Jump to content

Hotmail account naar 250 mb


HiP
 Share

Recommended Posts

Je moet het volgende doen om aan je 250mb te komen: (En ik heb et al....)

1: Woonplaats/postcode/land naar Amerika veranderen (Florida 33101 oid)
2: Taal naar engels veranderen
3: Ga naar [url="http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose"]http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose[/url] of als die niet werkt [url="http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc%2043"]http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc%2043[/url] en druk vervolgens telkens op doorgaan.
4: Druk vervolgens op close account (of sluit account af) (Je account zal NIET verloren gaan!)
5: Ga terug naar hotmail en log weer in met je oude naam en wachtwoord
6: Je krijgt nu bericht dat je gereserveerde account is geactiveerd. Je zal ook een aantal vragenlijsten moeten invullen met aanbiedingen van Hotmail.com, deze kun je gewoon invullen naar eigen wens.
7: Klaar! Je inbox is nu 25mb, en als het goed is staan al je mailtjes er nog gewoon in. Je kan je taal en adres nu weer gewoon terugzetten, maar je word aangeraden hier nog ongeveer een maand mee te wachten.

Het mailtje dat je van hotmail krijgt verkondigd namelijk dit:

You may notice that your storage meter for your e-mail inbox only says 25 MB instead of 250 MB. Please allow us at least 30 days for us to bump up your storage to the complete 250 MB.**** It is important to check your inbox regularly during this time.

Dit betekent dat je op dit moment nog maar 25 mb hebt, en dat het ongeveer 30 dagen duurt om het naar 250mb te converteren. In deze periode wordt aangeraden regelmatig je inbox te checken.

Ik heb het allemaal uitgevoerd en werkt perfect en meteen! Ik heb nu 25mb opslagruimte, wat dus over max een maand 250mb moet zijn. Ik zou zeggen, probeer het zelf uit! Ik heb de redactie van "geenstijl" al een mail gestuurd, dus dat komt goed. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel,


BTW: Uiteraard werkt het ook als je een nieuw account aanmaakt en dan gelijk alles op de USA baseerd.

[b]ik heb het zelf getest, en het werkt, momenteel heb ik nog maar 25mb... wordt binnenkort nog 250 dus :):[/b]
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da ziet dr goed uit :) k had een deel van da geval ook al gdaan, taal en land veranderen, en volges mijn handleiding zou ie dan binnen een dag upgegrade zijn.. gister gdaan, nog nie gebeurd, ga ik dit denk mar proberen.. alleen k sprak een meisje, en die had opeens vanuit het niets 250 mb :s zonder iets te doen.. maja, da ken he :)
Link to comment
Share on other sites

kan je drna eigenlijk ook weer gewoon terug verhuizen naar nederland en je taal op Nederlands zetten? :):
Link to comment
Share on other sites

nah dan wachtk nog wel ff tot t 250 is :):
Link to comment
Share on other sites

ja mn zus had t r ook al over,
kvond een beetje vreemd allemaal dat da kon
mja as t zelfs hier gepost wordt kan k er wel n beetje vanuit gaan dat waar is
is btw je attachment grootte ook anders?
Link to comment
Share on other sites

ja je kan nu 10mb aan attachments versturen en/of ontvangen gloofk :) en eerst 1mb max ofzo.. das flinke verhoging :) en over zo'n 30 dagen word je inbox btw vergroot tot 250 mb.. ff w88, mar is wel mooi

en tis op zich wel logisch dat t kan.. hotmail ging alle inboxen vergroten, mar begon in Amerika (tzal is nie), en hun enige controle op uit welk land je komt zijn die instellingen, dus als je daar handig mee omspringt, zoals hier gebeurd.. maja, iemand die gwoon geduldig w8 krijgt t als t goed is vzelf ook een grotere inbox :) alleen snap k nie hoe Jenneke dr opeens aan komt, terwijl wij t amml nog nie hebben en dr moeilijk voor moeten doen.. maja, k gun t dr wel :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...