Jump to content

Need For Speed: Most Wanted


HiP
 Share

Recommended Posts

[b]Features:[/b]

* Go up against the best street racers on the scene to earn respect and rise to the top of the Blacklist
* Build up your Rap Sheet with record breaking times, epic races and wild headline-making stunts
* Show off your skills by outrunning and outhinking cops, even as they escalate their vehicles, tactics and technology
* New Performance Tuning options -- Can't compete against a sports car? Head to the safehouse and tune up your ride
* Master shortcuts and use the traffic and destructible environments to your advantage
(aldus amazon.com :p )
Price: $39.99 and this item ships for FREE with Super Saver Shipping.

[img]http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/664/664225/need-for-speed-most-wanted-20051103055318605.jpg[/img]


De demo heb ik lekker aan mijn neus voorbij laten gaan. DVD-versie van de game komt momenteel binnen.

Ben benieuwd, schijnt veel op U2 te lijken, ook dat het rijden nog steeds karten is...

Soort nfs3 in de Underground engine :p
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hij lijkt me wel gaaf en ik wil hem zeker hebben. U2 vond ik eigenlijk niet veel aan, ze moeten eens komen met een echt spel!
Link to comment
Share on other sites

ik ben nu op de 20% : blacklist 11 en rij nu met een renault clio V6

maar ik heb wel een probleempje, op mn laptop draait hij em op heel lage kwaliteit, maar hij draait em wel :d maar als ik ongeveer 10 min speel valt mn laptop gewoon uit, krijg ik heel snel blauw scherm en hij kapt ermee.... hoe komt dat?? weet iemand van jullie dat??
Link to comment
Share on other sites

te warm ofzo?

ik ben pas bij 13 :p een zo'n chevy gekocht, hoop dat ik daar nog ff mee kan doen. U2 heb ik met 1 dezelfde auto uitgespeeld :p

Maar als ik bijvoorbeeld een vinyl koop, en je kiest een kleur, staat er bovenaan: COLOR 1/2

Maar hoe kom ik bij COLOR 2/2? als ik op een kleur enter doe, dan koop ik gelijk de vinyl zonder kleur2 te selecteren :s
Link to comment
Share on other sites

Ben zelfs al een keer busted geweest...

met 10.000 auto's achter je aan vind ik het lastig om ze allemaal te elimineren, en vervolgens te verstoppen

en die shops drvoor kan ik niet vinden, of zijn dat de gewone shops?


Verkoop ik mn supra omdat dat kutding achterwiel aandrijving heeft... Koop ik vervolgens met me stomme kop een Porsche, die ook achterwiel aandrijving heeft :p

mjah hijs wel stukkie sneller :) Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Die shops kan je alleen gebruiken om je heat level lager te maken volgens mij. Tijdens een pursuit zal je ze er toch uit moeten rijden denk ik.

Mgoed, ik zit nog met m'n Golf GTI, wordt binnenkort tijd voor een nieuwe. Ohw en rank 12 op de BL alleen 'k heb 'm vandaag pas voort eerst gespeeld :p

Hij draait hier trouwens met alle details en shit op het hoogst (h) alleen soms heeft ie er een klein beetje moeite mee, maar 't is niet storend :)

'k ben d'r ook al achter dat niet botsen en ideale lijn keys to suc6 zijn

Mgoed, 'k vind het een vette game :)
Link to comment
Share on other sites

bij underground 2 nam ik de bochten van URL's vaak gewoon via de wand, omdat dat ongeveer het snelste was :p bij MW kost het idd veel tijd en moet ie weer terug schakelen enz.

Ben nu bij 9, die drag won ik makkelijk zonder gebruik van nos, maar die sprint daarna is best lastig vind ik, op de rechte stukken blaast hij me ook flink voorbij
Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg een get out of jail freecard en zo'n impound strike, helaas niet de pink slip :p dus ik doe het met een mercedes sl 600. Alleen jammer dat dat ding niet fijn rijdt met de performance parts die ik er nu kan installeren.

Ik heb trouwens wel meerdere keren een race over moeten doen. Zo makkelijk als nfsu2 issie niet iig :p Oh en draadloos sucks... moet echt een ander toetsenbord op, want als ik nitrous gebruik kan ik niet naar links sturen en soms valt zelf heel de besturing weg. Laat ie in 1 keer het gas los... leuk, vlak voor zo'n camera bij speedtrap :s:p

mgoed, het driften mis ik toch wel, maar die achtervolgingen met de politie zijn dan wel weer geniaal vind ik :)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb 4 pink slips :p en zo'n impound strike: je hebt er 3 per auto, zodra je een keer wordt gepakt gaat 'r 1tje af. Als ze op zijn, dan wordt je auto in beslag genomen en ben j'm definitief kwijt.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...