Jump to content

Ontmaagding


Remco's
 Share

wanneer ben jij ontmaagd?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ik denk niet dat het alleen aan de persoon ligt of je wil of niet. Als jij in een omgeving leeft waar iedereen op hun 14e begint, dan vind je dat normaal en zal je je daar ook op instellen en ben je hoogtwaarschijnlijk eerder bereid om tot actie over te gaan.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik ben t vooral met Negno eens. Als iedereen in je omgeving pas op z'n 18de aan relaties begint te denken, zul jij niet snel 'op zoek zijn' op je 16de.

Daarnaast is er wel een verband trouwens met die opleidingsniveaus. Ga maar eens na; mensen op het vmbo worden eerder ontmaagd dan op bijvoorbeeld het vwo. Ik denk dat dat komt door verschillende leefmilieus. Niet denigrerend bedoeld ofzo, maar meestal zijn de vmbo'ers wat 'losbandiger'.

Niet allemaal hee, begrijp me niet verkeerd.

Sowieso is er denk ik een verschil met die steden en dorpen. In steden gebeurt er gewoon veel meer, er zijn meer 'enge mannen' en je wordt er sneller mee geconfronteerd.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Dec 20 2005, 10:09:50']haham hoe weet jij dat zo goed?? ;) :p
[right][snapback]78698[/snapback][/right]
[/quote]

Ja soms gaak 's avonds nog wel eens de stad in en toen benk daar een keer langs gefietst en dan valt 't toch wel op als je auto's aan de lopende band voorbij ziet gaan :p
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Dec 20 2005, 19:01:01']in utrecht net zo
[right][snapback]78722[/snapback][/right]
[/quote]

haha met dat introkamp daar ja :p dr rijde daar wel echt hele dikke bakken hoor :p

maar iig :) het is dus duidelijk dat je omgeving en je opleidingsniveau ook bepalend zijn, we zouden eigenlijk eens in utrecht deze poll moeten houden... kan je het verschil zien.. Edited by The Doctor
Link to comment
Share on other sites

De leeftijd van de members hier is ook nogal een punt van spreken denk ik..
Link to comment
Share on other sites

hm.....

aan de ene kant denk ik wel dat leeftijd en in dorp of stad wonen er iets mee te maken heeft, maar aan de andere kant ook weer niet... ik bedoel, als een persoon er zelf 'klaar voor is' op zn zeg 16e en die persoon komt de persoon waarmee hij/zij het wil doen niet tegen, dan gebeurt er nog niets.... ik denk dat t ook een kwestie is van de juiste persoon op het juiste moment tegenkomen..... Je moet toch wel iemand hebben waar je het mee wil doen??? En ook al woon je in een dorp of een stad, je moet diegene wel ff tegenkomen dan..:p

Dat lijkt mij iig... dus t is meer een combinatie van alles.. en dat mensen in de dorpen christelijker zijn, tsjaaah.. daar ben ik t ook weer niet helemaal mee eens, in dorpen is er wel meer 'controle'. Maar t ligt er maar net aan in welke hoek van Nederland jij dorpen op gaat zoeken, in t ene dorp zijn ze veeeeel christelijker dan in t andere.. maar over t algemeen zal t wel zo zijn......

En tsjaaaaah... weet ook niet of opleidingsniveau zo'n grote rol speelt hoor.. t is toch meer iets persoonlijks van 'er klaar voor zijn' denk ik......
Link to comment
Share on other sites

ja, maar zodra de kinderen buiten het zicht van pa en ma zijn doen die alles wat God verboden heeft. Maar wel tot 0.00 :)

ow btw. kerel op die brommer. s een leerbroeker :):
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
[quote name='"NOS"']Het aantal jongeren dat wacht met seks tot het huwelijk lijkt toe te nemen. Dat zegt de Stichting Ware Liefde Wacht. Volgens de stichting is het aantal leden steeds meer gestegen en vragen scholen vaker of iemand kan komen praten op school.

Steeds meer mensen balen ervan dat je overal wordt geconfronteerd met seks. Ze vinden dat er iets heel banaals gemaakt wordt van seks terwijl seksualiteit op zich iets heel moois is.

Volgens de stichting hebben steeds meer mensen daar genoeg van. De stichting kent zo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...