Jump to content

User Letzlo gebanned + desmod


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Voor diegene die het even niet meer volgen en de mensen die graag willen dat "geargumenteerd" word waarom ik tot deze actie ben gekomen hier lijstje met dingen...[list]
[*] Misbruik SMOD > weghalen van warning
[*] Misbruik SMOD > aanpassen posts
[*] Misbruik SMOD > quotes toevoegen in strijd met de disclaimer (smods kunnen dat zonder controle van een admin)
[*] Negeren van Admin
[*] Taak van Admin onmogelijk maken
[*] Ban omzeilen (2e user account is ook gebanned)
[*] "Bedreiging" nav uitvoering Ban
[/list]Ik weet dat hij dit ook te zien krijgt, geen probleem en dat mag jij ook. Vertel hem er ook meteen bij dat zijn reacties kant nog wal raken en als we blijven reageren zelfs een gmail account niet genoeg is om de onzin op te slaan.

Bij het laatste punt moet je niet te sterk denken, maar er werd gezegd dat als ik/we/pcz problemen wil er vooral niet gepraat moet worden en de ban moet blijven.

Ook geef ik jullie de gelegenheid de PM's die over en weer zijn gestuurd nav zijn gedrag op het forum ter inzage te krijgen. Deze stel ik niet beschikbaar op het forum en kan je persoonlijk bij mij opvragen. Zo krijgen jullie misschien een beetje een beeld zonder 1 van beiden zichzelf verdedigd. Bij een ruzie hebben er altijd 2 schuld, 1 begint, 2e reageert en we maken het steeds erger. Alleen is er wel ergens een grens. Een grens van menselijkheid...

Ook handig om miss te weten is dat er een prive kwestie aan vooraf ging die natuurlijk onvermijdelijk is om erbij te betrekken. Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd dit er niet bij te denken en hem behandeld zoals ik elke member zou behandelen (niet opnemen als dat elke member zo zou doen). Stap voor stap...

Jammer Lars, ben dat niet van je gewend.
Genoeg verhalen over je gehoord, nooit allemaal 100% in acht genomen en er verder niet over nagedacht. Ik hoop dat je op dit moment gewoon pissed bent en zo doet ivm een vorm van agressie die je anders niet kwijt kan. Maar als dit de echte Lars is die achter dat toetsenbord zit... Weetje, ik zeg er maar niks meer over. De reacties die op dit topic gaan volgen in mijn mailbox of op msn zullen genoeg zeggen, laat ik wel even voorop zetten dat met al dat gezeik mensen nergens komen. Woede uiten is niet erg, doen we allemaal maar als dat te ver gaat ist einde zoek...

Type ban: 24 uur - Account suspended - Mailbox onklaar
Verdere info: SMOD functie ontnomen zolang ik hem niet in staat zie de verantwoording te nemen.
Vervolg: Precies wat er gebeurd met elke andere member (mods: zie mod forum, topic over warnings)

Verder wil ik er niet te veel aandacht aan besteden en hebben jullie denk ik genoeg aan de roddels die de vast wel de ronde doen.
Link to comment
Share on other sites

Het zit mij dwars. Het had nooit zover moeten lopen. in het schermresolutietopic werd zijn post gewijzigd door Ronald en daar leverde hij commentaar op. Ik verzocht hem vriendelijk of die discussie ergens anders gevoerd kon worden, maar toen kwam er een antwoord wat mij enigsinds licht irriteerde. Irriteren aan elkaar is menselijk. mensen maken fouten...

Ik wil de oude Letzlo terug! Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

Die bult slinkt dan vanzelf en de pijn verzwakt...?

Ik snap wat je bedoelt kees, maar dr zijn eenmaal mensen die anders denken en doen. Mensen die zo apart denken voelen zich misschien niet thuis tussen de normalere... Buiten alle acties die hij onderneemt om heeft hij ook nog zijn uitgesproken meningen, en ik vind deze behoorlijk abnormaal. Als hij daar werkelijk achter staat buiten zijn woede om... (n)

Btw, zo komt er ook nog eens wat aan de praat en daar had hij volgends eigen zeggen nogal behoefte aan. Op dit moment kan hij alleen doorkrijgen wat hier staat maar ik hoop dat er een normale/redelijke reactie uit kan komen zonder al die woorden er omheen en te doen alsof hij van niks weet zodra hij wel weer in zn account kan.
Link to comment
Share on other sites

en ja ik reageer hier als 2e admin ook nog even op. Voordat jullie gaan denken dat Ronald dit allemaal zelf heeft besloten zonder met iemand te overleggen, hij heeft dit met mij gedaan. Voor de duidelijkheid, dit doen wij met alle bans of andere dingen. Ik sta dus ook met de volle 100% achter Ronald.
Ik ken Letzlo verder niet persoonlijk, en hoop dus ook dat dit gewoon eenmalig is.

Berend
Link to comment
Share on other sites

Doe niet zo dramatisch mensen. Lars heeft geen moord gepleegd ofzo. Lars is Lars en zal altijd Lars blijven ongeacht wat hij zegt of gezegd heeft. Dus doe niet al te moeilijk, life goes on
Link to comment
Share on other sites

pas op wat je zegt jos, want de 'Almachtige' gaat straks misschien wel zeggen dat je misschien nooit meer iets te zien krijgt als je www.pc-freakz.com intikt
Link to comment
Share on other sites

Dan zal SideFX wel gelijk hebben in jouw geval Krop. En het kan natuurlijk dat Lars gewoon Lars is maar het er nooit uitkwam. Verborgen extratje. Als ik even mag vergelijken met Radoforce en HiP, dat was ook maar even gewoon een zijlijn in het leven en kan ik nog steeds goed mee opschieten verder. Dus zit wel wat waarheid in wat je zegt.

Dramatisch is alleen ruim op te nemen, wat is het wel en wat niet. En wat is toch net iets te dramatisch om te erg te zijn?
Link to comment
Share on other sites

[quote]Ook geef ik jullie de gelegenheid de PM's die over en weer zijn gestuurd nav zijn gedrag op het forum ter inzage te krijgen. Deze stel ik niet beschikbaar op het forum en kan je persoonlijk bij mij opvragen. Zo krijgen jullie misschien een beetje een beeld zonder 1 van beiden zichzelf verdedigd. Bij een ruzie hebben er altijd 2 schuld, 1 begint, 2e reageert en we maken het steeds erger. Alleen is er wel ergens een grens. Een grens van menselijkheid...[/quote]

How touching :) Nou, gelukkig krijg ik nu de kans om ook even te reageren en mijn positie uit te leggen.. Maar het is al laat dus ik doe het even beknopt als jullie t niet erg vinden, even dingetjes noemen die Ronald verzwegen heeft :) die PM's is al v Edited by Letzlo
Link to comment
Share on other sites

Hmm, leuke info voor een ban om andere redenen.. Weet niet wie dat nou ook weer bevestigde dat er een verschil is tussen prive en forum maargoed. In dit geval ben je namelijk gewoon beoordeeld op de dingen die je op het forum deed :s

Ban verliep btw om 19:30 ofzo, even later om 20:30 merkte ik op dat de ban nog open stond dus heb ik het zelf maar weggehaald.

Kzal ff reactie geven op de dingen die je zegt dan :)
- Allereerst wil ik dat gedoe met buitenstaanders eens wegwerken, mensen aanvallen omdat je denkt dat ze een ander verdedigen vink totaal niet nodig. Ik heb ook zo mn gedachtes over bepaalde mensen na dit voorval, jij ook. Maar om nou meteen bij het minste maar te denken dat iemand de ander helemaal steund vind ik onzin (zie reactie @ SB - kan ook wat minder)
- Dingen uit SB zijn openbaar, mag iedereen weten dus. NP, dat was mijn probleem ook niet. Meer het feit dat het totaal geen waarde had en miss omdat je kwaad bent op me het dan maar zo brengt. Al had je verteld dat ik een keer gespijbeld had, of al had je broertje het gezegd precies zelfde reactie. Navraag doen waarom je het deed, wat is er zo boeiend aan en wat is je doel?
- Je deed niks fout voor jouw gevoel. Zou kunne, was ook niet zo zwaar wat je deed. Alleen als ik het dan niet leuk vind en dan met een paar van die woorden kom en jij doet al die tijd alsof je niks weet dan vraag je om meer... Ik weet dat je het weet, en jij weet dat ik dan bozer en bozer word. Was op dat moment je intentie ook nog eens dnek ik.
- Ik bedreig je met dat slaan voor 0 euro? Naja, je had het eerst nog moete kope. Maar kvond nog dat ik het heel netjes deed. Je moest eens wete wat ik amml wel niet over je gedacht heb wat ik niet gezegd. Is veel meer meer dan alles wat wij 2 bij elkaar nu gezegd hebben.
- Ik hou van macht? Je doet gewoon veel te moeilijk lars, jij doet iets wat niet mag naja dan krijg je daar een sanctie voor. Je wist van die avatar dus doe daar nou maar niet alsof, dat doe je al veel te veel de laatste tijd.
- Buiten dit hele gedoe om, de dingen die jij roept, de opmerkingen en standpunten waar je achter staat. Jongen dan ben je echt niet goed wijs.Alles waar ik je mee uitgescholden heb is in 1 regel neer te zetten. Enk vond eik nog dat ik het netjes heb gehouden. Die woorden wil ik wel terug nemen, vind je voor nu gewoon een gevaarlijk persoon. Ik ben geschrokken van je, had dit nooit gezocht achter je..

Als ik het goed begrijp is alles wat er gebeurde:
- Ik ben chat begonnen > simpel gestart op een uithorende manier
- Lars geeft niet toe dus ik begin mijn woede te uiten in iets van 7 woorden
- Aap komt uit de mouw Lars flipt, krijg amper tijd om te lezen/reageren :s
- Lars begint zich uit te leven op de site dmv een verboden afbeelding en misbruiken van alles wat ie maar kan.
- Ik gebruik de regels om Lars te stoppen, geen effect dus andere maatregelen. Duurde zelfs nog een tijd voordat we uiteindelijk besloten je te bannen en SMOD weg te nemen.
- Tussendoor nog wat gePM en gemail en dat wast...

Reden waarom ik flipte:
- Stukje SB die nergens op slaat overbrengen en schijnbaar toch net iets te serieus. Was helemaal nergens voor nodig, als elke keer als ik zoiets zeg iemand dta moet doen, man dan hebk er een dagtaak aan...
- Standpunten die je hebt
- Opmerkingen die je maakt

Reden waarom jij flipte:
- Mn vriendin mag mij niks vertellen over jou gesprekken met haar
- Mn vriendin mag geen chatlog sturen als ik haar vraag dat te doen
- Ik mag je geen Homo of Klootzak noemen
- Ik moet je alles laten doen op het forum al verwijder je de hele boel?

Goed idee van dat chatlog, helemaal mee eens. Alles openbaar maken, zijn net en reallife soap maar dan op een forum. :p Nogmaals, vind al dit gedonder heel nie nodig op het forum (gaat helemaal niet over de ban!), maarja voor nu mag het wel ff. Wat ik geen goed plan vind is om dat hele log te posten, misschien voor even zolang dit topic nog van toepassing is als bijlage erbij doen en later weghalen.

Ps. ik wil nogmaals duidelijk maken dat dit topic helemala niet gaat over dat gedoe tussen jou en mij prive. Maar je misdragen op de site :s
Link to comment
Share on other sites

ok mensen iedereen (PC-fre@k en Letzlo) heeft nu wat gezegt en ik vind dat we dit nu moeten afronden. Het is jammer dat dit zo gelopen is en daarom vind ik dat we dit beter achter ons kunnen laten.
Ronald - Lars, ik hoop dat jullie nu allebei je zegje gedaan hebben en het elkaar duidelijk hebben gemaakt. Laten we nu ajb door gaan met gewoon gezellig zijn en dit forum door de vakantiedip heen te helpen.

greetz,
berend
Link to comment
Share on other sites

Sorry Berend, maar ik moet tog nog even reageren op Ronald :)

Wat je daar allemaal zegt.. 90% klopt niet en is een resultaat van slecht lezen :) Laat ik maar eerst zeggen dat ik geen bezwaar maakte tegen mn ban met die post, en ook niet met andere maatregelen, zou niet weten waarom, want dat is ongetwijfeld terecht gezien wat ik deed.. Ik wilde alleen mijn positie uitleggen. Dat stond ook duidelijk in mijn post. Ik wilde uitleggen waarom ik deed wat ik deed voor de mensen die geschrokken waren, zoals Keezy. Geen bezwaar maken. En ik zei niet dat priv Edited by Letzlo
Link to comment
Share on other sites

Ik wil er toch kort op reageren, Berend vraagt jou te stoppen en jij mij.. zo kunne we bezig blijven. Ik maak het niet lang dat beloof ik (iig niet veel langer als mn laatste post :p).

Gegevens van shoutbox had ik werkelijk niet, ik had tijdens verandering van het forum de tabel verwijderd voor dat ik backup maakte. Ik lees idd dingen anders als jij net als jij dat bij mij doet, maar maak het dan niet meteen dat dingen zo wil lezen. Zo maken wij van elkaar een heel verkeerde schets, laat staan wat anderen er van opnemen. Jou een klap verkopen is niet netjes nee, maar denk eens wat je daar nog meer kan zegge, zeker als je kwaad bent. Ik vind jou gevaarlijk met je standpunten en opmerkingen, niet in je directe daden. Jij krijgt geen schuld van mij, al eerder laten vallen volgends mij. (over dat ik geen reden gaf) Dat bedoel ik met voor de domme houden, je wist precies wat er aan hand was. Vertrouwen van vrienden, ik ga niemand hier vertellen wie boven wie staat maar zoals in het voorbeeld dat ik gaf; Stel een getrouwd stel overkomt hetzelfde... Inderdaad ga ik geen dialoog aan, ben het met 70% van je tekst niet eens, of vind het totale onzin. Wij komen er zo nooit uit. Prive en Forum hou ik wel degelijk gescheiden, anders had ik je allang gebanned zodra ik gesprek met je had of zodra ik astrid had gesproken, nie waar dan?

Ik denk niet dat jij astrid en mij uit elkaar drijft, nog ben ik jaloers zoals jij in je chat zei. Ik zie het niet zo (jaja, ik weet het, jaloezie zie je zelf niet zegge ze...), tjah hoe moet ik dat uitleggen. Ik zie je als gevaarlijk punt, vind de dingen die jullie doen soms raar. Vraag iemand mee naar een bios, vraag iemand mee om te praten. Ja srry hoor, dan ben ik niet gewend tussen een man en vrouw. Jullie hebben een aparte vriendschap die ik nooit zal begrijpen omdat ik die zelf niet op die manier heb.

En avatar van Krop, die valt inmiddels idd onder de regel. Maar jij kent Krop en ik ken hem. Waarom denk je dat ie die ava neemt? Juist, om ff mee te doen. Op het moment dat jij er op gewezen werd ging het heel niet om die avatar. Maar ik zal jullie gelijk behandelen hoor, wacht gewoon rustig af of check wat vaker het topic over de disclaimer die ik om die reden gemaakt heb (feit dat krop nu onder die regel valt).

Eik al weer te lang (n), nog steeds zal je van mij geen excuus zien. Standpunten waar jij achter staat vind ik belachelijk. Ik zou zegge: Je mist een paar steekjes daarboven. Zie dat nou niet als schelden of weet ik veel wat, maar dan snap je miss hoe ik jou nu zie.

Bovendien wil ik je vragen niet steeds rollen om te draaien en daarmee woorden te vedraaien. Jij geeft vanzelf alles de betekenis hoe je denkt dat het is, doe ik ook. Maar dan breng ik dat niet over naar anderen door te zeggen: Ronald denkt dat, dit is zo, dat is zo. Steeds maar die opmerkingen dat ik iets zo bedoel of dat dit in mijn nadeel is. Denk ff na, als ik vind dat iets echt in mijn nadeel zou ik dan mooi een topic beginnen hier? Ik wil juist openheid, laat mensen die nu iets denken wat niet juist is dat zelf zien. Wij moeten niet voor hun gaan denken. En dan lok je me steeds weer om dit bericht nog langer te maken.

Mensen die zich hier nog mee bezig willen houden, lees de logs e.d. en doe niet voor alsof je iemand steunt of iets. Wie weet is dat van korte duur, of steun je deels beiden. Beter gewoon helemaal niet doen, komt alleen maar meer gedoe van en zo kom je net als mini zo hier ter sprake. Hou je lkkr op een afstand, stukke veiliger.

En Lars, misschien is een msn gesprek een keertje niet gek. Moeten we miss wel even 2 personen die wij beiden niet kennen erbij stoppen ofzo. Dat als het niet goed gaat ze ons kunnen stoppen. Dus iemand die jij kent die ik niet goed ken, en iemand die ik ken die jij niet goed kent. Zo dingen over elkaar zeggen die je niet kan verdedigen is niet zo handig (daarom probeer ik dat idd al een tijdje te vermijden) Maargoed, dat hoor ik dan nog wel.
Link to comment
Share on other sites

kvroeg je niet om te stoppen, ik vroeg je om ff een pauze te nemen in je reacties zodat anderen dr rustig ff op kunnen reageren, en ik reageerde omdat jouw post vol resultaten van slecht lezen zat en grotendeels niet waar was, dus dat kon ik niet op me laten zitten natuurlijk, mar de goede lezer had t zelf wel opgemerkt :)

en nee je had me dan niet meteen gebanned na t gesprek, tuurlk niet, nu heb je nog wat om je te verdedigen als k je op dat punt aanval, zo hou je nmlk net de schijn op dat je t w
Link to comment
Share on other sites

wat een gezeik over een stom gekopieerd stukje uit de sb.

Daarnaast ben ik het met Lars eens dat je niet van Astrid kunt eisen dat ze je de chatlogs van hen laat lezen, Ronald.

Ik zie dit als een uiting van ontzettende jaloezie en ja ik zal nu wel een heel hoop boze blikken krijgen, maar kom op, waar hebben we t over heej? Tis maar een forum hoor.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Jul 27 2005, 14:54:29']En avatar van Krop, die valt inmiddels idd onder de regel. Maar jij kent Krop en ik ken hem. Waarom denk je dat ie die ava neemt? Juist, om ff mee te doen. Op het moment dat jij er op gewezen werd ging het heel niet om die avatar. Maar ik zal jullie gelijk behandelen hoor, wacht gewoon rustig af of check wat vaker het topic over de disclaimer die ik om die reden gemaakt heb (feit dat krop nu onder die regel valt).[/quote]ho stop! ik kan met alle zekerheid stellen dat lars mij niet echt kent en jij al helemaal niet!
en wat die avatar betreft > puur n middel van protest. protest tegen jou omdat je denkt dat van alles bent omdat je een site hebt waar toevallig mensen komen. man doe s normaal. het is maar een forum, niets meer niets minder. "ja weet je hoeveel geld t mij kost" dat doe je toch zelf, gratis alternatieven zijn er legio van


[quote name='Keezy' date='Jul 27 2005, 15:28:39'] greepte ik volledig in het duister. [/quote]greepte, :d briljant :)


ow btw > :harhar:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Jul 27 2005, 15:38:41'][quote name='PC-fre@k' date='Jul 27 2005, 14:54:29']En avatar van Krop, die valt inmiddels idd onder de regel. Maar jij kent Krop en ik ken hem. Waarom denk je dat ie die ava neemt? Juist, om ff mee te doen. Op het moment dat jij er op gewezen werd ging het heel niet om die avatar. Maar ik zal jullie gelijk behandelen hoor, wacht gewoon rustig af of check wat vaker het topic over de disclaimer die ik om die reden gemaakt heb (feit dat krop nu onder die regel valt).[/quote]ho stop! ik kan met alle zekerheid stellen dat lars mij niet echt kent en jij al helemaal niet!
en wat die avatar betreft > puur n middel van protest. protest tegen jou omdat je denkt dat van alles bent omdat je een site hebt waar toevallig mensen komen. man doe s normaal. het is maar een forum, niets meer niets minder. "ja weet je hoeveel geld t mij kost" dat doe je toch zelf, gratis alternatieven zijn er legio van


[quote name='Keezy' date='Jul 27 2005, 15:28:39'] greepte ik volledig in het duister. [/quote]greepte, :d briljant :)


ow btw > :harhar:
[right][snapback]75314[/snapback][/right]
[/quote]

Ik ben t helemaal eens met een bovenste stukje. Kom op, hoeveel mensen komen hier nou echt vaak? Het zullen er niet meer dan 20 zijn. Op t forum bedoel ik dan he. Je doet alsof het forum heel wat voorstelt, maar in de vakantie is t zo dood als de pest. Als het je naar jouw mening teveel geld kost: stap over op een gratis iets.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Jul 27 2005, 17:10:14'][quote name='Letzlo' date='Jul 27 2005, 13:56:11']Maar goed, daarbij geef ik nog een extra motief van Ronald: ik denk dat jullie onderhand allemaal wel weten dat Ronald al sinds lange tijd denkt dat ik hem en Astrid uit elkaar wil drijven, wat ie achter mn rug meerdere malen heeft herhaald (wie praat nou 8er wiens rug..?). Nu krijgt ie eindelijk de kans om die angst in woede door te voeren en die grijpt ie wel heel fel, die kans.
[right][snapback]75300[/snapback][/right]
[/quote]
Hier ziet Lars volgens mij iets fout. Ik heb 't hier natuurlijk wel eens met Ronald over gehad of dit waar is of niet, want alle roddels die gaan komen ons natuurlijk ook ter ore :) Waarschijnlijk ben ik (op hemzelf na) degene die Ronald het beste kent, en daarom weet 'k dat dit niet waar is. Dat ik vrienden ben/was? met Lars heeft soms misschien wat irritatie opgeworpen bij Ronald, maar hij was niet bang dat het ons uit elkaar zou drijven. (Zie twee heel verliefde mensen maar eens uit elkaar te drijven, lijkt me in ons geval
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Jansuh' date='Jul 27 2005, 17:32:08']Daarnaast ben ik het met Lars eens dat je niet van Astrid kunt eisen dat ze je de chatlogs van hen laat lezen, Ronald.
[right][snapback]75312[/snapback][/right]
[/quote]

Ik dacht dat het toch al wel duidelijk was geworden in vorige posts dat Ronald dat niet van mij geeist heeft, maar ik dat liet lezen omdat 'k dacht dat het Lars' houding zou verduidelijken.. *is het eens met Lars dat mensen soms
Link to comment
Share on other sites

Nog een paar notities die ik heb genomen bij het lezen van Ronald's laatste post waar ik nog niet uitgebreid op had gereageerd, nog wat kleine toevoegingen, en dan is voor mij hier de kous af.

[quote]Ik lees idd dingen anders als jij net als jij dat bij mij doet, maar maak het dan niet meteen dat dingen zo wil lezen.[/quote]
Wat? Die zin klopt voor geen millimeter :)

[quote] Jou een klap verkopen is niet netjes nee, maar denk eens wat je daar nog meer kan zegge, zeker als je kwaad bent.[/quote]
Oooh nee dan is het goed..? 8-) Ik vind zo'n bedreiging nog steeds ver gaan hoor en ben daar niet van gediend, en dan denk ik niet: oh oh oh hij kan nog wat ergers zeggen! Want dat doet dr niet toe, dit heb je gezegd en vond ik al ver genoeg gaan, en helemaal voor zo'n stom gekopieerd stukje uit de sb :)

[quote]Ik vind jou gevaarlijk met je standpunten en opmerkingen, niet in je directe daden.[/quote]
Uhmz.. Het kan aan mij liggen, maar ik neem nergens een standpunt in? Jij wel, nmlk dat ik steekies los heb e.d., ik maak alleen mar opmerkingen en hek alleen mar gdaan, geen standpunten ingenomen zover ik weet...

[quote]Dat bedoel ik met voor de domme houden, je wist precies wat er aan hand was.[/quote]
Nee, voor de 3e x, ik vermoedde het, maar zeker weten deed ik het eerst nog niet, omdat ik Astrid zo vertrouwde. Dan ga ik dr niet meteen zelf over beginnen, en toen je me aggressief begon uit te horen was je al over de schreef gegaan met je geklootzak enzo... Nou dan ga ik jou geen voldoening schenken om t te zeggen, wat je zo graag wilde, want dat had "meer effect" ofzo.. Ik vraag me dan af waar in hemelsnaam je mee bezig bent? Nou dan ontken ik t liever en laat jou t zeggen als je t dr zo graag over wil hebben, zodat ik me netjes kan verdedigen...

[quote]Vertrouwen van vrienden, ik ga niemand hier vertellen wie boven wie staat maar zoals in het voorbeeld dat ik gaf; Stel een getrouwd stel overkomt hetzelfde...[/quote]
...dan wat? Jullie zijn niet getrouwd, jullie zijn 18 en 15 en kunnen jezelf nog niet onderhouden en wonen niet samen oid, hoe kun je dat in de verste verte vergelijken met een getrouwd stel dat samen oud wordt?

[quote]Ik denk niet dat jij astrid en mij uit elkaar drijft,[/quote]
Hierbij wil ik even herhalen wat je in gesprek met mij zei:
[quote][19:43:28] -=[ Ronald (: Astrid en ik zijn niet verder uit elkaar
gedreven maar jij zou het daar wel naar kunnen amken[/quote]
Je denkt niet dat ik jullie uit elkaar drijf, maar je denkt wel dat ik het ernaar zou kunnen maken... Ik zei ook niet dat jij denkt dat ik jullie uit elkaar drijf, maar dat het mijn bedoeling oid zou zijn.. Komt redelijk overeen met wat ik zei dus

[quote]Vraag iemand mee naar een bios, vraag iemand mee om te praten.[/quote]
Indd, man en vrouw die praten zijn heel vreemd... En naar de bios met haar ben ik nooit geweest, hebben we het nog over gehad, omdat jij dat niet bepaald leuk zou vinden op zn zachtst gezegd, je vond t al vreselijk toen we xtje zomaar als vrienden wat gingen doen... Ik noem dat je vriendin opsluiten enigszins in jouw wereldje, en dat vind ik niet goed, want zo moet ze altijd aan jou denken bij alles wat ze doet of ze niet iets fouts doet... Nou dat vind ik geen goede instelling, ik weet dan dat Astrid t niet zo ervaart en t ook stukken minder erg is als ik t hier schets en Astrid daar heus wel zelf mee kan omgaan, maar jij hebt ergens kritiek op waar je geen kritiek op zou moeten hebben. Het is ons leven, onze vriendschap, en als wij drvoor kiezen om af en toe te praten (hoe gek dat ook klinkt) dan is dat niet raar noch gevaarlijk (hoe je ooit bij t feit komt dat t gevaarlijk zou zijn dat wij dingen samen doen is beyond me, want zovaak is dat nou
Link to comment
Share on other sites

respect voor iedereen die het helemaal heeft gelezen

2 mensen die allebij de poot stijf houden tot ze gelijk krijgen.

hou dr gewoon mee op. er zijn wel andere dingen in het leven waar je je beter druk om kan maken.

Ronald is de baas want hij heeft het amal hier gemaakt, en lars heeft het gewoon ff voor zichzelf verpest. Klaar en houd het hier bij.

ga weer lief en vrolijk doen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...