Jump to content

Stop sms.ac SPAM!


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Ik krijg weer een hele berg van die shit mailtjes van [url="http://sms.ac/HomePage/Default.aspx"]SMS.AC[/url]

O.a. van:
Marlies
Jos
Joost
Ruud
Jeffrey
Puck
Cathelijne
Angelique
Sanne

Niet goed word je dr van! wtf
Zover ik kan zien is er helaas geen mogelijkheid om uitgesloten te worden van die site en zullen we dus gewoon al die mail moeten aanzien... Mensen stop met die onzinnige SPAM! Als je wilt dat ik daar aanmeld vraag het dan gewoon op MSN of via een persoonlijk mailtje. Het antwoord is toch nee! Als ik me ergens aan wil melden zal ik dat waarschijnlijk uit mezelf doen he.. Tips zijn welkom, maar niet op deze manier dus... [b][color=red]STOP DE SMS.AC SPAM![/color][/b]
Link to comment
Share on other sites

bedoel je met mij met joost? want als ik erges op scheit is het ook sms.ac. Vragen ofdat mensen zich daar willen aanmelden doe ik al heeelemaal niet, ik ben zelf trouwens niet lid :):
Maargoed, als dat mailtje van mij komt, bij deze mijn oprechte excuses, maar ik weet nerges van :):
Link to comment
Share on other sites

Andere joost, deze Jos volgends mij. (Jos de Gram staat er)
Misschien jat dat ding ergens adressen vandaan!?

Ik vind het best dat mensen mijn email adres hebben, maar gebruik het dan waar het voor is. Hiermee bedoel ik niet de mensen die schijnbaar van niks weten, die kunnen het ook niet helpen :) Als tip kan ik alleen geven nooit op gekke links te klikken in mails van mensen... En je zeker niet voor elke onzin ergens aan te melden en je emailadres in te vullen. (ik krijg nog steeds spam van mensen die dat wel deden en een PCZ email adres hadden)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Aug 11 2005, 10:17:19']AARRRGGGHHHH.. M'n mailbox wordt d'r door geterroriseerd :p En als je d'r wat van zegt tegen die mutsen *niet allemaal, sorry Elise ;)* dan is 't: Dat verwijder je toch gwoon..? Ja nou dat doe 'k ook, maar 'k vind 't w
Link to comment
Share on other sites

Niet iedereen wil elke keer ook zn ongewenste post bekijken (80% kans dat dr ook goede dingen in zitten) en niet iedereen gebruikt enkel de gratis service die hotmail heet. En ja, ik krijg soms idd 20 mails op een dag aan spam, en dan niet alleen van dit hoor maar van nog veel meer onzin... Echt bout ist :s
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...