Jump to content

de 1ste keer


Remco's
 Share

Waar heb je het voor het eerst met iemand gedaan of waar wil je het voor het eerst met iemand doen?  

18 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

In een bed lijkt me nogal voor de hand liggend.. Zolang het maar lkkr zacht is h
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Remco's' date='Sep 20 2005, 16:08:38']Nou met de lift van de albert heijn waar ik werk moet dat zeker lukke :p de laatste tijd gaat het goed maar er is een tijd geweest dat ie constant stil stond en dan baal ik omdat ik zo vaak met een meid er in sta maar nooit vast kom te zitte :p
[right][snapback]76631[/snapback][/right]
[/quote]

al zou je dr met een meid in vast komen te zitten, zou je dan maar meteen dr tegenaan gaan dan?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Sep 21 2005, 08:28:33'][quote name='Remco's' date='Sep 20 2005, 16:08:38']Nou met de lift van de albert heijn waar ik werk moet dat zeker lukke :p de laatste tijd gaat het goed maar er is een tijd geweest dat ie constant stil stond en dan baal ik omdat ik zo vaak met een meid er in sta maar nooit vast kom te zitte :p
[right][snapback]76631[/snapback][/right]
[/quote]

al zou je dr met een meid in vast komen te zitten, zou je dan maar meteen dr tegenaan gaan dan?
[right][snapback]76639[/snapback][/right]
[/quote]

das weer een ander verhaal :p maar je weet maar nooit duz altijd een durexie op zak :p
Link to comment
Share on other sites

Met voorbedachte rade of wat? Ik ga dr toch maar niet vanuit dat als ik ergens in vast zit dat ik dan meteen sex met die persoon moet/ga hebben. Zeker niet al zou er dan bijv zon oude taart in staan, viespeuk :p
Link to comment
Share on other sites

Enne.. zitten die daar dan ook op te wachten??
Sowieso, bij de supermarkt waar ik werk moet ik er niet aan denken... We hebben dan wel geen lift (we zijn niet lui :p) maar al zou ik dan met een willekeurige vast zitte dan gebeurd dr mooi niks. Of ik moet 40 jaar in die lift vast zitten en dat van te voren weten... dan ist een ander geval :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
hehe, idd kees :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...