Jump to content

Schaamhaar Scheren!


PC-fre@k
 Share

Scheer jij je schaamhaar? [LEES EERST POST!]  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Gudde' date='Apr 4 2005, 06:36 PM']nouw vrij simpel, mn tepels :o najah daar trek k dus af en toe n berg hare uit [right][snapback]63684[/snapback][/right]
[/quote]

ik kom daar mooi niet aan, volgens mij veel te pijnlijk :p vink de moeite niet
Link to comment
Share on other sites

Nou, dat valt reuze mee heb ik gemerkt (je moet alles eens een keer doen hè ;)) kheb ut ff getest, gewoon snel doen :p
Link to comment
Share on other sites

stelletje watjes zeg, potverdikkeme hey :):
Link to comment
Share on other sites

nee!! :o als man ken je die pijn verdrage..
Link to comment
Share on other sites

maar te veel haar bij een man heeft dan wel weer iets weg van een aap... als het echt extreem is he.... dus... dan is het meer: haar is mannelijk, als het maar niet alleen maar haar wordt... en dus dat je geen man meer ziet.... zeg maar... snappie?
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Apr 10 2005, 03:24 PM']nou de meeste mannen hebben volgens mij niet van die extreme haargroei
[right][snapback]64078[/snapback][/right][/quote]

nee dat denk jij :):

maar ik weet wel beter!
Link to comment
Share on other sites

wel voor een lui persoon :) ik scheer dan ook alleen bij me gezicht, zo af en toe dan.. rest boeit me nie zo.. zit alleen ook over te denken om ook tepels te epileren mar k ben dr nog nie aan begonnen :) eerst mar iets zoeken om ze mee te epileren.. of naja, toevallig tegenkomen ist meestal meer
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Apr 11 2005, 02:18 PM']vraag me af wat dit met liefde of met sex of met relatie te maken heeft
[right][snapback]64205[/snapback][/right]
[/quote]
[quote name='Letzlo' date='Apr 11 2005, 04:08 PM']als je t antwoord wil weten moet je maybe ff topic aanmaken in modforumding :)
[right][snapback]64213[/snapback][/right]
[/quote]
[quote name='Krop' date='Apr 11 2005, 06:56 PM']geen zin an :)
[right][snapback]64220[/snapback][/right]
[/quote]

[color=red]Disclaimer regel 1 - En ik vind deze manier van offtopic gaan erg vervelend. Volgende keer is dubbele warning :) (incl temp ban) Zodra je het ergens niet mee eens bent, of een vraag hebt nav een mod actie. Vraag het dan aan de persoon zelf (pm/email) of vraag het in een eigen topic iun het juiste forum. En ook mailen kan dus.[/color]

[b][color=green]En nu ONtopic idd.[/color][/b]
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Apr 10 2005, 02:32 PM'][quote name='Negno' date='Apr 10 2005, 03:24 PM']nou de meeste mannen hebben volgens mij niet van die extreme haargroei
[right][snapback]64078[/snapback][/right][/quote]

nee dat denk jij :):

maar ik weet wel beter!
[right][snapback]64082[/snapback][/right]
[/quote]

Nee dat weet ik :):

maar jij hoort dan gewoon niet bij de groep 'meeste mannen'
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...