Jump to content

Hoeveel download jij per maand


Ron@ld
 Share

Hoeveel download jij gemiddeld per maand?  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

enkel een aantal cd's en af en toe n film of iets (schijf bijna vol en geen centen voor n nieuwe nog h
Link to comment
Share on other sites

meer dan 50 gb
amml dvd van nieuwsgroepen en die gewoon netjes wegbranden, dus dan ist probleem van schijfruimte ook niet aan de orde

en af en toe n paar cd's met dc++

btw: move > internet?:o
Link to comment
Share on other sites

tog wel meer dan 50 gb, kzat laatst in een maand tegen de 200 aan.. amml dvd'tjes en mooie spellen en zo af en toe ook een mp3'tje, amml legaal natuuk :) en eens in de zoveel tijd ook nog wa voor me ouders of me broertje, dus nie alleen amml voor mezelf...

en ik download tegenwoordig ook met newsgroepen, mooi isda :): en DC++ gebruik k voor de mp3'tjes over t algemeen..
Link to comment
Share on other sites

zal ik um dan toch maar eventjes verplaatsen..
Link to comment
Share on other sites

Verschilt heel erg, ene maand kei veel, andere maand bijna niks.
Ligt eraan hoeveel games/films er uit zijn (of al online staan) en dan moeten het ook nog eens dingen zijn die ik graag wil he :p

Deze maand benk al op de 30 gig denk ik. lkkr 250 KBps via DC, was zeker nie slecht :p En een dot films die ik dr bij heb :o
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
[quote name='Krop' post='69636' date='May 16 2005, 05:19 PM']meer dan 50 gb
amml dvd van nieuwsgroepen en die gewoon netjes wegbranden, dus dan ist probleem van schijfruimte ook niet aan de orde

en af en toe n paar cd's met dc++

btw: move [img]http://forum.pc-freakz.com/style_emoticons/default/arrow.gif[/img] internet?[img]http://forum.pc-freakz.com/style_emoticons/default/omg_smile.gif[/img][/quote]

Eh, das wel heel veel.. Ik download misschien zon 1 gig per maand, soms niet eens. Heb spijt dat ik bij home zit :wicklaugh:
Link to comment
Share on other sites

Heel veel van Usenet he. Afhankelijk van hoeveel vrije tijd ik heb gaat het hier nog altijd om vele gig's per maand. 20Mbit is daar dan wel deels de oorzaak van want het gaat behoorlijk snel vergeleken met mijn 4mbit lijntje welke ik in 2005 had. 2 echte MB's per seconde, heerlijk :d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...