Jump to content

Schaamhaar Scheren!


PC-fre@k
 Share

Scheer jij je schaamhaar? [LEES EERST POST!]  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ik bent ut met Gudde eens, dat als je het niet bijhoudt het best eens flink wat kan worden...  Dus dan hoor ik ook niet bij de meerderheid :p
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hoe kan je dat nou veel vinde ^o) dats toch nix zeg..
Link to comment
Share on other sites

Idd, dat zal eerder het prob zijn. 20 is idd bar weinig
hoeveel miljard haren heb je normaal op je kop?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Apr 19 2005, 02:50 PM']hoe kan je dat nou veel vinde ^o) dats toch nix zeg..
[right][snapback]65672[/snapback][/right]
[/quote]
[quote name='PC-fre@k' date='Apr 19 2005, 08:42 PM']Idd, dat zal eerder het prob zijn. 20 is idd bar weinig
hoeveel miljard haren heb je normaal op je kop?
[right][snapback]65850[/snapback][/right]
[/quote]
Naja, ik noem ook maar een voorbeeld hè, dan maken we er 100 van, kan ook natuurlijk, 't gaat om het id.

Maar gelukkig dat je tepels je kop niet zijn, dan moet je naar de kapper voor je tepels :o :p
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Tjah, kweetnie wat jansuh doet, maar dat moet je dr dan gewoon ff bij zegge. Als jij je benen epileert, veel suc6 dr mee ;)
Link to comment
Share on other sites

Epileren zal vooral bij de wenkbrauwen zijn en de bikinilijn bijv. Benen harsen wordt gedaan omdat je er dan langer plezier van hebt. Dus 'k denk dat harsen en epileren ook vaak genoeg gebeurt :)
Link to comment
Share on other sites

Hoe ut ook zit, ik ben weer hmml bijgewerkt hoor ;) (alleen nu nog naar de kapper (A))

[color=red][b]Post samengevoegd (dubbelpost binnen 5 min)
PC-fre@k - [mergetime]1117999710[/mergetime][/b][/color]

Hmm, ff extra wending aant verhaal...

Wat vind jij de vervelendste plek om te ontharen? (zo includeer ik alle manier :p)

Ikzelf vind het vervelend om onder de kin/nek te scheren, das echt bout..

En jij?
Link to comment
Share on other sites

Aap :p! van onder mond tot aan je nek (hals), en nu je het zegt, achterkant van je nek kan je ook scheren ja! dus waar je hoofdhaar ophoud en naar bene :)
Link to comment
Share on other sites

Dat geloof ik best ja, dr is zon nieuw ding Silk Apa
Link to comment
Share on other sites

Daar tussen m'n kin en m'n keel zeg maar... eigelijk meer op m'n keel. Gaat zo irriteren daar.

Met het glad krijgen hebk het meest moeite op m'n kin, moet je tig keer overheen voor een fatsoenlijk resultaat... miss maares mesjes gaan kopen
Link to comment
Share on other sites

op je kin ken je ut daarom dan ook maar t beste laten staan :):

maar bij de hoekpunten van mn lippen zeg maar soort vindk ut meest irritant :o
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Jun 6 2005, 11:38:35']op je kin ken je ut daarom dan ook maar t beste laten staan :):

maar bij de hoekpunten van mn lippen zeg maar soort vindk ut meest irritant :o
[right][snapback]71701[/snapback][/right]
[/quote]

Zit wat in ja ;) Hoewel ik op mn kin dr niet echt last van heb, ook hoekpuntjes ook nie zolang je ze maar niet vergeet he :p

@ Janneke, harsen lijkt me helemaal pijnlijk..  :head_hurts_kr:
Link to comment
Share on other sites

@ Robb, totaal geen last van dat irriteren eik.. Ik vind het alleen irri om eenmaal alles glad te krijgen daar, alles staat zowat de andere kant op en aangezien de scheermesjes rechts zijn kan dat nog weleens problemen geven...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...