Jump to content

Irritant


Recommended Posts

Hallow,
Ik hoor van verschillende mensen dat pc-freakz teveel foto's maakt als mensen het niet willen.!! Dus bijvoorbeeld van iemands kont / tiete of zoenend..!! En daar ben ik dr ook 1 van  wtf . Maarre tis ff dat je het weet dat niet iedereen zomaar zich wil laten fotograferen. Het is gewoon super irri!!
Dus ik / wij hopen dat (ronald of andere fotoshooters) jullie het niet meer doen!
Link to comment
Share on other sites

als je niet wilt dat iemand je ziet zoenen, doe het dan gewoon niet! D Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

@ Krop, dit is soort van het feedback ding geworden :)

@ Jacky, ik hoor er eik niet veel mensen over.
Alleen jij en Bernice. En Sanne een klein beetje, maar die had er verder geen probs mee.

Mensen die echt niet willen is zo te zien, duiken ze weg e.d. maar voor de rest zijn bijna alle foto's spontaan genomen. Alleen de zoenende foto's zijn eik altijd ongevraagd. Maar nooit dat ik dan commentaar krijg van haal dat eens heel snel weg! Mensen die er eerst wel op wilden en dan opeens bedenken dat ze er kut opstaan geven we zelfs de kans de foto opnieuw te maken. We houden rekening met vreemdgaande en rokende (die het niet mogen) mensen. Wat wil je nog meer? Soms zal er heus wel een ongewilde foto tussen staan. Ontkom je bijna niet. Maarja waar schaam je je voor? Je bent jezelf toch, of juist niet, is dat het probleem? Bedenk uiteindelijk maar eens aan hoeveel mensen RTL Nieuws gaat vragen ofdat ze het erg vinden dat ze te zien waren op TV bij die ene reportage over Drugs? Dat is miss nog eens veel erger ook :p

Zelf zie ik het probleem niet zo eik, mensen die echt niet willen komen er meestal ook nie op hoor. Bernice 1x afgelopen keer, maar die deed zo erg dr best konden we niet missen ;)

Vandaag BTW Jordy & Kevin aan de shoot, pas maar op! (h)
Link to comment
Share on other sites

Njah roken doe je zelf, Je heb zelf de keuze gemaakt. dus moet je niet vreemd opkijken als je op de foto staat met zo'n ding in je waffel.


[offtopic]Ze wilde het ook verbieden om de Erasmusbrug te fotograferen :s Hoe kan je dan dikke pano's en foto's schieten zonder de brug?[/offtopic]
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='May 7 2005, 08:03:30'][offtopic]Ze wilde het ook verbieden om de Erasmusbrug te fotograferen :s Hoe kan je dan dikke pano's en foto's schieten zonder de brug?[/offtopic]
[right][snapback]68486[/snapback][/right]
[/quote]

Kees, alsjeblieft....
Link to comment
Share on other sites

Moet wel kunnen, maar zal niet zo zwaar vallen. Alleen de brug als aandachtspunt fotograferen zou dan niet mogen. Kan wel hoor, dat staat dan alleen wel vastgelegd :p
Link to comment
Share on other sites

[img]http://www.fas.org/irp/overhead/no-photo.gif[/img]screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.fas.org/irp/overhead/no-photo.gif');}"  />
Link to comment
Share on other sites

whah kzou bernice gewoon mooi op de foto zetten.. (A)
Zo heeft mijn moeder ook weer wat te bekijke (A)
:harhar:
Link to comment
Share on other sites

ONtopic blijven he mensen! (jij niet hoor baarske, je deed het goed ;))
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...