Jump to content

Masturberen...


PC-fre@k
 Share

Hoevaak doe jij het?  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, schrik niet. Weer zo een topic van mij :p Deze had ik al bedacht toen ik die laatste poste, maar vond dat ik even moest wachten en dat heb ik nu dus gedaan.

Ik denk hier niet veel reacties bij te krijgen, maar dat geeft ook niet.
Denk dat dit toch net iets te prive is (A) Maar we zullen zien :p

[b][color=red]Kies AUB juiste geslacht...

M = Man
V = Vrouw[/color][/b]
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In de poll stem je toch anoniem, dus d8 gewoon doen.
Er zullen alleen een stuk minder reacties zijn, al vind ik jouw reactie een heel goed begin :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Apr 13 2005, 08:41 PM']jah, heeeeel soms, dus zeg ma niet :)
[right][snapback]64706[/snapback][/right]
[/quote]

Zegt je ma van niet... Ah ok, leuk dat we dat weten ;) :rofl2:
Link to comment
Share on other sites

Ik denk eerder dat het meer te genant is en daarom heb je het er eigelijk niet over.

Maar ik heb een keer gehoord dat de statistieken uitwijzen dat ongeveer 80% van de mannen 't doet en bij de vrouwen ligt dit percentage aanzienlijk lager.

Dus hoe snel moet je een man hierover geloven ;)... onzin natuurlijk :p maar als ik er over nadenk, waarom niet eigelijk? Als je het fijn vindt om onderuit gezakt te zitten ofzow, dan doe je dat toch ook, als de mogelijkheid zich voordoet? Net als eens flink in je neus baggeren wanneer die weer een keer vol zit.

Mgoed, wanneer het aan je gevraagd wordt, ga je niet vrolijk zitten vertellen dat j't doet en als je nee zegt isset maar de vraag of je je er voor schaamt, of dat je het echt niet doet. Hier isset lekker vrijblijvend, dus daaruit kan je misschien beredeneren dat alleen maar mensen reageren die toch niet door de mand kunnen vallen ('t dus niet doen) en dat zou ook betekenen dat iedereen die niet reageerd, 't misschien wel doet en dit topic daarom maar lekker ontwijkt. :p

Mgoed, dat hoeft helemaal niet natuurlijk. 'k ben wel benieuwd of we nog bekenningen gaan krijgen ofzow, maar ik vraag het me af aangezien PC'z nogal opebaar en toegankelijk voor iedereen is.


Ow inmiddels al wel :P: Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

genant, heb toch met schaamte te maken?
k zou niet weten wrom je jezelf zou moeten schamen, t is n vrij normaal gebeuren hor

die vergelijking met je neus dit volzit en m dan leegt en je ballen die volzitten en dan legen is volgens mij niet helemaal t zelfde
mgoed inde basis zit er een overeenkomst idd :)

kzie btw 9 votes en 8 replies
en die 8 replies komen van 6 personen Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Apr 13 2005, 11:04 PM']genant, heb toch met schaamte te maken?
k zou niet weten wrom je jezelf zou moeten schamen, t is n vrij normaal gebeuren hor

die vergelijking met je neus dit volzit en m dan leegt en je ballen die volzitten en dan legen is volgens mij niet helemaal t zelfde
mgoed inde basis zit er een overeenkomst idd :)
[right][snapback]64732[/snapback][/right]
[/quote]

Als 't een vrij normaal gebeuren is, dan vind ik het wel hetzelfde als je neus legen :):

Maar blijkbaar isset dan niet normaal om het erover te hebben, en dat zou dan als reden hebben dat het genant is en/of dat je je er voor schaamt. Of weet je een andere reden miss?
Link to comment
Share on other sites

uhm.. Koalaberen :o

njah t gebeurt wel es hoor, zo'n forse balzak is ook niet alles.. maar niet volges n vast schema ofzo en k hou ook nie bij hoe vaak dus mijn optie staat dr niet bij :o
Link to comment
Share on other sites

Kwamk tegen terwijl ik cijfers aant zoeke was..

[u]» Click Here / Klik Hier «[/u]

Nog een leuk ding met een beetje dit onderwerp :)
[url="http://www.cijfers.net/xyfiles_02.html"]http://www.cijfers.net/xyfiles_02.html[/url]
En nog iets...
[url="http://frontpage.fok.nl/column/1686/1"]http://frontpage.fok.nl/column/1686/1[/url]

En nog iets heel opvallendst...
[quote name='http://nl.wikipedia.org/wiki/Onanie']Zoals boven al gezegd is er geen enkel bewijs dat masturberen op de lange termijn schadelijke effecten kan hebben. Het wordt in de medische wetenschap gezien als normaal. In het verleden echter zijn allerhande onheilspellende effecten verbonden met masturbatie. Allerlei manieren om masturbatie te genezen werden ontwikkeld, waaronder lichamelijke beperkingen, elektrische schokken en behandeling van de geslachtsorganen met brandnetels. Soms werd er zelfs toe overgegaan om de geslachtsorganen - of delen ervan - operatief te verwijderen. Later werden deze tamelijk drastische lichamelijke maatregelen vervangen door psychologische: kinderen werd verteld dat ze door masturbatie haren op hun handen zouden krijgen, of een groen gezicht. Nog steeds circuleren er fabeltjes dat je van masturberen doof of blind kunt worden. Grote aantallen pubers zijn vooral door deze verhalen ten onrechte bang dat de ouders of anderen eenvoudig aan ze kunnen zien dat ze gemasturbeerd hebben. Toch is het voor ouders relatief eenvoudig om erachter te komen of hun kind masturbeert. Een masturberend kind gedraagt zich anders. Als iemand gemasturbeerd heeft, is het vaak te ruiken en te zien. Over het algemeen laten ouders niet blijken dat ze merken dat hun kind masturbeert, omdat ze in hun eigen jeugd vaak soortgelijke activiteiten hebben uitgevoerd, waarover ze niet willen praten.[/quote]
[quote]Conservatieve religieuze groepen, waaronder de strikt Rooms Katholieke kerk, noemen masturbatie een zonde. Recentelijk heeft de paus gezegd dat hij zich omstandigheden kan indenken waaronder een persoon tot masturbatie kan komen.[/quote]
Link to comment
Share on other sites

[quote]30 procent van alle mannen vindt eigen vrouw of vriendin de aardigste persoon die zij kennen. Van alle vrouwen vindt 17 procent eigen man of vriend het aardigst.[/quote]
Dan zit er toch iets fout in de relatie denk ik *-)

[quote]Bijna 60% van alle mannen is wel eens naar bed geweest met een vrouw waaraan zij eigenlijk een bloedhekel hadden.[/quote]
Hoe heet dat ook al weer? Zedelijk verval van de samenleving?

[quote]Een Deense arts wist de penis van zijn patiënt met maar liefst 16,9 cm te verlengen: een wereldrecord.[/quote]
'k weet niet hoe lang die eerst was, maar dat moet niet te lang zijn geweest wil die nou nog een beetje praktisch zijn. ;)

[quote]Van alle artikelen in mannentijdschriften gaat 66% over seks. Van alle artikelen in vrouwenbladen gaat 72% over seks.[/quote]
Wat voor mannentijdschriften mogen dat dan zijn? *-) (behalve playboy e.d.)
En dat van die vrouwen blade wist ik wel. 't begint al op jonge leeftijd met al die meidenbladen. :p

[quote]En nog iets...
[url="http://frontpage.fok.nl/column/1686/1"]http://frontpage.fok.nl/column/1686/1[/url][/quote]
Dus chronische TMS patiënten zijn gewoon hardcore rukkers :P:

[quote]Zoals boven al gezegd is er geen enkel bewijs dat masturberen op de lange termijn schadelijke effecten kan hebben.[/quote]
Ik heb pas zelfs gehoord op de radio dat er juist hersencellen bij worden gemaakt wanneer je klaar komt. Ook een dik broodje aap volgens mij en al zou dat waar zijn dan heeft 't weinig nut, aangezien we maar een klein percentage van onze hersenen gebruiken.

[quote]Toch is het voor ouders relatief eenvoudig om erachter te komen of hun kind masturbeert. Een masturberend kind gedraagt zich anders. Als iemand gemasturbeerd heeft, is het vaak te ruiken en te zien.[/quote]
Vink een beetje onzin denk ik, je ruikt en ziet het dan zelf ook... lijkt me dan logisch dat je er ook wat aan doet. Of je moet niet beter weten :p
Link to comment
Share on other sites

K denk nie dat het durven is. Maar gewoon, misschien vinden ze het té prive. En logisch ook zoals aangegeven in mn eerste post. Wat ik wel opvallend vind is dat er sowieso weinig meisjes stemmen. En dat er maar 1 is die het wel doet :p (maarja, 1 van de 4 is wel een kwart *-))
Link to comment
Share on other sites

Moet kunnen toch :) ik vind elke dag of meer dan 1x per dag eik een beetje te :p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...