Jump to content

User Letzlo gebanned + desmod


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Het gaat mij er vooral om dat anderen begrijpen wat dr aan de hand is :) Ik had het dan ook bij mn 1e post willen laten eik want daar stond alles wel in, mar na enkele misopvattingen van Ronald voelde ik me geroepen om enkele dingen nog recht te zetten...

Maar ik vind het ook wel weer genoeg geweest, indd het zal alleen mar verslechteren zo, mar ik heb iig de kans gehad om mijn kant van het verhaal te vertellen wat ik graag wilde, niet voor Ronald maar voor de rest hier, zodat iemand als Kees bv snapt dat ie egt mn vijand niet is ofzo :) mr zolang Ronald totaal niet van plan is zijn excuses aan te bieden zie ik ook geen reden om dat zelf te doen, dus of t
Link to comment
Share on other sites

@ Astrid: ik bedoelde gewoon dat ik t belachelijk vond dat Ronald pissig was dat hij van Lars jullie chatlogs niet mocht lezen.

Verder: jullie doen allemaal of dit het einde van de wereld is, maar kom op. Uiteindelijk draait het allemaal om een ding: het gekopieerde stukje uit de sb van Lars naar Astrid toe. Ronalds jaloezie dus. Hou het dan lekker prive.
Link to comment
Share on other sites

Aangezien Lars er hetzelfde over denkt
[quote]mar na enkele misopvattingen van Ronald voelde ik me geroepen om enkele dingen nog recht te zetten...[/quote]
als ik, en we zo steeds bezig blijven ben ik allang gestopt met direct reageren. Werkt toch voor geen meter, zelfs niet posten zou op den duur verkeerd zijn...

Dr is geen reden om er een slotje op te doen. Als het topic geen reacties meer krijgt dan gebeurd dat vanzelf.

@ Jansuh.
Voor jou niet voor te stellen maar ff paar dingen duidelijk.
Ik ben niet jaloers op wie dan ook. Ik ben niet begonnen met 2 dingen door elkaar te mengen in dit topic (nee dat hoeft niet weer ter sprake te komen verder), dit topic is alleen gestart voor het feit dat Lars zijn smod status afgenomen is en tijdelijk gebanned was. Het prive gedoe begon idd met alleen dat stukje uit de SB, ging me niet zo zeer om de tekst, maar dat dat al aansporend genoeg is om te melden.. Hebben we het allang over gehad. Maar naar mijn aanvaring met Lars, die van mij miss niet netjes is maar net zo min van Lars netjes is liep het uit op hele andere dingen. En ik weet niet wie amml over de hele wereld praat, maar ik was het niet en lars ook niet. Schijnt niet door te dringen dat ofdat het nou klein is of groot het kan nog wel fout gaan... Ofdat iemand nou ene snoepje jat, of een huis leegrooft het mag gewoon niet. Ga niet niet beginnen dat dat weer heel wat anders is, want ook dat hebben we al gehoord. Kom eens met nieuwe dingen mensen...

@ Lars
Jij wilt niet met mij praten zeg je, te laat mede omdat ik je al die tijd geblocked zou hebben. Je bent tussendoor al vaker van de ban afgehaald op msn, en je bent sinds 2 dagen helemaal niet meer op de ban geweest. Maar dat geeft niet. En excuses, tjah waarvoor wil je excuses. Voor het uitschelden van je? Daar heb ik me al in verbeterd, iemand namen noemen heeft geen enkel nut. Ik kan beter iemand beschrijven zoals ik denk dat diegene is. Dat heb ik ook gedaan. Als jij mij graag wilt spreken, laat het me weten en dan kunnen we vast wel een gesprekje starten. Maar zoals eerder gezegd zou het wel zo verstandig zijn dit te doen met iemand dr bij, we weten nu beiden wat er van kan komen.
Link to comment
Share on other sites

Ronald en Lars, spreek af op een bruggetje om 12 uur 's middags ofzo en hoek elkaar dan neer o.i.d. Maar val ons niet mee lastig met zulke onnozele topics! Het is jullie ruzie en dat hebben jullie zelf, ik herhaal ZELF op te lossen. Dus ga nu geen zieltjes winnen bij andere users. Wees allebei kerels en los t samen op, of niet.
Link to comment
Share on other sites

Heb je weer zo iemand die het helemaal niet begrijpt volgends mij, ik ben er niet op uit zieletjes te winnen en dan mogen lars en ik het wel niet kunnen vinden met elkaar maar ik weet zeker dat dat ook lars zn bedoeling niet is.. Je leest ook niet eens denk, als je denkt van wel lees dan de eerste paar zinnen van dit topic nog maar eens... Dankje
Link to comment
Share on other sites

[quote]@ Lars
Jij wilt niet met mij praten zeg je, te laat mede omdat ik je al die tijd geblocked zou hebben. Je bent tussendoor al vaker van de ban afgehaald op msn, en je bent sinds 2 dagen helemaal niet meer op de ban geweest. Maar dat geeft niet. En excuses, tjah waarvoor wil je excuses. Voor het uitschelden van je? Daar heb ik me al in verbeterd, iemand namen noemen heeft geen enkel nut. Ik kan beter iemand beschrijven zoals ik denk dat diegene is. Dat heb ik ook gedaan. Als jij mij graag wilt spreken, laat het me weten en dan kunnen we vast wel een gesprekje starten. Maar zoals eerder gezegd zou het wel zo verstandig zijn dit te doen met iemand dr bij, we weten nu beiden wat er van kan komen.[/quote]
Blah, I'm tired, dus ik hou t kort.
Ik zeg niet dat ik niet met je wil praten, je had me dr indd eerder moeten aanspreken drover wilde je niet voorkomen, ik ben indd van de ban (geblockt ist eik, je hebt me niet van msn geband ofzo..) mar kheb ook nooit beweerd dat dat niet zo is, je hebt me niet aangesproken de keren dat k online was (was niet vaak matog), ik zie niet in waarom ik moet aangeven om drover te beginnen en t initiatief moet nemen, dats tog wel jouw opdr8 lijkt me als je oprecht wilt dat t goed komt en de orde op het forum wordt hersteld (is ten slotte jouw taak als admin om dat te waarborgen), dat jij vindt dat iemand namen noemen geen nut heeft wil niet zeggen dat de hele wereld daar zo over denkt en ik vind het persoonlijk een aanval waar ik niet van gediend bent en vind ik niet fijn om te horen van iemand waarmee ik goed kon opschieten, en je verbeterd je daar pas in als je excuses aanbied, en niet alleen voor schelden, ook voor bedreigen en je kinder8ige aanpak hier opt forum en al die andere dingetjes, that's it.

en @ SideFX: neuh :) om 12 uur moet k werken ten 1e, en ten 2e lost zo'n gevecht ook niet egt wat op lijkt me zo, btje vreemde suggestie... en ten 3e, t was niet nutteloos want iemand als keezy heeft er veel meer door begrepen en hierdoor ist tussen mij en hem ook weer goed gekomen, dusja.. mar k denk dat t topic zn punt wel heeft gemaakt indd en zijn tijd heb gehad, daarom stelde ik slotje voor, magoed, da komt dr niet, maar daarvoor moet je nie bij mij zijn.. en over da zieltjes winnen, naja, das gewoon niet zo, geen zin om nog verder uit te leggen eik
Link to comment
Share on other sites

Dit topic is niet bepaald verstandig geloof ik.. die 2 hebben ruzie, dus? der hebben wel vaker mensen ruzie maar om daar nou zoon poppekast van te maken. Himml niet nodig vink zo!
nu dit topic er is gaan mensen posten en dingen zeggen waarop een andere ge Edited by mini_loof
Link to comment
Share on other sites

Doel van het topic was heel wat anders als wat het geworden is laat dat ff voorop staan... (zie nogmaals eerste paar regels van het topic)

En wat grappig is is dat de mensen die zegge dat we het zelf uit moeten zoeken het topic op gang houden ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...