Jump to content

Ontgroend


PC-fre@k
 Share

Welke leeftijd?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Maar er zijn dus wel mensen die het doen, er een status aan ontlenen... vink een beetje jammer.

Maar afgezien van dat... wat zegt 't nou als je al op 'jonge' leeftijd gezoent hebt. Volgens mij stelt 't dan echt veel minder voor dan wanneer je ouder bent. Net als met verkering. Dus zou j't dan toch over status hebben, dan is een zoen op je 17e van meer waarde dan een zoen op je 12e.

Maar... ik ga er nu natuurlijk wel vanuit dat het in verhouding even serieus gemeend is. Er zijn ook mensen die heel het alfabet proberen langs te gaan. Niet dat ik daar (op dit moment) last van heb ofzow, maar dan krijg je natuurlijk wel dikke inflatie in de waarde van een zoen. :p

't zelfde geld denk ik voor vakantievriendjes en -vriendinnetjes. Het heeft minder waarde omdat een vakantiesfeer natuurlijk heel anders is dan een 'normale' sfeer, maar dat betekend niet dat het uiteindelijk niks kan worden. :)

't komt er allemaal op neer de deze twee uitersten: zoenen voor de lust en zoenen vanwege de persoon.
Link to comment
Share on other sites

Inderdaad.. En enige ervaring in 't zoenen kan natuurlijk van pas komen als je 'de ware' ontmoet.. Dan ben je al ontgroend en ben je minder onzeker misschien.. Daarvoor zijn vakantievriendjes/vriendinnetjes wel handig :p Maar verder.. 't Moet wel speciaal blijven toch? Ik vind het een uiting van liefde.. En als je die aan iedereen uit gaat delen omdat je zoenen lekker vind verliest het die waarde, dus ik ben 't redelijk met de 5 vorige posts eens :)
Link to comment
Share on other sites

Maar... als je de ware tegenkomt en je gaat voort eerst zoenen, dan maakt 't denk ik niet veel uit of je het kan of niet, dan is alles best. :)
Je kan beter ervaring hebben als je voor de lust zoent, want anders kan je achterom flink afgekraakt worden als blijkt dat je er geen reet van kan :p Zeker in het beginstadium van een 'de ware'-relatie is toch alles goed aan de ander. Maar als je't al kan, dan versnel je het leerproces van de ander natuurlijk en 't kan wat spanning wegnemen maar 'k denk niet dat die zoveel voor stelt.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='SideFX' date='May 14 2005, 19:28:06']Waarom de issue over hoe vroeg je hebt gezoend en of dat cool zou zijn de ja of de nee? Niemand pretendeert dat diegene er stoer mee wil doen toch?
[right][snapback]69384[/snapback][/right]
[/quote]
Waarom niet? Niemand die hier meepraat over dit onderwerp pretendeerd dat de issue, of het zo jong mogelijk zoenen cool zou zijn of niet, niet van belang is of zinsloos oid is.

Ook komt het niet zomaar uit de lucht vallen, dat 't stoer zou zijn. Blijkbaar zijn er mensen die toch hebben ervaren dat sommige mensen het wel stoer of wijs vinden om er over te beginnen. Ik ben er
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
[quote name='nienke!!' date='May 31 2005, 15:16:26']ik ken genoeg mensen die het heel erg stoer vinden dat ze al met 30 mensen hebben gezoent hoor.
wat er stoer aan is begrijp ik niet helemaal, maar er zijn dus echt wel van dat soort mensen.
[right][snapback]71082[/snapback][/right]
[/quote]

Jah het staat leuk op de CV waarschijnlijk. Ik vind als je zoveel zoent met zoveel verschillende mensen dat je dan geen goede reputatie opbouwt.
Link to comment
Share on other sites

wat je vind moet je bij de plietsie brenge
of de receptie
o.i.d. iig iets wat met gevonden dingen temaken heb
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
tja ontgroening is iets apparts zeg ik maar :p op mijn 12e met een meisje uit limboland :p het meisje kwam logeren bij mense uit die buurt die ik kende ze stelde me voor bla bla bla :p (in de zomervakantie) en in de kerstvakantie was ze weer hier en hoppa :p boven in de slaapkamer :p ach ja :p zij begon ;p duz dan was het voor mij een lastige inkoppertje :p
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...