Jump to content

Jongen uit Gorinchem pleegt zelfmoord


Keezy
 Share

Recommended Posts

IN MEMORIAM

Vanmorgen, 25 november 2004, bereikte ons het gruwelijke bericht dat leerling Gerben Loch (vwo-4) vannacht een einde heeft gemaakt aan zijn leven. Verslagenheid alom, gisteren was hij nog gewoon in de les.

Gerben zat nog maar pas bij ons op school. We dachten dat hij al snel aansluiting bij een groepje andere leerlingen had gevonden. Hij was vriendelijk en intelligent en bleef geregeld na een les nog even met een docent napraten. Over politiek, of over muziek. Helaas zal dat nu nooit meer gebeuren....

We wensen Gerbens familieleden, zijn vrienden en klasgenoten veel sterkte bij de verwerking van zijn overlijden.

[url="http://www.merewade.nl"]http://www.merewade.nl[/url]
----------------------------------------------------------------------------------------
wat erg voor de ouders famillie en vrienden :(
Link to comment
Share on other sites

ik heb het ook gehoord wat is dit vreselijk zeg ik was blij dat ik nog naar mn borer kon gaan om te kijken maar zijn ouders kunnen dat niet omdat hij zichzelf in de brand heeft gestoken(dat hoorde ik teminste)het is voor hun nu nog moeilijker te geloven omdat ze hem niet kunnen zien!wat is dit ongelofelijk triest!!
Link to comment
Share on other sites

ik vind ut egt heel errug en ok voor zijn vriendin samira die ikken via myn beste vriendin
Link to comment
Share on other sites

k ho0rde van iemand die ook op merewade sit..dat ie sichself in brand had gestoke.. hij was gothic en hoorde allm stemme in zn hoofd dat ie zichself moes vermoorde ((in brand steke dus)) hij had zn jas in de fik gestoke en is toen overlede.. maar ik wens hun ouders fam..en vriende heel veel sterkte toe.. (F)
Link to comment
Share on other sites

k hoorde gisteravond, dat t geen zelfmoord is maar dat gewoon stoerdoengedrag was, alleen ist n beetje uit de hand gelopen
hij wilde indruk maken op zn vrienden
Link to comment
Share on other sites

Twas wel zelfmoord hoor..
Hy hoorde stemmen in zijn hoofd die zeide dat hy zichzelf dood moest maken
verschrikkelijk! gwoon egt te erg voor woorden
:( (F) veel sterkste aan familie en vrienden van die jongen (F)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='ladymeerkerk' date='Nov 27 2004, 02:51 PM']Twas wel zelfmoord hoor..
Hy hoorde stemmen in zijn hoofd die zeide dat hy zichzelf dood moest maken
[right][snapback]51078[/snapback][/right]
[/quote]

Hoe weten ze dat zo zeker dan? Heeft ie dat nog verteld toen tie al dood was?

maark heb idd ook iets gehoord over n uit de hand gelopen grap..
Link to comment
Share on other sites

Die gerben had dat in een smsje gestuurd naar zijn beste vriend
waar in stond van dat die zichself dood moest maken omdat die stemmen dat zeiden in zijn hoofd
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Ik wil toch even alle foute reacties en verhalen op dit forum rechtzetten.

Ik ben het kleine broertje Gerben.
Gerben had de ziekte van schizofrenie, hij hoorde dus stemmen.
In de avond van 24 november was hij helemaal doorgedraaid door de stemmen in zijn hoofd, hij kon ze gewoon niet meer negeren. Hij luisterde dus naar de stemmen en stak zichzelf in brand.
Dit is totaal niet stoer doen voor vrienden, hij was alleen op die avond en pleegde alleen zelfmoord.

Gerben tot nog 2 uur 's nachts echt nuchter geweest, en wij hebben afscheid van hem kunnen nemen. Hij had spijt van dat zijn leven zo moest eindigen.
Na die 2 uur raakte hij in coma en op 25 november 2004 is hij overleden aan de brandwonden.

Ik mis hem nog elke dag, ik moet elke dag denken aan alles wat ik met hem moet missen.. We zullen nooit meer iets samen kunnen doen..

Vandaag is het alweer 1175 dagen geleden dat gerben ons verliet, er is veel gebeurd in ons leven, maar we hebben alles een plaats kunnen geven en we gaan verder.


Met vriendelijke groeten,


Walter L. Edited by PC-fre@k
Naam aangepast op verzoek van poster
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Iniminibaars' post='51144' date='Nov 27 2004, 07:45 PM']Die gerben had dat in een smsje gestuurd naar zijn beste vriend
waar in stond van dat die zichself dood moest maken omdat die stemmen dat zeiden in zijn hoofd[/quote]


Gerben had geen GSM, dus dit verhaal klopt ookal niet :(: ]

Hij had ons nooit iets laten merken, hij had geen brief achtergelaten.. helemaal niets
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Zo hoor je het nog eens van een andere kant... Verklaart voor sommigen toch een aantal zaken denk, i.p.v. dat iedereen gokt naar hoe het zit.

ps. je dubbele berichtje heb ik voor je opgeruimd.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
[quote name='its_me' post='51066' date='Nov 27 2004, 02:21 PM']k ho0rde van iemand die ook op merewade sit..dat ie sichself in brand had gestoke.. hij was gothic en hoorde allm stemme in zn hoofd dat ie zichself moes vermoorde ((in brand steke dus)) hij had zn jas in de fik gestoke en is toen overlede.. maar ik wens hun ouders fam..en vriende heel veel sterkte toe.. [img]http://forum.pc-freakz.com/style_emoticons/default/rose.gif[/img][/quote]
Hij heeft zijn jas niet in de fik gestoken:S
hij heeft juist netjes zn jas en zn schoenen van te voren uitgedaan...

Weet je ik vind sommige mensen eigenlijk best wel ziek...
Ten eerste ga geen bullshit verhalen rond lullen als je er niks van af weet.
Ten 2e het gaat er niet om hoe of wat de rede was dat onze lieve Gerben ons verlaten heeft, hij is er eenmaal niet meer en dat is al erg genoeg.
Ten 3e toon wat respect en denk verder dan je neus lang is, ga niet vooroordelen geven over gothic en geloven.

Dank u zeer;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...