Jump to content

COD team


Crazy_Skater
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
dat is juist een noob-wapen, je hoeft nog geen eens te richten en je raakt allicht wat... het uber-spray-wapen. zo onnouwkeurig als het maar zijn kan, of je moet zoomen maar dat werkt niet snel genoeg en je hebt dan van die irritante terugslag.

Gewoon lekker met een tommy of ppsh en dan die duitser vol pompen voordat ze ook maak 1 schot kunnen lossen. Je moet er dan tenminste nog wat moeite voor doen, ipv 1 kogel van de mp44. Met dat wapen heb ik echt de meest onmogelijke kills gemaakt, zal niet met een ander wapen lukken.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Mar 31 2005, 01:27 PM']het uber-spray-wapen. zo onnouwkeurig als het maar zijn kan, of je moet zoomen maar dat werkt niet snel genoeg en je hebt dan van die irritante terugslag.
[right][snapback]63139[/snapback][/right]
[/quote]

Nou een PPSH is anders minder nouwkeurig dan een MP44 hoor...
Link to comment
Share on other sites

maar in een seconde raak ik met de ppsh meer dan met de mp44

het hoge vuursalvo van de ppsh compenseert dat volledig

ow en zoomen met de ppsh werkt veel beter, je hebt daar een terugslag die naar boven uitwijkt, dus je hoeft alleen maar verticaal te compenseren Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

Ja, maar goed, dat is wat jij gewend bent. De terugslag van de MP44 is naar de rechterbovenhoek. Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee omdat ik er nooit mee sproei van grote afstand. Daar pak ik meestal een PPSH (als ik tegen Russen speel), Thomson (als ik tegen Amerikanen speel) of een Bren (als ik tegen Engelsen speel) voor.
Link to comment
Share on other sites

Sproeien doe ik zowiezo niet, want met met een tommy of ppsh heeft dat niet veel nut omdat je dan te weinig raakt om ook echt een kill te maken en als je met de mp44 kogel voor kogel schiet, dan heb ik liever meteen een rifle.

maar 't is voor de rest inderdaad wat ik gewend ben, maar mijn bevindingen met de mp44 zijn dat ik niet snel genoeg ben, en dat ik soms in 1 keer een kill, zonder dat ie echt bedoeld of echt goed gericht was.

met een mp40 loop je wel lekker snel, alleen die schiet ook weer zo traag. Je bent dan echt kansloos tegenover een tommy
Link to comment
Share on other sites

eerst cod maar weer eens aan de praat zien te krijgen, want hij doet 't niet meer goed... ligt aan de driver van de videokaart denk 'k

ow en UO hebk eigelijk nog niet zoveel gespeeld, welke gametypes spelen jullie meestal?

en onder welke naam speel je, want miss hebk al vaker tegen je gespeeld dan. Ik speel onder de namen: Manneke Pis, PinoFighter en Double Helix
Link to comment
Share on other sites

HQ is wel leuk, daar wordt je tenminste regelmatig gespawnd. TDM vind ik persoonlijks het leukst, dat is puur schieten en dan ben je niet zo afhankelijk van je maten. 'k haal daarmee ook de beste scores.

heb jij btw ook gewoon cod veel gespeeld?
want dan zou jij bijna 1 van m'n namen moeten herkennen ;)
Link to comment
Share on other sites

scoorde je een beetje goed met cod1? want volgens mij ben ik je nooit echt tegen gekomen, en speel je btw op gekraakte servers, of heb je de origenele game?

Public UO server ken ik volgens mij wel btw, dus dan zou 't gekraakt moeten zijn
Link to comment
Share on other sites

zal ik zeker doen, als 'k 't weer kan spelen

heeft jou clan ook een site toevallig? en is die server jullie eigen server, of spelen jullie er gewoon vaak in?

bij UO was ik trouwens vaak de duitsers en dan met de gewehr, das wel een relax wapen... maar dat is voor de rest nog wel afhankelijk van de gametype Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

Ja, we hebben ook een site. [url="http://fdd.teuntjes.com"]http://fdd.teuntjes.com[/url] Die server is van ons zelf. Hij staat op een RoC, want een van onze clanleaders is daar systeembeheerder. Dus hebben we lekker een 4/4 mbit lijn op die server aangesloten :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Retrail' date='Mar 31 2005, 07:48 PM']Zeker :) Op welke server(s ) speel jij? We kunnen een keer tegen mekaar knallen.

195.42.228.40:28960
dat is het IP van onze (mijn Clan: FDD) public UO server :)

Kom er maar eens kijken
[right][snapback]63217[/snapback][/right]
[/quote]

Jullie CoD1 server staat een wachtwoord op, is dat bij die van UO ook?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...