Jump to content

Moet het knuffelhoekje weg?


Gudde
 Share

Moet het knuffelhoekje weg?  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ja spreekt voor zich denk ik :):
Link to comment
Share on other sites

Ik vind het zelf toch een belangrijk onderdeel van het forum, dus daarom ook mijn NEE :)
Link to comment
Share on other sites

Nee kdenk niet dat het himml goed is om het hele knuffelhoekje weg te mieteren..

Maar der komen idd wel steeds meer nutteloze topics bij die helemaal nergens op slaan en heel veel onnodige reacties opvraagt.. :no:

Maak dan alleen een topic als je er zeker van bent dat 2 mensen elkaar leuk vinden en miss wat hulp nodig hebben of meningen van anderen erover willen hebben.
Kdenk dat, dat dan al een hele vooruitgang is. :):
Link to comment
Share on other sites

volges mij ist dus HiP tegen de rest :):
Link to comment
Share on other sites

Niemand zegt wat een ander moet doen hoor, ze proberen alleen mensen te stimuleren, en te koppelen. Maargoed, knuffelhoekje gaat niet weg :)
Link to comment
Share on other sites

Leuk best en aardig dat er mensen zijn die anderen willen koppelen, maar dan is het denk ik niet de beste manier om daarvoor een topic te openen waar iedereen zijn ongezouten mening in mikt, en wat de personen in kwestie zelf vaak niet waarderen...

Overal komt na een paar dagen een slotje op, ook al zoiets vaags..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Feb 22 2005, 05:22 PM'][quote name='Keezy' date='Feb 22 2005, 05:14 PM']Laat het maar blijven. Soms heeft het wel rendement.
[right][snapback]60454[/snapback][/right]
[/quote]
Nou Kees, noem eens een voorbeeld?
[right][snapback]60464[/snapback][/right]
[/quote]
Mireille & Joost? :)
Link to comment
Share on other sites

Ja, daar noem je ook wel twee uitersten... :P:

Maar 3 pagina's aan topics en er zijn er wel 2 nuttig geweest, en dan had het wellicht zonder topic allemaal nog eerder voor elkaar geweest, want volgnes mij werkt het eerder averechts...
Link to comment
Share on other sites

Kan je het Knuffelhoekje niet verstoppen voor HiP dan ofzo :):
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...