Jump to content

Jij bepaalt


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Over een tijdje upgraden ook wij naar een nieuwe versie van het forum. Voorlopig hebben wij dat nog niet gedaan zodat er tijd was om een hele berg bugs eruit te halen en daardoor de kans op een exploit vrij klein wordt. Ook zal er dan een nieuwe website layout gelanceerd worden die we hopelijk door kunnen voeren als skin voor het forum, photo-shoot & webmail. Bij een upgrade gaat alles op zn kop, daarom vragen wij meteen wat jouw wensen zijn zodat we mogelijk dingen kunnen aanpassen.

Bespreekbare punten zijn:
- emoticons
- gebruikersgroepen
- forum hoofdkoppen
- forums
- subforums
- moderators
- mod's (aanpassingen aan het forum zoals Arcade)
- regels
- ranks
- reclame op het forum
- ruimere instellingen (bijv aantal pm's/afmetingen plaatjes e.d.)

kortom, wat zou jij willen, of wat wil je echt niet?
Hou het realistisch, belachelijke en ongeargumenteerde opmerkingen nemen we niet eens serieus.
Link to comment
Share on other sites

mod --> al die poespas (vind ik dan) links van je post. je personalia en alles dus, mag wat mij betreft stukken minder. ook signs mogen kleiner (vooral die van jou ronald :))
houd het voor het oog basis en simpel. de extra functies kun je altijd wel bereiken

n datasharing functie (bijv SoD) zou k nog steeds op prijs stellen, maar die staat er niet bij

forumindeling is denk nu aardig op orde.
Link to comment
Share on other sites

Member info vond ik eigenlijk al behoorlijk meevallen, bij mij staan er 3 meer dan bij jou. Maar afwachtend op meer reacties staat ie iig genoteerd :)

Signatures, de mijne is best aan de hoge kant ja. Die gaat ten tijde van de upgrade zeker veranderen :) Vind je in het algemeen sigs te groot (dus de standaard regel), of zijn er een aantal die je te groot vind?

Datasharing, SoD did die...

Forumindeling, er komen mogelijk wel wat forums bij (en er gaan er dus 1 of 2 weg - lees worden ge
Link to comment
Share on other sites

Veel kleiner? Dat zou volgens jou inhouden..? (voorbeeldje, of in pixels)

De zooi aan de linkerkant. Jij zou dus enkel de naam + avatar over willen laten?
Link to comment
Share on other sites

Naam, avatar en rang, meer niet
en n stem voor SoD of nog steeds zo'n PC-Z DC Hub h
Link to comment
Share on other sites

Er zal geen DC hub komen, dit is wel overwogen maar aangezien we deze dan eigenlijk 24/7 online moeten laten schrappen we dit. Het is nogal irritant om een service online te hebben die altijd aan moet staan en bereikbaar moet zijn zonder dat je hem even kan stoppen. Zodra ik een DC server zou willen sluiten of rebooten moet ik eerst iedereen waarschuwen en dan pas kan ik doen wat ik wil. Het zou een betere kans hebben als het geen probleem zou zijn als wij besluiten hem zo nu en dan gewoon te sluiten (drukke dagen, weekend etc). Bovendien wilde de geteste software niet eens de installatie draaien :s

ps. mn sig is nu iig al een stuk beter, zou dit voldoen Krop & Jansuh? Of zou het nog minder moeten? (denk er dan ook aan dat er ook mensen zijn die dat linker deel willen aanpakken, dus wat er dan nog over blijft) Edited by PC-fre@k
Link to comment
Share on other sites

ow maar sig hadk t niet over geloofk :):
Link to comment
Share on other sites

als je dat plaatje 50% doet :):
blijft t goed leesbaar denk k:)

en links
naam,ava,posts
rest kunnen ze profiel checke denk k
Link to comment
Share on other sites

Hij is nu 490 bij 120 (totaal), 50% zou dit zijn:
[attachment=1468:attachment]

Persoonlijk vind ik zoals mijn signature nu is (de afmeting) zeker wel goed kunnen, net als die van Gudde.
Link to comment
Share on other sites

IPB 2.1.3 test board - [url="http://ipb21.pc-freakz.com"]http://ipb21.pc-freakz.com[/url]
er is verder niks ingesteld, registreren kan, je krijgt geen validatie gedoe dus je kan er dan direct in. Kijk dan vooral eens naar de talen links onderaan :p
Link to comment
Share on other sites

die van gudde lijkt dan waarschijnlijk veel minder groot.
(komt miss door uitlijning, kleurgebruik ???) ben niet zo kleurtechnischpsychologisch onderlegt :)
Link to comment
Share on other sites

417 bij 105 van mij tegenover 488 bij 89 van Ronald..
Link to comment
Share on other sites

en dat is excl de tekst er boven/onder, maar vinden jullie dat een mooie grote?
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...