Jump to content

Plastische Chirurgie


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Stel je hebt een relatie met iemand en je partner krijgt een waardecheck om iets aan zijn of haar uiterlijk te laten veranderen. Het mag alles zijn, wat zou jij hem of haar laten doen? En wat zou je er zelf mee doen?
Link to comment
Share on other sites

Kvind het een leuke oplossing :p, maar pls ff ontopic (dus het doel van het topic nastreven)

Bij mezelf zou ik misschien eens laten kijken naar mn duimen. Sommigen van jullie weten wel dat ze nogal vreemd zijn :p Beetje te breed en te kort, dat dus uiteindelijk neerkomt op een erg vage duim met een nagel die breder is dan ie lang is. Ook is de duim daarom nogal groot en kan dus lastig zijn bij het gebruik ervan (denk aan bepaalde dingen zoals een schaar waar je je duim in moet doen). Maar niet met haast of zo, ik zit er eigenlijk niet zo mee. Maar als ik dan toch de kans heb :)
Link to comment
Share on other sites

Jij vraagt wat ik met die bon zou doen, nou die zou ik verkopen... wat is dr offtopic aan?

Wat ik bij mij moet laten doen zou ik niet weten... ja mn poten zijn zo scheef als de neten, maar of dat nog te redden valt.. :p

[color=red]EDIT PC-fre@k: Er staat in voor het uiterlijk, en aan het onderwerp te zien is het wel duidelijk lijkt me :s Maargoed, nu weet je het :)[/color]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...