andere vrienden komen ook langs.

plannen: vanaf 10 a 11 uur beginnen met vuurwerk af te steken tot 1 januarie een uurtje of 3 s'ochtends

daartussen wel gourmetten natuurlijk en kijke of ik eindelijk 20 miljoen win
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...