Jump to content

Screenshots van PC versie GTA: San Andreas


Ron@ld
 Share

Recommended Posts

Als iemand een ftptje weet waar ie opstaat, kan ik hem wel met de server downloaden en dan kan ik er 100 gig aan besteden ong om de mensen van dit forum te laten beschikken over GTA :p

PM / Email me daar maar over :)

Posten van NZB's toegestaan (aan te raden wel in zon hide hack ding te doen, dus dat je eerst moet posten en dan pas ziet), wij hebben toch geen nieuwsservers ;)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat voor videokaart vraagt ie? :):
Link to comment
Share on other sites

[b]Minimum System Requirements:[/b]

1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
256MB of RAM
8x DVD-ROM Drive
3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install
64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)
DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
Keyboard & Mouse


[b]Recommended System Requirements[/b]

Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
384(+) MB of RAM
16x DVD-ROM drive
4.7 GB of free Hard Disk space for a full install
128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better)
DirectX 9 compatible Surround Sound Card
Game pad with twin axis analog controls (USB or Joystick Port)
Keyboard & Mouse Edited by Ron@ld
Link to comment
Share on other sites

jah wie heeft hem nouw allemaal en waar kan ik hem ook downloade?:p

maarja, voor de mensen die hem alwel hebben hier heb ik al cheats :p

SPEEDITUP = Faster Gameplay
SLOWITDOWN = Slower Gameplay
CELEBRITYSTATUS = Spawn Stretch
TRUEGRIME = Spawn Trashmaster
FLYINGFISH = Boats fly
BUFFMEUP = Max Muscle
BLUESUEDESHOES = Elvis is Everywhere
BIFBUZZ = Gangs Control the Streets
NINJATOWN = Ninja Theme
CJPHONEHOME = Huge Bunny Hop
JUMPJET = Spawn Hydra
SPEEDFREAK = All Cars Have Nitro
KANGAROO = Mega Jump
ROCKETMAN = Have Jetpack
BRINGITON = Six Star Wanted Level
CRAZYTOWN = Funhouse Theme
FULLCLIP = Infinite Ammo, No Reload
GHOSTTOWN = Reduced Traffic
WORSHIPME = Max Respect
HELLOLADIES = Max Sex Appeal
PROFESSIONALKILLER = Hitman In All Weapon Stats
NATURALTALENT = Max All Vehicle Skill Stats
OHDUDE = Spawn Hunter
ITSALLBULL = Spawn Dozer
MONSTERMASH = Spawn Monster

en al de 1e mod van SA
deze mod kan je hier vinden: [url="http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.250"]http://www.gtagames.nl[/url]

met een screenshot (gecensureerd :p )

[img]http://www.gtagames.nl/home/e107_files/downloadimages/hotcoffee1.jpg[/img]screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.gtagames.nl/home/e107_files/downloadimages/hotcoffee1.jpg');}"  /> Edited by The Doctor
Link to comment
Share on other sites

behoorlijk dildo :o

k speelde um gister helaas in slowmotion, mjah nieuwe videokaart is onderweg :):
Link to comment
Share on other sites

graphics zijn om te huilen... zet je alles op z'n hoogst, dan is het nog net gta3..

als je met de fiets stuurt, draait alleen het wiel, en niet het stuur.. in vice city was dit ook al het geval met de motors, ik dacht dat ze daar wel wat aan zouden doen

krijg eens een ster in je ruit, zit dr zo gaar uit allemaal


en jah.. loop ik gewoon over straat zonder iets te doen, word ik gelijk weer door stel negers overhoop geschoten ;)
Link to comment
Share on other sites

eik moet je een game hebben, waar je de graphs heel hoog kan zetten, dat het supermooi is, en als je het laag zet, ook met een slome pc kan spelen

mjah vind de gameplay opzich niet heel denderend
Link to comment
Share on other sites

Het meest stoor ik aan het asociale rijgedrag van de medemens in SA. Iedereen rijd echt met een noodgang op de snelweg :o zelfs vrachtwagens scheuren mij voorbij als ik in een redelijke auto zit volluit met het gas. En er zijn altijd flinke aanrijdingen. Ik hoop dat hier een upgrade voor kom want dat is echt niet leuk.
Link to comment
Share on other sites

idd, je rijd tegen 1 iemand aan, gelijk heb je heel SA tegen je en gaan ze allemaal beuken

ook jammer dat optie om skins te maken pleite is, nu moet ik gelijk weer met die img's aan de gang ;)


iemand trouwens enig idee hoe ik kan richten met de brandweer wagen? door opzij te kijken enzo spoot hij wel daarheen, maar ik kan die auto's zo echt niet raken hoor
Link to comment
Share on other sites

haha, op de playstation is het gewoon het zelfde hoor, je moet gewoon opletten waar je loopt in de stad, is toch in amsterdam ookzo?

maar het tunen van de auto's vind ik persoonlijk erg vet, vooral met de hydraulics die je zelf kan bedienen, en voor de mensen die al in de 2e stad zijn, gelijk naar the weels of arches gaan, daar kan je echt mooi tunen
Link to comment
Share on other sites

jah die had ik al gepost, maar dat boeit me niet echt, ik heb een andere mod waarin alle barricades al weg zijn, en je dus overal heenkunt zonder kapot geschoten te worden, terwijl je nog altijd je missies kan spelen :) die staat op www.gtareactor.de, maar nu ben ik nog opzoek naar de IMG-editor, dan kan ik tenminste andere auto's erin zetten :) Edited by The Doctor
Link to comment
Share on other sites

nee, die werkte niet, maar je kan wel de img editor gebruiken van de PS2 versie van san andreas Iripper heet die :) ik heb al een paar dingetjes veranderd ik ga nu even kijken of het werkt :)

Edit: werkt niet, als je spawn die auto doet hoor je wel wat uit de lucht vallen, maar je ziet niks staan, en als je die auto in je garage zet, en dan veranderd, dan kan je je garage niet openen, dus het werkt gewoon niet

en nouw doet mn user track player het ookniet~! :o allemaal nummer erin gezet, dan speeltie gewoon K-DST van SA zelf op user track player :o Edited by The Doctor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...