Jump to content

Ontmaagding


Remco's
 Share

wanneer ben jij ontmaagd?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tjah wat zalk eens zeggen.. Je leeft niet in je eentje op deze wereld h
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Volgends mij is hier ook een bepaald de oorzaak gevolg lijn in te trekken.
Meisjes worden over het algemeen eerder ontmaagd dan jongens. Is het ook niet zo dat een jongen meestal een meisje heeft die jonger is dan hij? Dus als ze dan eenmaal seks hebben dan zal die jongen altijd ouder zijn dan het meisje. Dus best logisch dat de jongens ouder zijn bij de ontmaagding. Dat bedenk ik zo net ff :)

Kzou het btw lullig vinden om te zeggen dat je spijt zou hebben van je ontmaagding. Je kiest er samen voor (dat is te hopen natuurlijk) en so what al is je eerste keer niet geweldig, dat hoeft lijkt me niet tot spijten over te gaan. Natuurlijk zou ik iemand die op wel erg jonge leeftijd ontmaagd word een stukje beter kunnen begrijpen als hij/zij later zegt dat het best ff had mogen wachten. Maar nog blijft het je eigen keuze...
Link to comment
Share on other sites

idd, en dr zo wanhopig over doen gaat niet helpen ben ik bang...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Nov 3 2005, 18:47:21']och keezy.. beter wacht je op 'the one' ipv je aan 100en viswijven te vergrijpen ;)
[right][snapback]77356[/snapback][/right]
[/quote]

Goede ruwe schatting (Y)

@ PC-fre@k:

Was het dan een wanhopige reactie? Ik heb voorlopig nog geen "Ik spring vanaf deze wolkenkrabber naar beneden, omdat ik geen vriendin heb" neigingen. Voor sommige misschien jammer maar, "I am still here!"

Ik bedoel met de reactie meer in de zin dat dit topic puur is gebouwd om te zien hoe medeforummers het er vanaf brengen. Leuk voor de statestieken en leuk om te zien of je bij het "gemiddelde" hoor. Nah ja ik zal niet tot de exclusieve top behoren.

Wat ook wel leuk is, zijn van die mensen die je uitlachen van: "haha, jouw leven zuigt!" en na een jaar gaat het uit en dan is het "Haha, jullie hebben dit jaar alleen maar elkaars handjes vastgehouden en je zit in een depressie dat het uit is! Ik kon mij dit jaar vrij rondbewegen, heb lol gemaakt en ben in diverse steden geweest!"
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Nov 3 2005, 21:15:41']Wat ook wel leuk is, zijn van die mensen die je uitlachen van: "haha, jouw leven zuigt!" en na een jaar gaat het uit en dan is het "Haha, jullie hebben dit jaar alleen maar elkaars handjes vastgehouden en je zit in een depressie dat het uit is! Ik kon mij dit jaar vrij rondbewegen, heb lol gemaakt en ben in diverse steden geweest!"
[/quote]

Ik bedoelde meer op zo'n manier dat je wel overduidelijk laat merken dat je geen vriendin hebt, geen seks hebt gehad, geen directe behoefte hebt aan een vriendin want je hebt je steden en gebouwen, en dan vraag je ook nog eens het voor de hand liggende, ben je en kutkneus? Naar mijn mening niet, maar zoals ik al zei, je kan het ook overdrijven door altijd maar te melden dat je niks hebt enzo... Als ik mensen over jou hoor spreken hebben ze het over een ander ding.. dat zou juist in je voordeel moeten werken? :p

Btw, ik ben een levend voorbeeld van het overschreiden van het 1 jaars hou je handje vast gedoe... (en daar zijn er hier op het forum zeker meer van) Bovendien vind ik een jaar een behoorlijke tijd, moet je nagaan hoeveel gebouwen jij kan bezoeken in een jaar. Dat is niet kortweg handje vasthouden hoor, maargoed daar kan je ook nie echt over mee praten h
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ik denk dat de leeftijd van de ontmaagding steeds jonger wordt. Vooral bij meiden, maar dat komt omdat meiden vaak een vriend hebben die wat ouder is.

Verder vind ik 13 echt te jong. Als je 14 bent en je hebt al een tijd een relatie, dan vind ik het nog kunnen, maar over het algemeen vind ik 15 een leeftijd waarvan je zegt 'nah dan is t wel ok'.

Dat is nog jong, maar niet te jong. Vind ik.
Link to comment
Share on other sites

Het ligt er inderdaad aan hoe oud je beiden bent. Als hij 17 is, en zij 14 dan kan het gebeuren dat ze pas na een jaar of 2 seks hebben. Dan is die jongen eik best oud, maar dat meisje zou dan een best mooie leeftijd hebben. Dat is denk ik maar net wat de jongen ervoor over heeft...
Link to comment
Share on other sites

Maar dan is 12 alsnog te jong, ook al is de jongen ouder. Ik kan me niet voorstellen dat je dan al uit jezelf wilt. Mgoed, meisjes beginnen eerder met puberen dan jongens... maar dan kan ik het me alsnog niet voorstellen :p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...