Jump to content

PCZ was offline


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

PCZ was helaas het gehele weekend offline. De reden hierachter is dat een zeker persoon zichzelf toegang heeft verleend tot een account van
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Sep 12 2005, 00:06:05'] Wij zullen het dan ook niet laten met de gevonden gegevens naar de politie te stappen.[/quote]
*gniffel* :)
Link to comment
Share on other sites

Ik snap ff je gniffel nie.. Als er bij jou thuis ingebroken word zal je toch zeker ook aangifte doen? Zo moet je dit ook zien.
Link to comment
Share on other sites

Is zo, maar de is een aparte afdeling voor. En mocht ik nou achterhalen wie het is... dan istie van mij :) (of van iedereen die um wil hebben :p)
Link to comment
Share on other sites

@ Lars, zoals deze persoon het deed was het niet echt knap. Maar dat is maar zoals ik het zie :) (als hij echt het forum hackt, softwarematig dan vind ik het knap)

@ Ron@ld, ga ik verder niet op in. Ik weet dr best wel wat van, maar wie weet is het
Link to comment
Share on other sites

die persoon zat zeker op Gudde z'n account, wat die zag ik laatst een keer in het blauw staan ???
dat wil dus zegge dat iemand gudde zn ww heeft achterhaalt, of gewoon plaats heeft genomen op gudde zn pc ofzo en toen hebbe ze pielen met topics en posts e.d. ???
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Sep 12 2005, 17:11:56']die persoon zat zeker op Gudde z'n account, wat die zag ik laatst een keer in het blauw staan ???
dat wil dus zegge dat iemand gudde zn ww heeft achterhaalt, of gewoon plaats heeft genomen op gudde zn pc ofzo en toen hebbe ze pielen met topics en posts e.d. ???
[right][snapback]76452[/snapback][/right]
[/quote]

Op mn pc zou moeten kunnen, kweet niet wanneer t gebeurd is, maar k zat lekker de hele week in Utrecht zonder :): mgoed k hoorde iig van Ronald dat ik tr nix mee te maken had :):
Link to comment
Share on other sites

Zulke hacks geven echt een gigantische chaos en ik begrijp wel dat een admin zijnde naar de politie wil, maar ik denk net zoals Ronald dat de politie er niks mee doet. Verder zie ik geen enkele probleem om de dader aan de schandpaal te binden, mocht er meer bekend zijn.
Link to comment
Share on other sites

Tjah, kzal dr niet veel van kunnen maken met jullie allemaal.
Politie klinkt zo idioot in jullie oren waarschijnlijk. Maar ook op het internet zijn wetten en ook daar kunnen mensen voor veroordeeld worden. (politie is dan miss niet direct het juiste woord, maar zo krijg je wel een idee van wat ik bedoel) Dat jullie altijd overal de grooste ernst in zien kan ik ook niet helpen. Is verder geen discussie voor nodig want we laten elkaar toch nooit winnen.

Gudde was idd in het blauw, zijn account en die van *Mini-Caro* waren voor de veiligheid tijdelijk even SMOD af. Dit heb ik van te voren aan Gudde gemeld.

Eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee dat hij/zij de site een beetje overhoop heeft gehaald zoals krop dat noemt. Ik zit dr eerder mee dat iemand aan mijn eigendommen zit. Ik heb ook een bloedhekel aan mensen die stelen. Ik weet niet ofdat jullie toevallig een keer een overval of inbrekers bij je thuis hebben meegemaakt? Ook dat is grote ernst -voordat dat weer naar voren komt-. Het gaat er gewoon om dat ze van mn zooi moeten afblijven. En ja dan zal ik alles doen wat mogelijk is, of dat de kans op gehoor nou groot of klein is. Alle kleine beetje samen vormen ook
Link to comment
Share on other sites

Als ze zen IP nummer hebt kan je hem altijd nog laten hacken. En wat betreft de politie vindt ik wel een goed idee dat je "aangifte" doet zou ik zelf ook gedaan hebben maar ze kunnen er alleen weinig tot niks tegen doen. Wat ook kan helpen is email sturen naar de provider van de "hacker".
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Sep 12 2005, 16:11:56']die persoon zat zeker op Gudde z'n account, wat die zag ik laatst een keer in het blauw staan ???
dat wil dus zegge dat iemand gudde zn ww heeft achterhaalt, of gewoon plaats heeft genomen op gudde zn pc ofzo en toen hebbe ze pielen met topics en posts e.d. ???
[right][snapback]76452[/snapback][/right]
[/quote]

Ip kwam niet over een :)
het kwam zelfs uit canada
van een wireless point

als je daar de politie inschakelt en ze achter halen de dader zit hij vast want wat hij deed is erg straf baar in canada
(het is ook geen proxy heb ik gecheckt)


[quote name='*Mini-Caro*' date='Sep 12 2005, 17:27:16']Heeft d'r iemand gezegd dan dat 't 'n wereldramp van grote klasse is?
[right][snapback]76454[/snapback][/right]
[/quote]

jah dit is een wereld ramp
als hij verder zou gaan ben je de hele site kwijt
en kan de PC naar de klote helpen
en dat kost veel geld
dus ssssst geen loze antwoorden meer en laat de pro's hun werkt doen


[quote name='Ron@ld' date='Sep 12 2005, 19:38:28']Als ze zen IP nummer hebt kan je hem altijd nog laten hacken. En wat betreft de politie vindt ik wel een goed idee dat je "aangifte" doet zou ik zelf ook gedaan hebben maar ze kunnen er alleen weinig tot niks tegen doen. Wat ook kan helpen is email sturen naar de provider van de "hacker".
[right][snapback]76462[/snapback][/right]
[/quote]

politie in NL doet niks
en het IP hacken heeft geen nut tis een wireless axx point in canada zo als ik al zei
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat je goed bezig bent PC-fre@k... nu is dit
nog niet eens site met zeer belangrijke informatie, maar
als dat wel zo was was het rampzalig geweest

Neem alleen niet het recht in eigen hand door hem/haar weer
terug te hacken of wat dan ook. Doe het idd gewoon 'wettelijk'
en op een eerlijke manier Edited by Mohaatje71
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Sep 12 2005, 15:53:21']@ Lars, zoals deze persoon het deed was het niet echt knap. Maar dat is maar zoals ik het zie :) (als hij echt het forum hackt, softwarematig dan vind ik het knap)
[right][snapback]76451[/snapback][/right]
[/quote]
Oh mar ik weet natuuk niet hoe t gebeurt is, ik d8 dat iemand softwarematig ww heeft 8erhaald in database oid en zo heb gehackt, tenminste, dat is hacken.. of trojan op pc van een SMOD heb geplaatst.. anders is t gewoon iemand die iemands ww heb gehoord/gezien of op pc van iemand is gweest toen ie ingelogd stond, en das idd nie zo knap, mr das ook weer geen hacken/cracken :)

mr kvind wel interessant om amml te volgen eik, keep us posted etc

oh en tOmmII: kvond je post best grappig mar de helft slaat natuuk nergens op, "laat de pro's hun werkt doen" "jah dit is een wereld ramp"... zelfs al is de hele site weg, ist nog geen wereldramp, tog? kzie t nog niet de kranten halen iig.. en je bent geen pro als je ip kan tracen, je weet dan toevallig een commando in cmd, no big deal.. en helemaal niet als je t via een programma of een site doet, en niet eens via cmd.. niet zo arrogant je opstellen zeg :) "pro's" hebben ook niet altijd gelijk..

en site met belangrijke informatie is beter beveiligd hier tegen lijkt me dus ach.. plus, site met belangrijke informatie heeft geen community van mensen die mekaar t ww kunnen doorspelen meestal, en das dit wel, en dr is hier niet gehackt oid blijkbaar, dus die persoon vormt totaal geen gevaar voor andere sites imo.. Tenzij t wel hacken was, met trojan etc om ww te 8erhalen, dan wel natuuk, mar kweenie hoe is gegaan, is ook nie bekend denk..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mohaatje71' date='Sep 12 2005, 23:02:54']Ik denk dat je goed bezig bent PC-fre@k... nu is dit
nog niet eens site met zeer belangrijke informatie, maar
als dat wel zo was was het rampzalig geweest

Neem alleen niet het recht in eigen hand door hem/haar weer
terug te hacken of wat dan ook. Doe het idd gewoon 'wettelijk'
en op een eerlijke manier
[right][snapback]76468[/snapback][/right]
[/quote]

hacken had zo en zo geen zin wan thet ip is nie van zijn PC

[quote name='Letzlo' date='Sep 12 2005, 23:39:21'][quote name='PC-fre@k' date='Sep 12 2005, 15:53:21']@ Lars, zoals deze persoon het deed was het niet echt knap. Maar dat is maar zoals ik het zie :) (als hij echt het forum hackt, softwarematig dan vind ik het knap)
[right][snapback]76451[/snapback][/right]
[/quote]
Oh mar ik weet natuuk niet hoe t gebeurt is, ik d8 dat iemand softwarematig ww heeft 8erhaald in database oid en zo heb gehackt, tenminste, dat is hacken.. of trojan op pc van een SMOD heb geplaatst.. anders is t gewoon iemand die iemands ww heb gehoord/gezien of op pc van iemand is gweest toen ie ingelogd stond, en das idd nie zo knap, mr das ook weer geen hacken/cracken :)

mr kvind wel interessant om amml te volgen eik, keep us posted etc

oh en tOmmII: kvond je post best grappig mar de helft slaat natuuk nergens op, "laat de pro's hun werkt doen" "jah dit is een wereld ramp"... zelfs al is de hele site weg, ist nog geen wereldramp, tog? kzie t nog niet de kranten halen iig.. en je bent geen pro als je ip kan tracen, je weet dan toevallig een commando in cmd, no big deal.. en helemaal niet als je t via een programma of een site doet, en niet eens via cmd.. niet zo arrogant je opstellen zeg :) "pro's" hebben ook niet altijd gelijk..

en site met belangrijke informatie is beter beveiligd hier tegen lijkt me dus ach.. plus, site met belangrijke informatie heeft geen community van mensen die mekaar t ww kunnen doorspelen meestal, en das dit wel, en dr is hier niet gehackt oid blijkbaar, dus die persoon vormt totaal geen gevaar voor andere sites imo.. Tenzij t wel hacken was, met trojan etc om ww te 8erhalen, dan wel natuuk, mar kweenie hoe is gegaan, is ook nie bekend denk..
[right][snapback]76470[/snapback][/right]
[/quote]

vriend ik kan meer dan dat je denk en ik heb vrienden die meer daar graag bij helpen als het moet
en jah het is een wereld ramp voor ronald want hij moet er weer veel yijd in stoppen en dat doet hij ook voor jullie dus geef die gast ff wat respect..

met een trojan hack je nie das voor script kiddies
en alles wijst er op dat deze gast ook een skiddie is want hij heeft gewoon een script van een site gehaalt
en een cookie na gemaakt van een van de SMODs
we hebben die nu verholpen door middel van een patch

dus ssssta and let the pro's do there work
Link to comment
Share on other sites

[quote name='tOmmII' date='Sep 13 2005, 05:51:11']vriend ik kan meer dan dat je denk en ik heb vrienden die meer daar graag bij helpen als het moet
en jah het is een wereld ramp voor ronald want hij moet er weer veel yijd in stoppen en dat doet hij ook voor jullie dus geef die gast ff wat respect..

met een trojan hack je nie das voor script kiddies
en alles wijst er op dat deze gast ook een skiddie is want hij heeft gewoon een script van een site gehaalt
en een cookie na gemaakt van een van de SMODs
we hebben die nu verholpen door middel van een patch

dus ssssta and let the pro's do there work
[right][snapback]76471[/snapback][/right]
[/quote]

Sorry maar ik moet lachen om sommige uitspraken...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='tOmmII' date='Sep 13 2005, 06:51:11']vriend ik kan meer dan dat je denk en ik heb vrienden die meer daar graag bij helpen als het moet[/quote]stoer hor, komt op het zelfde neer als: ik ben een nerd met een jp achtig hoofd en doordat ik teveel naar een scherm heb zitten staren m'n middelbare school niet heb gehaald en daarom nu maar een 13-in-een-dozijn-achtige ict opleiding volg. vlieg op sulletje
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Sep 13 2005, 06:36:53'][quote name='tOmmII' date='Sep 13 2005, 05:51:11']vriend ik kan meer dan dat je denk en ik heb vrienden die meer daar graag bij helpen als het moet
en jah het is een wereld ramp voor ronald want hij moet er weer veel yijd in stoppen en dat doet hij ook voor jullie dus geef die gast ff wat respect..

met een trojan hack je nie das voor script kiddies
en alles wijst er op dat deze gast ook een skiddie is want hij heeft gewoon een script van een site gehaalt
en een cookie na gemaakt van een van de SMODs
we hebben die nu verholpen door middel van een patch

dus ssssta and let the pro's do there work
[right][snapback]76471[/snapback][/right]
[/quote]

Sorry maar ik moet lachen om sommige uitspraken...
[right][snapback]76472[/snapback][/right]
[/quote]

zo als vriend ..........

[quote name='Krop' date='Sep 13 2005, 08:22:16'][quote name='tOmmII' date='Sep 13 2005, 06:51:11']vriend ik kan meer dan dat je denk en ik heb vrienden die meer daar graag bij helpen als het moet[/quote]stoer hor, komt op het zelfde neer als: ik ben een nerd met een jp achtig hoofd en doordat ik teveel naar een scherm heb zitten staren m'n middelbare school niet heb gehaald en daarom nu maar een 13-in-een-dozijn-achtige ict opleiding volg. vlieg op sulletje
[right][snapback]76473[/snapback][/right]
[/quote]

whahah grapjas :+ hier bij dis je ook ronald :z en dan hebben we het over moraal en respect
als je niks zinnigs te melden hebt over dit topix
hoe we dit tegen kunne gaan bij
hou dan je smoel en ga buiten spelen
Link to comment
Share on other sites

[quote]vriend ik kan meer dan dat je denk en ik heb vrienden die meer daar graag bij helpen als het moet[/quote]
heheh :) "Pas mar op hor, want ik kan een pc aanzetten! en als je stout doet, laat ik al mn vrienden je hakcke.. nee, hacck.. nee, haxx... ehm.. stoute dingen met je pc doen!"
[quote]en jah het is een wereld ramp voor ronald want hij moet er weer veel yijd in stoppen en dat doet hij ook voor jullie dus geef die gast ff wat respect..[/quote]
geen wereldramp, niet eens een ramp, want site is weer trug :) btw, je schrijft tog egt wereldramp aan elkaar hor, maybe hw NL maken ipv hier zo te posten
[quote]met een trojan hack je nie das voor script kiddies[/quote]
als je op iemands pc kan inbreken om zo de trojan te plaatsen en activeren, ist nog wel hacken hor :) plus, script kiddies hacken ook, alleen op andere manier.. mr heb jij zelf je whois programma geschreven dan? zo niet, ben je net zo goed script kiddie
[quote]en alles wijst er op dat deze gast ook een skiddie is want hij heeft gewoon een script van een site gehaalt
en een cookie na gemaakt van een van de SMODs[/quote]
ach dr worden zoveel scripts van sites gehaald, mr blijkbaar weet jij meer dan ik wat dr hier gebeurt is dus ach..
[quote]we hebben die nu verholpen door middel van een patch[/quote]
we?
[quote]dus ssssta and let the pro's do there work[/quote]
heheh :): ook nog je hw engels maken jij, tis tog egt their..

wie ben je eik? kvind je komisch, please continue :) btw, jij h
Link to comment
Share on other sites

Weetje, ik vind jullie allemaal kleuters. Lekker eeuwig over die onzin discussieren, altijd overal tegenin gaan. Dit topic was alleen bedoelt als uitleg van waarom iets offline was...

Als jullie lkkr willen bekvechten van hoe goed je in NL (terwijl je zelf meer dan zat fouten maakt) bent en hoe stoer je scripts (terwijl ook jij dingen overneemt van het net) zijn en wat wel en niet een scriptkiddie is (staat niet eens in Van Dale) doe dat dan eens lkkr buiten of nodig iemand uit op de koffie (tip: neem oud servies). Kan je je nog op meerdere manier uiten ook.

Dit is niet het eerste topic dat totaal zn doel voorbij loopt.
Als je het hier niet leuk of mij/andere gebruikers niet mag, hoepel op dan, het is een gratis service... Jullie mogen blij zijn dat ik jullie hier laat komen. Deze site is niet afhankelijk van jullie. Dit geldt btw alleen voor diegene die zich aangesproken voelen.

Als je hier nog wat nuttigs aan toe te voegen heb, doe dat dan.
Weer een discussie op gang brengen wil ik niet!
Reacties als 'grappig, sjees wat dom' etc etc zijn al helemaal doelloos en dan kan je beter je bek houden "Bas look-a-like" (srry bas :p)

Doe gewoon gewoon, neem de info op en doe normaal...
Ga niet lopen mierenneuken over wereldrampen enzo. Jullie snappen wat er bedoeld wordt, maak dan niet je eigen wereldramp. Edited by *Mini-Caro*
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...