• Announcements

• Huiswerk? Lees dit eens! Dankje!

Beste Member, ons huiswerk archief groeit met de dag, zo ook de mensen die hier hun huiswerk opzoeken. Wij willen nog even benadrukken dat er van je verwacht word dat je zelf ook zo nu en dan huiswerk post, zo onstaat er
Sign in to follow this  
Followers 0

Hoeveel download jij per maand

Hoeveel download jij gemiddeld per maand?   21 votes

1. 1. Hoeveel download jij gemiddeld per maand?

• Minder dan 100Mb
      2
    • 1Gb
      7
    • 5Gb
      2
    • 10Gb
      2
    • 50Gb
      2
    • Meer dan 50Gb
      6

Please sign in or register to vote in this poll.

11 posts in this topic

enkel een aantal cd's en af en toe n film of iets (schijf bijna vol en geen centen voor n nieuwe nog h

meer dan 50 gb
amml dvd van nieuwsgroepen en die gewoon netjes wegbranden, dus dan ist probleem van schijfruimte ook niet aan de orde

en af en toe n paar cd's met dc++

btw: move > internet?:o

tog wel meer dan 50 gb, kzat laatst in een maand tegen de 200 aan.. amml dvd'tjes en mooie spellen en zo af en toe ook een mp3'tje, amml legaal natuuk :) en eens in de zoveel tijd ook nog wa voor me ouders of me broertje, dus nie alleen amml voor mezelf...

en ik download tegenwoordig ook met newsgroepen, mooi isda :): en DC++ gebruik k voor de mp3'tjes over t algemeen..

zal ik um dan toch maar eventjes verplaatsen..

Verschilt heel erg, ene maand kei veel, andere maand bijna niks.
Ligt eraan hoeveel games/films er uit zijn (of al online staan) en dan moeten het ook nog eens dingen zijn die ik graag wil he :p

Deze maand benk al op de 30 gig denk ik. lkkr 250 KBps via DC, was zeker nie slecht :p En een dot films die ik dr bij heb :o

ik zon 500 mb :p jah da zijn stuk of 100 mp3tjes van kazaa enz. meer download ik eik nie :)

[quote name='Krop' post='69636' date='May 16 2005, 05:19 PM']meer dan 50 gb
amml dvd van nieuwsgroepen en die gewoon netjes wegbranden, dus dan ist probleem van schijfruimte ook niet aan de orde

en af en toe n paar cd's met dc++

btw: move [img]http://forum.pc-freakz.com/style_emoticons/default/arrow.gif[/img] internet?[img]http://forum.pc-freakz.com/style_emoticons/default/omg_smile.gif[/img][/quote]

Eh, das wel heel veel.. Ik download misschien zon 1 gig per maand, soms niet eens. Heb spijt dat ik bij home zit :wicklaugh:

Heel veel van Usenet he. Afhankelijk van hoeveel vrije tijd ik heb gaat het hier nog altijd om vele gig's per maand. 20Mbit is daar dan wel deels de oorzaak van want het gaat behoorlijk snel vergeleken met mijn 4mbit lijntje welke ik in 2005 had. 2 echte MB's per seconde, heerlijk :d