Jump to content

Wat zou je doen als je 1 dag Admin was?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Wat zou jij nou doen als je mij/D-eye was?
Je hebt dan toegang om alles toen doen met het forum, wat zou je er dan aan veranderen? Natuurlijk heb je nog wel "last" van de omstandigheden die wij ook hebben, hou de mensen die er komen tevreden. Ze moeten het wel leuk vinden om hier te blijven komen, anders komt er een complete verschuiving van gebruikers... Dus bedenk eens iets leuks wat niet al te groots is zodat mensen het niet leuk vinden.

Ik wacht met smart op jullie reacties en zal dan commentaar geven op het idee (realiseerbaar of niet). Wat ik wel wil zeggen is dat aan dit topic geen rechten ontleent kunnen worden (duh)
Link to comment
Share on other sites

gewoon iedereen s n keer zn gang laten gaan
toegankelijkheid van datasharingfuncties vergroten
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Jun 26 2005, 22:24:18']gewoon iedereen s n keer zn gang laten gaan
toegankelijkheid van datasharingfuncties vergroten
[right][snapback]74242[/snapback][/right]
[/quote]

Dus ook dingen laten gebeuren die er een gigantische troep van maken? Er zijn namelijk dagen dat sommige mensen denken dat ze alles maar ff kunnen doen en dan wil het nog weleens helemaal fout gaat...

Datasharing, hoe zou je dat willen zien? Zoiets als het download systeem? (ik vind dat zelf erg slecht werken) Of zou je het wat vinden om een openbare webftp te hebben ofzo... Ik weet zeg maar niet waarop je doelt :)
Link to comment
Share on other sites

Ik zou minder forumgedeelte's maken. In vele gedeelte's valt de aandacht totaal weg. Vele takken kunnen bij elkaar toegevoegd worden zonder dat het een chaos wordt.

Verder weet ik het verder ook niet. Alles zijn gang laten gaan zoals Krop dat zal doen ben ik het wel mee eens. De touwtjes minder strak houden.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Jun 26 2005, 21:24:18']toegankelijkheid van datasharingfuncties vergroten
[right][snapback]74242[/snapback][/right]
[/quote]

Dit lijkt mij ook een goed idee.

En dan bijvoorbeeld een public/private ftp met een forum gedeelde waar je nieuwe uploads ofzo kan melden (soort van FXP-board).
Link to comment
Share on other sites

ja of gewoon n mooie DC hub bouwe :):
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
[quote name='Ron@ld' date='Jun 26 2005, 22:21:35'][quote name='Krop' date='Jun 26 2005, 21:24:18']toegankelijkheid van datasharingfuncties vergroten
[right][snapback]74242[/snapback][/right]
[/quote]

Dit lijkt mij ook een goed idee.

En dan bijvoorbeeld een public/private ftp met een forum gedeelde waar je nieuwe uploads ofzo kan melden (soort van FXP-board).
[right][snapback]74253[/snapback][/right]
[/quote]

moet je wel mensen hebben die kunnen en willen scannen
mensen die kunnen exploiten/hacken
en mensen die aan 0-day warez kunnen komen die kunnen vullen

de bovenste 2 kan ik 3e heel af en toe

[quote name='Gudde' date='Jun 27 2005, 08:44:25']ja of gewoon n mooie DC hub bouwe :):
[right][snapback]74255[/snapback][/right]
[/quote]

DC hub kan je niet maken als admin zijnde van het forum
maar tog DC trekt te veel BW niet haal baar
dan moeten er mensen gaan betalen

[quote name='DFNL88' date='Nov 23 2005, 12:00:50']goh ik zou miss
oude posts  verwijderen :p :harhar:
[right][snapback]77977[/snapback][/right]
[/quote]

dennis weer je post count omhoog gooien door onzin te posten ?

[quote name='HiP' date='Nov 23 2005, 15:47:14']Ik zou arcade terug proberen te krijgen
[right][snapback]77995[/snapback][/right]
[/quote]

een link in het forum naar arcade en de scores legen en iedereen een nieuwe kans geven


---

nu ik :p
ik zou heel wat loze mods weg halen zo dat het sneller word
en dan een backdoor maken zo dat ik altijd admin kan zijn :p Edited by tOmmII
Link to comment
Share on other sites

Datasharing hoeft niet perse gescande troep te zijn hoor tom. Voorheen hadden we een openbare opslag plek maar deze is al een poosje weg.

DC hub is de moeite niet waard, hoeveel mensen zullen daar online komen... En dan komt het feit dat de hub altijd aan moet staan en we aan mensen moeten melden wanneer we hem offline willen halen enzo, dat is niet echt fijn. bandbreedte is ook nog iets ja, hoewel ik niet weet hoeveel dat gebruikt.

Het is *** dat ik nu geen internet heb, maar ik zal eens wat meer vaart achter de nieuwe site gaan zetten zodat iig de site en het forum een nieuwe top hebben met alle links erin. Dan kan je de arcade ook makkelijk vinden. Scores resetten, is dat niet doelloos? Als je goed bent kom je altijd boven de anderen uit, het gaat niet op hoevaak je speelde maar op wat je score is per spel. Dus haal gewoon een hoge scorde en je komt zo in de top :) Eigenlijk moeten dr wel een keer wat leuke spelletjes bij komen maar tegenwoordig willen ze overal geld voor zien :o

Wat zijn loze mods volgens jou? Want enkel de kleine mods die jullie mogelijk niet eens zien maken het laden trager. Mods als Arcade, Weather etc doen dat niet aangezien ze alleen laden als je specifiek naar die pagina gaat.

Haha, en tom admin.. nou nou dat word wat ;)
Link to comment
Share on other sites

ja k zou n aantal leden bannen voort leden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...