Jump to content

downstream


HiP
 Share

Recommended Posts

[img]http://hip.egotripper.nl/bandwidth.jpg[/img]
hoe kan dit?

3072 / 8 = 360 kB/s

Op school donwload ik dit bestand van dezelfde server altijd met grandioze snelheid (9 MB/s)... Thuis kom ik niet boven de 160 uit, terwijl ik in theorie tot de 360 moet kunnen

Waar kan dit allemaal van afhankelijk zijn?
Link to comment
Share on other sites

Bij mij en vele andere in nederland het zelfde probleem, staat de snellere snelheid er al wel maar de werkelijke snelheid is gelijk gebleven, dit komt omdat er nog gekapped wordt op de adsl lijn door kpn of door je isp.

Ik verwacht dat je in januari wel met de goede snelheid kan downloaden
Link to comment
Share on other sites

Dat is idd het geval, bij KPN klanten LOL, ik zit hier met wanadoo en ik haal met gemak die 3072, zelfs met Speedlinq die over kpn ging (4/1) haalde ik die 360, upload 45 ofzo.. Hoogste speedtest is 18 MB, msn downloaden bijv is dan 14 sec werk
Link to comment
Share on other sites

Omdat ze bagger bagger bagger bagger zijn! Klote modem, mag en kan niks instellen dus amper access naar dingen, upload was veel te traag en bij wanadoo hebben we nu ook gratis bellen voor minder kosten dan eerst bij speedlinq voor alleen het internet :s
Link to comment
Share on other sites

Bij KPN is nu TV + Telefoon (achter de scherm ook internet) = kut, 3 weken zonder internet als je al ADSL hebt!
Bij Wanadoo is nu Internet + Telefoon, maar TV zal er snel aankomen (hoewel dat ook niet alles is, aangezien je tv slechter word als je veel download - hoorde ik)
Link to comment
Share on other sites

Bij mij begint dat ding bij 18000 :o Maar hij zakt binnen 15 sec naar de 2000/4000
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Dec 10 2005, 12:54:10'][img]http://hip.egotripper.nl/bandwidth.jpg[/img]
hoe kan dit?

3072 / 8 = 360 kB/s

Op school donwload ik dit bestand van dezelfde server altijd met grandioze snelheid (9 MB/s)... Thuis kom ik niet boven de 160 uit, terwijl ik in theorie tot de 360 moet kunnen

Waar kan dit allemaal van afhankelijk zijn?
[right][snapback]78478[/snapback][/right]
[/quote]

Ze hebben wel upgrade zo dat je het in je router ziet
en langzamer hand geven ze iedereen de volle snelheid
in januari moet iedereen de upgrade hebben.


[quote name='HiP' date='Dec 11 2005, 11:42:32']wanadoo naait er bij ons steeds uit...

Tijd voor xs4all ofzo
[right][snapback]78489[/snapback][/right]
[/quote]

XS4ALL is duur :+
HCC net is over genomen door XS4ALL en wij gaan binnen kort meer betalen..

[quote name='HiP' date='Dec 14 2005, 15:18:26'][img]http://hip.egotripper.nl/dl2.jpg[/img]
kijk aan :)

jammer dat hij nog wel wat terugzakte.. allhoewel dat nog niet eens zo snel ging
[right][snapback]78562[/snapback][/right]
[/quote]

dat heb ik ook met een max van 180KB/s gaat hij eerst snel en dan zakt hij in das normaal
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...