Jump to content

Lotus Europa S


DFNL88
 Share

Recommended Posts

ja, ik heb hem ook gezien, het is eigenlijk een beetje een re-incarnatie van de oude lotus europa uit de jaren '60 --> [url="http://www.pistonheads.com/lotus/europa/9.jpg"]http://www.pistonheads.com/lotus/europa/9.jpg[/url] , het wordt de goedkoopste lotus die te koop komt, maar dat is ook wel te zien vind ik, de elise en de exsige zijn een stuk mooier. maar die motor is een toyota motor met turbo, en dan is 200 pk eigenlijk niks als je nagaat dat opel al een 2.0 met 240 pk heeft.
Link to comment
Share on other sites

kheb wel een paar keer top gear gezien en daar teste ze wel vaak Lotus
maar ik heb nog niet een luxer afgewerkte Lotus (van binnen ) nog gezien.

en naja ookal heeft opel die 2.0 met 240 pk (volgens mij zitten die in de OPC versies van de astra en zafira) als je 203 pk in zon klein auto'tje kan krijgen die nog geen! 1000 kilo weegt dan gaat dat wel heel snel.. en de topsnelheid scheelt maar 6 kmph
Link to comment
Share on other sites

Om eerlijk te zijn vind ik er geen reet aan :p

Ik dacht dat het een engels merk was, maar dit lijkt meer van duitse makelij... beetje jammer

Maar daarnaast betwijfel ik absoluut niet dat saai zou zijn om zo'n ding te hebben ;)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Dec 8 2005, 18:48:03']Om eerlijk te zijn vind ik er geen reet aan :p

Ik dacht dat het een engels merk was, maar dit lijkt meer van duitse makelij... beetje jammer

[right][snapback]78428[/snapback][/right]
[/quote]

volgens mij hoorde lotus bij proton een of andere merk uit maleisie

en als je een auto als dit hebt is netjes rijden het laatste wat je r mee doet :p
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...