Jump to content

Ontmaagding


Remco's
 Share

wanneer ben jij ontmaagd?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In 2004 heeft de helft van de 17-jarigen ervaring met geslachtsgemeenschap (De Graaf et al., 2005b); deze vroege seksuele activiteit vormt een risicofactor voor onveilig vrijgedrag (Kaestle et al., 2005). Van de 12- tot 15-jarigen heeft 9% ervaring met geslachtsgemeenschap, van de 15- tot 18-jarigen is dit 43%, van de 18- tot 21-jarigen is dit 76%, en van de 21- tot 25-jarigen is dit 88%. Binnen de groep met ervaring is de gemiddelde leeftijd voor de eerste geslachtsgemeenschap 16,6 jaar, voor orale seks 16,8 jaar en voor anale seks 18,1 jaar. Bij alle vormen van seksueel gedrag is er een substanti
Link to comment
Share on other sites

[quote name='luv u' date='Dec 12 2005, 17:38:23']ik vind 15/17 persoonlijk best wel jong :$.. als je nagaat dat je er dan pas een vijfde van je leven op hebt zitten! als je al een (lange) vaste relatie hebt niet echt natuurlijk.. maar togh...[/quote]

Idd, volgens mij zijn er veel van die naieve sjonnies (en sjonninnen :p ) die vroeg willen zijn omdat ze dat stoer vinden ofzo..

beetje jammer, mjah..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='luv u' date='Dec 12 2005, 17:38:23'][color=gray]ghighi, ik voel me ook beetje kneusje nu :angel-not: meen ook ergens gelezen te hebben dat de gemiddelde leeftijd 15,1 was ofzo :uhm: [/quote]

Zeker ergens in de fancy ofzow gelezen ;)

[quote][size=1]In 1995 bleek dat tussen de eerste zoen en de eerste gemeenschap van jongens 4,9 jaar zit. Meisjes wachten na hun eerste zoen nog altijd 3,4 jaar met 'complete seks'. [/quote]

En wat mag complete seks dan wel niet inhouden? 'k bedoel... je doet 't, of je doet 't niet, iets er tussenin isser volgens mij niet.
Link to comment
Share on other sites

Kwou zegge, ik had sowieso geen seks op mn 15e (10+4,9) en al helemaal geen orale seks :s

Wel erg opvallend vind ik de eerste zoen, jongens op hun 10e en meisjes op hun 12e.. Meisjes zijn toch eerder volwassen zeggen ze altijd? (denk eerder dat dat gewoon een persoonlijke wens is van de vrouw & en zeker ook van de man)
Link to comment
Share on other sites

Maargoed, een eerste zoen van echt houden van was niet in de buurt van mn 10e en ook nie van mn 12e, dus wat noem je eerste zoen? In groep 1 had ik ook "verkering" (kan je dat zo noemen??) met een meisje en die gaf ik ook een kusje op de wang :p Toen was ik dus 5 ofzo (I) [i][color=gray]Het grappige is, ik kan het me gewoon nog herinneren, ken haar nog steeds! - sommigen van jullie kennen haar miss ook wel :o [/color][/i]
Link to comment
Share on other sites

ik vind heel veel dingen uit die onderzoeken raar.. het spreekt zich eigenlijk ook weer een beetje tegen, want jongens zoenen wel eerder maar ze zijn meestal wel ouder dan het meisje, conclusie: kan niet.. of ze zouden op jonge leeftijd juist relaties moeten hebben met meisjes die ouder zijn.. (lijkt me ook niet maarjah..) vind het best wel interessant om me te bedenken dat 16,6 jaar de gemiddelde leeftijd is en dat wie leeftijd in mijn omgeving (voor zover ik weet) totaal niet word gehaalt.. misschien een verschil tussen grote steden en kleine steden/dorpjes of misschien het opleidingsniveau? of zou het daar niets mee te maken hebben?!
Link to comment
Share on other sites

Ik denk niet dat zoiets aan je opleiding of woonplaats ligt. Misschien dat je eerder mee gaat doen in een drukke grote stad waar veel gezopen word, maar als we het hebben over vrijwillige en gewilde seks denk ik dat dat gewoon aan de personen zelf ligt. Kwestie van hoe jij je erbij voelt, of je er klaar voor bent en of je het allemaal wel aandurft.. En ook wel belangrijk, je partner moet het er ook mee eens zijn natuurlijk ;) Ik denk toch dat het gewoon persoonlijk ligt op misschien een paar meelopers na...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...